1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Dood van een schaduw nog niet gezien nee, maar een iets is zeker:

    Matthias Schoenaerts is baas :thumbs:
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Belgische films zijn altijd baas. :)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    [​IMG]

    Dit weekend maar eens kijken. Oh, en... 60's filmposters >>> all. _O_
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dredd 3D

    Ach wel vermakelijk voor 90 min. Ze schuwen het geweld niet en ze doen ook niet te moeilijk over een verhaal. Toen de eerste trailer kwam dacht ik dat het een slechte B film ging worden. Maar opeens had die best een hoog cijfer op IMBD. Ik zit ertussen in.

    6.5/10
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    woops
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat is eenzelfde redenatie als toen DVD uitkwam. Was ook veel te scherp waardoor oude beelden die eerst er gewoon goed uit zagen omdat er een goede laag ruis overheen zat, opeens nep leken. Is gewoon vooruitgang :)

    Komt bij dat The Hobbit in mijn optiek een wat "getekendere" style heeft dan LOTR.

    Net deze film gezien: Samsara.

    In 1 woord: WOW!

    Wat een beelden, geluid en kracht _O_
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  7. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Zojuist Reign Over Me gezien. IMDb

    Positief verrast door de gehele film en in het bijzonder Adam Sandler. Hij zet het karakter ontzettend goed neer. De knallende soundtrack door Pearl Jam zet het geheel nog extra kracht bij. Sterke film :)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Welke van de 2?

    Ik heb eergisteren 'The Good Heart' gezien een film die net als Leon en The Intouchables gaat over een duo wat met elkaar opgescheept zit. De 1 een jonge zwerver de ander een kroegbaas die hartproblemen heeft en op zoek is naar een opvolger. Als je van de twee eerder genoemde films houdt, dan is deze ook zeker de moeite waard om te zien. Misschien iets minder indrukwekkend maar zeker goed :)

    7,5

    http://www.imdb.com/title/tt0808285/

    [​IMG]
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Flight

    Aparte film. Maar wel vermakelijk. En Washington blijft een prima acteur.

    7.5/10
     
  10. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik neem aan de 2011 versie van de makers van Baraka (ook een parel). Heb zelf ook net Samsara 2011 zitten kijken, hele film zowat met open mond. Wat een schoonheid en dat 70mm format blijft toch wel onovertroffen. 9/10
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2013
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Laat Jurassic Park gewoon lekker met rust. 2 was al veel slechter en 3 was gewoon kut.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hadden het beter bij deel 1 kunnen laten. Die is awesome en een klassieker.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Seven Psychopaths
    Minder dan In Bruges, dat is zeker. Film is vermakelijk met opnieuw geweldige dialogen, personages en allround verhaal. Toch mist het iets, het is te geforceerd op sommige momenten. Het mist voornamelijk sfeer en de muziek is ook niet echt aanwezig, in tegenstelling tot In Bruges. De zwarte en donkere humor is opnieuw aanwezig wat op sommige momenten geweldig is. Rockwell en Walken waren geniaal, maar Farrell was niet echt bijzonder. Scenes zijn ook niet altijd even sterk, waar het beginstuk juist tof is. Seven Psychopaths is beetje te vergelijken met RockNRolla van Guy Ritchie na Lock, Stock en Snatch. Wat groter, algemener voor de kijkers maar zeker wat minder maar daardoor niet slecht. 7.5
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wow, Django Unchained staat gewoon nu al op nr 47 van de IMDb Top 250. Ik wil er echt zsm naartoe als ie uit is. :D
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Eensch.
     
  17. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja die film. Vond dat stuk met de kippen en varkens ook wel een beetje een eye-opener. Hoe die kippen als het waren met honderden per minuut gestofzuigd werden.

    En met eerst die robot en daarna die face-painter, dat was echt bizar!
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vond die hele face-painter scene een beetje onnodig.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Django Unchained (Quentin Tarantino, 2012)

    [​IMG]

    With the help of his mentor, a slave-turned-bounty hunter sets out to rescue his wife from a brutal Mississippi plantation owner.

    Wat een heerlijke film. Grof, (zwart)komisch, ijzersterk in alle opzichten. Misschien gevoelsmatig ietsje te lang (twee uur en drie kwartier), maar hoe kan iets dat constant goed blijft te lang duren? Het is meer dat de conclusie wat lang uitblijft dan dat wat er te zien is langdradig wordt. Ik heb genoten :) Christopher Waltz steelt wat mij betreft de show, maar de rest is ook meer dan goed.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    The Reef (2010)
    [​IMG]


    Groep vrienden gaat in Australie zeilen en raakt in de middle of nowhere een rif waardoor de boot kapseist. Ze kunnen gelukkig op de omgekeerde boot zitten, maar weten dat die binnen een dag of 2 is gezonken. 25 kilometer verderop ligt een eiland waar ze eerder zijn geweest. 4 van de 5 vrienden kiezen ervoor om te gaan zwemmen. Alles gaat prima , totdat er na een paar uur zwemmen een grote witte haai verschijnt..

    Wel spannende film, prima gedaan met de haai die gewoon echt was. Wel een tikkie voorspelbaar en ik erger me dan altijd weer aan het gedrag van de haai. Haaien kunnen natuurlijk mensen aanvallen, maar vreten ze niet op.. Mensenvlees ligt haaien namelijk totaal niet (gelukkig), maar ja je moet een film toch vullen. Opzich wel een aanrader.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina