1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    HFR versie gezien? Dat hele gebeuren vond ik namelijk tegenvallen maar de rest van de film was wel ok (ben geen LotR/Fantasy fan) Alleen het begin was imo wat langdraadig
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    [​IMG]

    :D
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    The Devil Inside

    Wat een aanfluiting. Dit mag bijna geen film genoemd worden. Van die nietszeggende personages waar je alleen maar moet lachen als ze op een (voor ons niet duidelijk genoeg gemaakte) manier boos en overstuur gaan doen. De opbouw van de film is bovendien echt onlogisch, kort en met een heel abrupt gaar einde. Waar heb ik echt naar zitten kijken zeg.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Releasedatum Resident Evil 6 vrijgegeven

    Na een flinke box office van maar liefst $220 miljoen heeft filmmaatschappij Sony samen met Screen Gems het groene licht gegeven voor de zesde en waarschijnlijk laatste Resident Evil-film. De releasedatum van de film staat voor nu op 12 september 2014.

    Hoewel er wel een datum vast staat is het nog volledig onbekend of de vaste franchiseregisseur Paul W.S. Anderson terugkeert. De kans is wel zeer groot dat dit gaat gebeuren, net zoals zijn vrouw en hoofdrolspeelster van de film Milla Jovovich.

    Anderson vertelde eerder dat hij het plan had om Resident Evil: Retribution en het zesde deel back-to-back te filmen als de finale van de reeks. Dit heeft hij echter niet gedaan, maar hij gaf wel aan welke kant de reeks op zou gaan. De vijfde film eindigt met Alice (Jovovich) die met Albert Wesker (Jason O'Mara) op het dak van het Witte Huis staat, met Washington D.C. grotendeels in puin. Dit is een voorbode van het slot van de filmreeks: de volledige vernietiging van de Aarde zoals we het nu kennen.

    Ook aan de terugkeer van O'Mara wordt niet getwijfeld. Voor nu is het wachten op updates, we houden je op de hoogte.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Deel 3 had al de laatste mogen zijn en was al minder. Deel 4 ging op zich ook nog wel maar 5 vond ik zo enorm slecht. En dat terwijl ik RE best wel tof vind. Wellicht dat ik hem daarom niet tussentijds al had uitgezet.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Februari
    Films
    Series

    Statistieken
    Totaal 0 films (maandgemiddelde: -) gekeken:
    - Kort (t/m 20 min.): 0.
    - Middel (21 t/m 75 min.): 0.
    - Lang (meer dan 75 min.): 0.

    Totale speelduur: 0 min.
    Aantal films / series herzien: -.

    Best beoordeeld: -
    Slechtst beoordeeld: -

    Media-verdeling
    [​IMG] 0.
    [​IMG] 0.
    [​IMG] 0.




    :'-(
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit moet wel de meest nuttige double post ooit zijn geweest.

    :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Fuck yeah!

    Hulkbuster, Extremis ... Pepper met een Arc Reactor in d'r borst ... RESCUE! Dubbel fuck yeah!

    ... nerdgasm!
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG]

    the first time

    ik had verwacht dat ik gewoon een simpele maar leuke rom/kom zou gaan kijken, ook na het lezen van een aantal positieve reviews (en een redelijk goed cijfer, 6.6 op imbd) maar de film is alles behalfde dat..
    De film is een standaard ''romatische'' film wat opzich niet slecht hoeft te zijn als het het gene wat het doet maar goed doet... maar dat doet deze film dus niet...
    Het acteer werk is erg matig, en sommige scenes zijn gewoon tenenkrommend slecht... ook is het verhaal NOG voorspelbaarder dan de ''gemiddelde standaard'' rom/komedie..
    en daarnaast zat er ook geen humor in....
    3/10 niet kijken
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik vind het nog altijd heerlijk kijken die films. Wesker als gestoorde bad guy en jovovich gillen, machtig.

    Ik heb de games dan ook niet gespeeld, maar daarentegen vond ik Doom ook best een aardige film en ik kijk dat soort films zelden.

    Ben van plan naar Evil Dead te gaan als die uit is. Me even naar tering schrikken en waarschijnlijk nooit weer een film bezoeken. :+
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    Ga dan eerst even The Evil Dead, Evil Dead 2 en Army of Darkness kijken please. Topfilms :thumbs:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Misschien doe ik dat ooit nog wel eens, maar zoals ik al eens duidelijk gemaakt heb ben ik bepaald geen horrorfilmliefhebber.

    Wat ik trouwens wel een goede vond, maar ben geen kenner, is Event Horizon met Laurence Fishburne en Sam Neill. Damn, daar zaten echt momenten in. _O_
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    [​IMG]

    Verwachte er niet zo veel van. Maar toch wel een erg vermakelijke thriller.

    P.S. Geen trailer van te voren kijken als je deze film ooit wil zien.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Waar komen toch die accounts van film personages op YouTube vandaan. Ik heb tijden geleden eens een LOTR clip geupload en nu heeft enige tijd geleden Saruman gereageerd. 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    Net terug van Silver Linings Playbook. Erg leuke en charmante romantische komedie die een uitstekende balans weet te vinden tussen zowel komedie, drama en romance. Goed geacteerd en ondanks de inmiddels meer dan bekende plotwendingen en shijt uit het romcom genre heb ik me er geen moment aan gestoord. De dansscene was epic _O_ Oh en Jennifer Lawrence <3

    7,5/10
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Sinds je je 'echte' naam kan gebruiken bij je Google Account, wat dus te veranderen is in allerlei namen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Had het maar bij deel 1 gelaten..
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2013
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Welnee joh, wordt vast wel weer grappig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina