1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Top film he. Muziek van Ludovico Einaudi maakt het helemaal af. Deze man ook eens live horen spelen in Amsterdam. Geniaal. Film onderhand twee keer gezien (wat voor mij echt uitzonderlijk is) en een derde keer staat er zeker aan te komen! Laatst ook een korte docu gezien over de echte heren die in deze film gespeeld worden. Maakt het helemaal af!

Sorry Dyonko, goede films gaan voor.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Thanks Dragonmaster! Krijg nu ook weer zin om te lezen. :9

Verzonden vanaf mijn smartphone.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]_87DLnq92X4[/yt]

Ik ben het 100% met hem eens..3D moet gewoon weggaan, gewoon opdonderen. Als ik naar The Hobbit wil dan kan ik alleen maar in de middag om 15:00 zie ik, want in de avond draait alleen maar die fucking 3D en 48fps bullcrap onzin. Heb zelf twee plasma televisies een tijdje gehad die allebei 3D hadden en ik vind het echt niets speciaals...hype om niets.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Gelukkig geeft de bios in Sneek wel een reële keuze, morgen on 19:30 ga ik er naar toe en geen fratsen met 3D :D

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie hier dat bij de Pathé in Groningen om 18:30 de normale versie ook draait. Maar mijn ervaring met Pathé nadat ik in de Mustsee(heet nu Wolff) bioscoop was geweest, is behoorlijk negatief. Veel kleiner scherm, veel minder geluid enzovoort. Kortom...kut Wolff, dit keer, lol.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Seven Psychopaths draait niet eens in Pathé, fuck deze shit. Volgende maand al op blu-ray in USA, duidelijk dus over zo'n twee weken al te vinden.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben het wel eens met deze gast en z'n haat op 3D, het voegt simpelweg niet of nauwelijks wat toe in veel films. In deze film was het ook niet nodig. HFS klinkt leuk op papier maar de daadwerkelijke toegevoegde waarde? D-Box is wel nice though, toen ik het had bij DKR. Het maakt de hele beleving net wat intenser. Kantelt 'ie een stukje voorover als je in het begin dat vliegtuig hebt wat op z'n kantje hangt, of dat je met de bewegingen van Batman meegaat wanneer hij in elkaar wordt gemept door Bane. Tof.

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    3D zuigt inderdaad. Als ik bij een film de keuze heb tussen 2D en 3D kies ik altijd voor de 2D. Ook die bewegende stoelen lijkt me helemaal niks. Ik wil gewoon ouderwets naar een film kijken zonder bewegende stoelen en zonder een 3D brillitje over mijn eigen bril.:cool:

Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb ook de voorkeur voor 2D en een hekel aan 3D. Met bewegende stoelen etc is leuk voor een korte show in een atractiepark, maar een paar uur thuis of in de bios met zo een gare bril op zitten vind ik maar niets.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Enige film waarbij ik 3D echt hard vond was Avatar.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wolff bevalt mij prima :D zeker omdat ik gewoon met myOrder kan betalen en het over het algemeen niet eens zo druk is. Echter ben ik nog nooit in de Pathé geweest in Groningen.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Maar dat is ook de enige film die echt vanaf het begin is bedacht en gemaakt voor 3D. En toen begon de ellende. Met als dieptepunt de nieuwe GI film. Die al een tijd klaar is maar ze nu toch 3D aan gaan toevoegen..

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb toch het gevoel alsof 3D wat minder hip is tegenwoordig. Afgelopen jaren was alles echt in 3D te zien, nu valt het gelukkig mee. Je krijgt in ieder geval bij The Hobbit de mogelijkheid om hem überhaupt in 2D te zien, normaal kun je bij de meeste films niet eens een 2D-versie bekijken.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is wel waar. Volgens mij is Cloud Atlas ook helemaal niet in 3D waar je het wel zo verwachten eigenlijk. Ik snap het wel dat ze het doen want het heeft wel tegen de bios dip geholpen de laatste jaren. Maar dan moeten ze eerder kijken naar al de verschillende releases tegenwoordig in verschillende landen. Eigen schuld imo.

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Hugo mooiste 3D film voor mij

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Cloud Atlas 2012 RC BRRip
    Taken 2 2012 DVDRIP XVID AC3.5.1-HS

Je hoort mij niet klagen. Maar zoals ik zei eigen schuld.

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is nog even wachten op CA, gare audio. :p

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Cloud Atlas 2012 BRRIP XVID AC3 NEW AUDIO PULSAR :+

Nog steeds cam audio maar full english en betere kwalitiet alsvoorheen schijnt.

Maargoed heeft iemand:

Sushi Girl al gezien? Met oa Danny Trejo : http://www.imdb.com/title/tt1606339/

Sushi Girl 2012 720p WEB-DL DD5 1 H 264-BS

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo te horen is Het Bombardement weer ouderwetse Nederlandse zooi.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina