1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Ook Django Unchained gezien.

Weer een topper hoor! Heerlijke Tarantino style film! Vraag me aan de andere kant wel af hoe lang zijn style blijft boeien. Een beetje á la Tim Burton, daar ben ik ook wel klaar mee. Maar voorlopig blijft Tarantino boeien!

8/10

Daarnaast ook Taken 2 gezien.

Overbodig vervolg op een fantastische film. Niet top, maar als actiefilm wel weer vermakelijk. Liam Neesson blijft een held!

6,5/10

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik blijf Spring Break een bizar iets vinden. Nederlanders en Engelsen gaan al ver op hun zuipvakantie , maar die Amerikanen.. Niet normaal.

Elk meisje dat daar komt wordt in 1 keer de grootste slet ooit 8)

Verder lijkt die Selena Gomez nog steeds 12 en voel ik me al pedo als ik het plaatje hierboven zie.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk niet dat ze meer zuipen dan de gemiddelde vakantievierende Engelse jongere, en ik denk ook niet dat ieder meisje ineens de grootste slet wordt.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat zeker niet, Amerikanen kunnen niet drinken

6. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Django vanmiddag in een redelijk lege bios gezien. Heerlijke film. Mooie beelden van de prachtige landschappen in Amerika en een mooie soundtrack. Foxx speelt wat mij betreft geniaal, evenals DiCaprio. Waltz vond ik een tikkie tegenvallen, omdat ie z'n truukje lijkt te herhalen. Het werkt echter wel. Beetje Johnny Depp syndroom. Verder heerlijk gewelddadig en mooie dialogen met een heleboel suspens. Hij duurt lang, maar elke minuut hoort in de film, dus zeker niet te lang.

Dit nummer bleef me bij:
    [yt]5DRUBzr2V1c[/yt]

Zag net in een interview dat Legend dit nummer zonder het script gelezen te hebben heeft geschreven en naar Tarantino heeft gestuurd. Tarantino luisterde en vond het mooi en heeft er zo dus een plaatsje voor gemaakt in de film. Grappig.

Laatst bewerkt: 17 jan 2013
  7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :lol:

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lol at James Franco in Spring Breakers. 8)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Net Killing them softly gezien.

Leuk stijlvol gefilmd niemendalletje, meer is het eigenlijk niet. Maar gangstershit met Ray Liotta en James Gandolfini kan niet anders dan boeiend zijn. Brad Pitt is ook redelijk, niks vergeleken met Snatch of 12 monkeys maar daar is het de rol ook niet naar.

leuk vermaak voor anderhalf uur zonder dat er iets blijft hangen

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Argo

Beste film bij de Golden Globes. :emo:
    Het is een oke film. Het onderwerp is natuurlijk best heftig. Maar de hele film is best oppervlakkig, dingen gaan net goed etc. Van een opbouw is er wel sprake maar echt diep gaat het allemaal niet. Eerste gedeelte is soms best heftig maar dan ook opeens grappig (in Hollywood) Wat de film apart maakt en tegelijk minder serieus. Wat niet de bedoeling is denk ik. Zoals ik zei is het een oke film ook al weet je hoe het gaat aflopen. Maar sla je me dood waarom die een Golden Globe wint of zelfs genomineerd was. Want het is een film die ik morgen weer vergeten ben.

6.8/10

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij is volgens mij ook niet genomineerd voor een Oscar (voor Best Motion Picture).

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, A Fistful of Dollars is wel een bazen film. Muziekje is ook zo awesome. _O_

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij met afstand de beste film van 2012.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Duh, Ennio Morricone. _O_

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt? Waarom dan?

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Naja het verhaal sprak mij heel erg aan. Het is waargebeurd en het feit dat de hele operatie zolang geheim is gebleven vind ik geweldig. Ook vind ik de spanning in de film super. Die laatste scene op het vliegveld bijvoorbeeld. Heerlijk:9 De humor in de film kon ik goed waarderen omdat het niet op misplaatste momenten zat.

Film heeft wel indruk op me gemaakt. Voor mij is dit echt de beste film van 2012.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat? Argo is tof! :eek: Ik voelde zo die spanning. Je moet eens letten op die shots. Het is een aaneenrijging van close-ups, waardoor je echt op iemands lip zit en zo wordt de film beklemmend, vond ik.

Alleen hij zit zo vol van de meest briljante, maar misplaatste oneliners. 8)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Enige wat tof was was het begin op de ambassade dat was goed gedaan. De rest had ik totaal geen spanning meer. Ze hadden sommige scenes veel belangrijker en groter moeten maken. Zoals op het vliegveld. Ging allemaal weer relatief makkelijk en gaat allemaal weer net goed. En dan word het ook nog zoetsappig op het einde.
    De soldaten op het vliegveld springen nog net niet op de vleugel van het vliegtuig. ;)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hmm vond Django maar so-so.. Tarantino mag wel eens stappen maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina