[Film] The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door tha BomB, 6 aug 2006.

1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft wel eens gehoord van de film The Texas Chainsaw Massacre er zijn een aantal verfilmingen van gemaakt waarvan alleen de laatste uit 2003 goed was.
    Toen ik in Canada was hing er daar in de bios een reclameposter voor een nieuwe TCM namelijk The Beginning, ik dacht eerst dat het weer een slap uitmelksel zou worden maar toen stond erbij dat het van producer Michael Bay was en nu ben ik tog wel benieuwd naar deze film :)

Meer Info: http://www.imdb.com/title/tt0420294/
    Trailer: http://mftm.blogspot.com/2006/06/texas-chainsaw-massacre-beginning-2006.html
    Release datum (US): 4 Oktober 2006.

2. basovich

basovich Guest

eerst herkende ik de film helemaal niet of had hem nooit gezien, maar volgens mij heb ik hem weleens vaag gezien..maar herriner ik me niet zoveel iets met een zaag:cool:..

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
  4. mars15

mars15 Guest

die film is meesterlijk

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    De film gaat over het begin dus nog voor de film uit 2003. Het gaat om de familie rondom ''Leatherface''. Zijn vader (de Sherif) vindt dat de familie samen moet werken zodat zijn zoon niet ontdekt wordt door wetenschappers. Oftewel om iedereen die te dicht in de buurt vna hun zoon komt geizelen ze en laten ze door hun zoon martelen :)

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    ach nee heh...

7. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Juist!... Btr doen ze die chick er weer in die ook in TCM van 2003 zat! Want die was egt TUH geil! :D (Volgens mij heet ze jessica biel, ma weet nie cker:p)

Deel Deze Pagina