Ik ga volgende week naar deze film, en hij lijkt me echt m8ig! Iemand deze film al gezien!? en nog een rare vraag trouwens (voor een prijsvraag): 'Hoe luidt de naam van de bar waar recruten een test moeten afleggen?' Iemand een id?
Het concept lijkt me wel aardig....en de reclame heeft een goede sfeer maar ik heb gehoord dat ie iets te voorspelbaar is. weet iemand btw hoe dat nummer het dat ze tijdens de reclame gebruiken voor die film?
ik heb vanmiddag het begin gezien, tot aan hij in de auto zat. daarna belde de anderen op dat ze naar Maid In Manhattan gingen(flut-film, maar het gaat om jennifer he)
yep, hij draait in de bios! Ik ga hem lekker in Antwerpen kijken... NACHOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSS!!!!!! MET KAASSAUS!!!!!!!!
Ja gisteren gezien in de bios, ent is een vette film hoor. Naar mijn idee begon de actie echter iets te laat, maar toen werd ie ook echt goed.
neej, ik ga in het donkere bioscoopje met een zaal die ernaast staat, nou goed... NATUURLIJK de Metropolis!
Metropolis is toch de grootste bios in Europa?¿? iig The Recruit lijkt me echt gaaf, ik ga er morgen naar toe
www.kinepolis.be en dan op film zoeken; recruit... en daar moet je bij prijsvraag wezen... en de Metropolis is nog nie eens de grootste van Belgie; de kinepolis in Brussel is groter... en ik geloof dat eentje in A'dam degrootste van Europa is...
Ik heb em in de bios gezien en ik vond em erg goed! Perfecte plotwendingen en gewoon een strakke film. and remember.. everything is a test.
misschien wel een beetje te veel plotwendingen.... telkens denk je weer; het zit zo, en dan denk je weer dat het anders is, en uiteindelijk bleek het hetgene is dat je het minst verwacht... wel een vette film idd..
Ja dankje wel perfect shit! die hoef ik dus ook niet meer te zien WANNEER LEREN MENSEN NOU EENS DAT SOMMIGE MENSEN DE FILM NOG NIET GEZIEN HEBBEN
oeps.... maar dat wil toch nog niet meteen zeggen dat je de film niet meer moet gaan kijken, het plot is niet het enige in de film... 'k zal me post maar ff veranderen...