1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Looper
    Erg toffe film. Af en toe kon ik het amper volgen, maar verder prima mee vermaakt.
    Zou het bijna een 2de x moeten gaan kijken om het goed te begrijpen (of dan met minder bier op). :+

Morgen verder met The Posession. Nu te moe om hem af te kijken. 8)

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik keek deze film eigenlijk alleen voor Kat Dennings\o/

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Nou, het is een matig boek, dus laat dat maar lekker achterwege. :+

4. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Nou ik heb hem gewoon afgezet. Het begint allemaal nog wel aardig, opzich een toffe setting wat echt wel gewerkt zou kunnen hebben. Maar de uitwerking daarvan was bizar slecht. Om niet te veel weg te geven, in deel 1 reden ze op een afgesloten eiland wat 20 km uit de kust lag, ontsnappen was er echt niet bij. In deel 3 rijden ze gewoon door een dorpje waar mensen langs de weg staan om ze aan te moedigen. :F:

Ik vond de omgebouwde auto's in de films ook erg gaaf, maar waarschijnlijk was bij de derde film de creativiteit op. Er staan nu gewoon 2 exact dezelfde voertuigen (wel met andere wapens) aan de startlijn.

Wat ik in mijn eerdere post ook al zei, het concept vind ik persoonlijk heel erg gaaf. Zonde van de uitwerking en script van deel 3, het had zeker potentie om wat te worden.

2/10

Laatst bewerkt: 16 jan 2013
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hiphopper Scott 'Kid Cudi' Mescudi voegt zich bij de cast van DreamWorks' verfilming van Need for Speed. Verder zijn ook Ramon Rodriguez, Rami Malek en Harrison Gilbertson te zien in de racefilm. Imogen Poots, Aaron Paul en Dominic Cooper hadden al getekend. Het verhaal gaat over Aaron Paul, die een lokale straatracer speelt, onschuldig gepakt voor moord op een vriend. Om wraak te nemen doet hij mee aan een race van New York naar Los Angeles. Kid Cudi wordt een lid van zijn crew.

Awesome. Cudi en Aaron Paul, gaat echt gaar worden volgens mij, maar schijt. 8)

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Nice :p

[yt]48r7cA8Dk8E[/yt]

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Welk nummer zou die na die nacht luisteren?8)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha hoe gaaf is het dat als je zo zat bent dat er gewoon allerlei mensen klaar staan om je naar huis te vervoeren. :+

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    'Tell Me What You Know About Dreams, Dreams'

:+

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    [yt]tG6P2rBU-ho#![/yt]

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    The Dark Knight Returns is echt episch geworden zeg! Gave stem-acteurs (niet Conroy en Hamill!), goede score, vette beelden en heel erg trouw aan het origineel. Eind vorig jaar pt. 1 was al tof, maar pt. 2 maakt het ook zeer waardig af. Batman _O_

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Moet je echt de Dollars/Man With No Name trilogy op volgorde kijken of maakt dat niet echt uit? Binnenkort aan beginnen, als het me bevalt nog wat Westerns checken. Maar eerst beginnen aan een Mafia/Gangster run met allemaal awesome mafia films. Meeste al gezien, maar ook veel niet, wel zin in.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is leuker om ze op volgorde te kijken imo. Hoeft niet per se

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het zijn gewoon losse verhalen, dus het niet zo belangrijk om ze op volgorde te zien. Het is wel leuk om ze op volgorde te kijken, zodat je ziet hoe de films zich ontwikkelen op het gebied van kleding, technologie, filmografie, etc. Je ziet aan tweede en zeker aan de derde film dat er een veel groter budget was. De eerste film gaat eigenlijk echt nergens over. Toch is ie vet. :cool: Clint Eastwood is gewoon de baas der eindbazen. Ik vind het ook nog steeds jammer dat ik alle westerns van hem al gezien heb. Dat zijn gewoon de vetste films! _O_

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Al speelt The Good The Bad The Ugly eigenlijk voor de andere twee films af. Maar idd is niet relevant. Want het zijn gewoon aparte verhalen. Wel apart als je van Cleef ineens in een andere rol ziet. :+
    Volgens mij moest bij A Fistfull of Dollars Clint zijn eigen kleding meenemen en hadden ze maar een outfit. Qua film is het niet veel soeps. Muziek maakt wel veel goed. Maar een 6.5 film is het wel. For a Few Dollars More is een stuk beter en The Good The Bad The Ugly is freakin awesome.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    En ga daarna maar Once Upon a Time In The West en Once Upon a Time In America kijken. _O_

En Lee van Cleef is een eindbaas. :D

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmmm kan me een discussie herinneren in 2010 toen volgens mij toen iedereen aan de Spaghetti zat. :+
    Ik vond Once Upon a Time In The West niet zo goed als The Good The Bad The Ugly.
    Kan me nog herinneren dat ik er lekker voor ging zitten na de opening scene. Maar dat de rest me toch wat tegenviel. Nog steeds wel goed maar niet episch imo.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zaterdag naar Django. _O_

Nee, ik ga 'em niet downloaden.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    OUATIA heb ik al, moet ik nog steeds zien. Zit in mijn mafia rewatch dus check die binnenkort. OUATITW check ik wel als ik de trilogy leuk vind.

Ga vrijdagavond naar Djangooooo. :cool:

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Welke ga je allemaal kijken? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina