1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Take me home is idd een best leuke film. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2013
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    You talkin' to me?
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja best vermakelijk nog, boodschap van de film vond ik ook wel goed. Verder wel erg voorspelbaar natuurlijk.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Indirect. Zijn 12 mensen hier op het forum die er een mening over hebben gegeven en alle 12 waren positief. :)

    Jaren 80 sfeertje was ook wel grappig.
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Is 'de ultieme hipsterfilm' positief?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wat is er Hipster aan? 8)
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Geen idee, ik weet niet eens precies wat hipster inhoudt. Wellicht dat Henrive het toe wil lichten:

    :D
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach ja Henrive he. ;)
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Is het nou positief of niet?
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    KAPRINGEN (a hijacking)
    film over de onderhandelingen en hoe het met d ebemanning gaat van eenschip dat gekaapt is door piraten. De film is gefilmd in een soort docu styl waardoor het lijkt of alles zo voor je neus gebeurd.
    De acteerprestaties zijn uitmuntend en opzich is het een best sterke film, het had alleen iets rauwer (en daarmee ook spannender) gemogen
    een 6
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is negatief. Maar of die hem nou gezien heeft of niet is de vraag. ;)
    Als die het een hipster film vind kan die hem niet kijken natuurlijk. Want dan ben jezelf ook een hipster. :+
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Soylent green gezien. Een agent (Charlton Heston) moet een moord oplossen, maar komt ondertussen achter het geheim van Soylent green.
    Toekomstfilm, film speelt zich af in 2022, die laat zien dat de wereld kapot is en het verschil tussen rijk en arm groot is. Toffe film.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Gisteren Nitro Circus, Cloud Atlas en Django Unchained gezien. Django als hoogtepunt, Nitro Circus als tussenuur vermaak en Cloud Atlas weet ik niet precies wat ik er van vind.

    Django was heel vet, zeker het eerste deel, daarna vond ik het iets inzakken. Richting het einde werd het wel toffer! Lekker bloederig.

    Cloud Atlas vond ik apart, maar wel interessant. Alleen ik miste een beetje de rode draad, als je vraagt waar die film over gaat kom ik op: een liefdes verhaal die in verschillende tijden speelt. Geen idee wat ik er precies van vond, maar de kleine drie uur vlogen er door.

    Nitro Circus was gewoon tof.
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    \o/
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Life of Pi
    Aardige film, mooie shots maar om nou te zeggen 'wow wat vet gemaakt' nee, Jurassic Park (setting, CGI) van vroeger deed meer met mij dan deze film. Ben sowieso niet echt gek op al die speciale effecten en animaties. 6,5
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2013
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik had gister ook Life of Pi gezien. Prachtige beelden! Of het nou een zwembad was in Parijs of een oase midden in de oceaan, het was visueel geweldig. Verhaaltje was ook leuk verteld, soms was het allemaal een beetje vreemd, en de uiteindelijke 'boodschap' was voor mijn gevoel een beetje afgezaagd, maar toch heb ik me 2 uur goed vermaakt. 7,5.
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Net The Perks of being a Wallflower gekeken, wat een simpele maar indrukwekkende film.
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Silver linings playbook :thumbs:
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zo damn, Life Of Pi zag er wel dik uit in 3D zeg. Lekkere beelden, gedeelte met stokstaartjes zag er echt gruwelijk uit. Voor de rest mwaaah, maar op het gebied van 3D wel eindelijk een toffe film imo.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    The Hobbit

    Toffe film. Waren er serieus mensen die de film saai vonden? Ik was voorbereid op behoorlijke langdradigheid, maar kreeg toch behoorlijk veel actie en spektakel voorgeschoteld. Beelden en sfeer waren weer lekker, de muziek was ook weer goed (met als hoogtepunt een van de laatste scenes _O_). Ik heb me heel erg vermaakt, alleen jammer dat we nu weer zo lang moeten wachten op het tweede deel. :+

    8.5/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina