Bovendien zijn er veel mensen (waaronder ik) die splinter cell een supervet spel vinden, dus verneuk threads niet zo met zinloze berichten, als jij het spel niets aan vind, jammer dan voor jouw
splinter cell zou ook eerst een film worden met clooney erin daarom hebben ze sam ook op clooney laten lijken
Het was mij nog helemaal niet opgevallen, maar nu je beide foto's naast elkaar laat zien; ze lijken inderdaad sprekend op elkaar! Het kan een hele goede film worden. Het heeft in ieder geval een mooie en positieve geschiedenis vanuit de game, waar flink verder op gebouwd kan worden. Ik vrees echter dat het - zoals bij de meeste games op het witte scherm - een flop wordt, als je naar bijvoorbeeld een Tomb Raider kijkt. Echter, laten we positief blijven, het kan natuurlijk ook een knaller worden, en een hele nieuw tijdperk à la James Bond inluiden. Only time will learn. Maar mocht de film daadwerkelijk uitkomen, dan ga ik 'm zeker kijken!
Zou het wel waar zijn? Een aantal maanden terug was er toch ook het gerucht dat er een film over Halo uitkwamvoordat het bekend was dat Halo 2 werd ontwikkeld).
Dan mag George Clooney toch wel effe de fitnesszaal ingaan en wat spiertjes kweken......en een beetje oprekken voor de split jump Ik weet niet of ze wel een film maken. we zullen zien....
We zullen zien,maar ik zie de film dan met angst tegemoet. Over het algemeen zijn spellen en film niet te mixen.
ik denk dat als ze de regiseurs van de andere tom clancy film's gebruiken ze er toch wel wat van kunnen maken, dat waren wel vette film's , en natuurlijk kan je het verhaal nietm helemaal naspelen, want alleen maar gesluip is gewoon saai, maar de gadgets zijn wel cool, maar ik denk niet dat ze het verhaal helemaal kunnen volgen en er dus wel veer geschrapt wordt.
De film lijkt mij op zich ook wel cool, ookal vond ik het spel een beetje behoorlijk saai. Zolang er maar veel actie in zit en ze niet al te zuinig doen met kogels. Bovendien zou die film niet floppen, want ik weet (eigenlijk niet maar goed) hoeveel mensen vinden dat splintercell ass kickt. En er zijn ook genoeg George Clooney fans dus dat zou ook wel goed gaan. Dus omdat iedereen het toch wil zien kan het best een klotefilm zijn maar hij flopt niet...denk ik.
Splinter Cell is nog lang niet zot hot als FF of Tomb Raider. ALS je er nu een film van maakt dan moet je dat niet doen als zijnde een film van een game, maar gewoon een film over het '1 man infiltreert shit'-concept.
ehm, gaming4ever, wouter geeft al aan dat Final Fantasy aardig populair is (als je dat nog nie opgevallen was ) maar die film is ook geflopt dus...
Ik denk ook dat het Splintercell vehaal een beetje afgezaagd is en saai om naar te kijken, dus daar moet ik je gelijk geven Wouter.
Matt Damon speelt een soort splinter cell in "The Bourne Identity". Alleen weet ie dat zelf driekwart van de film niet
als het goed is komt de film niet want ze hadden een keuze om er een spel of een film van te maken en ze maakte er dus een spel van