1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    The Imposter

A documentary centered on a young Frenchman who convinces a grieving Texas family that he is their 16-year-old son who went missing for 3 years.

http://www.imdb.com/title/tt1966604/

28 feb 2013 hier pas...voor vanavond op de planning.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand The Perks of Being a Wallflower gezien? Volgens mij hier niet gedraaid, maar komt volgend maand al uit op blu-ray in USA. Onder andere met Emma Watson. Moet een goede drama zijn, zag wat reacties dus ben wel benieuwd. Vanavond Moonrise Kingdom eens zien.

Django lijkt me geweldig. Vind ook niet alles van Tarantino geweldig, alleen Pulp Fiction en vooral Inglourious Basterds vond ik geweldig. Rest doet me echt niks, maar ben behoorlijk hyped om Django.

Laatst bewerkt: 22 dec 2012
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723

Tom Hardy als Mad Max? :+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom een vraagteken? :p

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik vind het niet echt bij 'm passen, eigenlijk. :+

Oh, en nieuwe trailer The Great Gatsby. Lekkere plaatjes en DiCaprio blijft toch een baas:

[yt]h7AFnJbETLw#![/yt]

Waarvan ken ik Carey Mulligan ook alweer? Ze komt me te bekend voor.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het juist bij hem passen moet ik zeggen. Wel raar, de film is al een tijdje in post production maar komt pas in 2014.

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Gister The Hobbit gezien. Een brokje lekkernij.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Drive?

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Aha, dat klopt inderdaad. Dat gezicht herken je meteen.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Cloud Atlas gister gezien. De film heeft zeker het meest originele verhaal dat ik van dit jaar heb gezien. Heel bijzonder. Belangrijk is wel dat je de 'rode draad' van de film loslaat en gewoon geniet van de verhalen. Zoals Taab al zei, het zijn 5 verhaallijnen, uit het verleden/heden/de toekomst die door elkaar heen worden verteld. Je bent dan al snel geneigd om te verwachten dat ze door iets concreets worden verbonden. Echter zijn er wel wat diepere boodschappen die de verhalen verbinden en die intrigeerden me wel behoorlijk. Het heeft ook allemaal een vrij epische lading en visueel is het natuurlijk ook genieten.

De make-up van de personages waren op sommige momenten erg goed (onherkenbaar zelfs) maar soms dan ook weer erg nep. Bij die laatste gevallen zorgde het een beetje voor dat ik afgeleid werd. Kon niet echt wennen aan een blonde Joodse Halle Berry. Verder duurde hij vrij lang. Maar dat is logisch als je eigenlijk 5 films in één doet.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Het is maar hoe origineel je een boekverfilming wilt noemen. :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klinkt allemaal wel goed. Was bang dat de film moeilijk ging doen om het moeilijk doen. Van kijk is wat een mindfuck we hebben gemaakt. Komt meestal niet helemaal uit de verf.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ga er vanavond heen, tussen hoestbuien en verkoudheid door. Heb je een cijfer wat je aan de film wil geven en waarom?

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    9, film is leuk.

:)

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Eerder een 7. Maar in vergelijking met Lord of the Rings zou die nog een veel lager cijfer moeten krijgen. Leek soms wel alsof ik naar een of andere kinderfilm zat te kijken: dankzij animatie (van bijvoorbeeld de trollen, eerder cartoonish dan realistisch) en humor. Een beetje humor moet kunnen vind ik, maar in deze film barst het echt van de misplaatste grapjes.
    Denk bijvoorbeeld aan die Goblin King die nadat zijn buik is opengesneden nog even een 'grappige' reactie moet geven.

Ik vind het een leuke film, maar het had gewoon veel beter kunnen zijn als het bij de Lord of the Rings sfeer gebleven was. :)

16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Beasts of the Southern Wild gezien. Wat een pareltje zeg, prachtig geschoten vanuit de ogen van een klein meisje die met haar vader in 'the Bathtub' woont. Een dorpje op een eiland aan de kust van Louisiana bij New Orleans. Geen school, geen voorzieningen, slechts een groep mensen die hun manier van leven niet kwijt willen. Geweldig geacteerd door de hele cast, welke voornamelijk bestaat uit nieuwe acteurs! En de beste soundtrack van het hele jaar!

[yt]ZF7i2n5NXLo[/yt]

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zag het van de week, maar waar is zijn baard dan. Dacht dat ie destijds zijn awesome baard liet staan voor Mad Max.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kan in bepaalde scènes zijn.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Beter wel ja. :cool:

Foto van The World's End, laatste uit Cornetto Trilogy (Shaun of the Dead, Hot Fuzz). Fuck yeah, blijven twee van mijn favoriete comedy's.

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    _O_

En Beast of the Southern Wild is idd echt een heel bijzondere film :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina