1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vond de beelden van Life of Pi wel mooi, maar buiten dat ook niet echt bijzonder. Keek hem in 3D en vond dat juist erg tof in de film. Alle stokstaartjes in 3D. <3

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028

WANNA FIGHT?

_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

Laatst bewerkt: 6 apr 2013
  3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    LORE

Redelijk film waar meer in gezeten had,
    De film vertelt het verhaal over een meisje dat met haar broertjes en zusje moet vluchten naar haar oma omdat haar ouders gevangen zijn genomen aan t einde van de oorlog.
    Van de oorlog zie je niks, je hoort alleen dat haar ouders gevangen zijn genomen..

Vervolgens gaat het meisje op een soort ''road trip''.. En wat volgt is een afwisseling van een aantal erg sterke maar ook veel mindere scenes... de film weet zijn kracht niet vast te houden.. en ook miste ik een klein beetje het ''dreigende gevaar'' het gevoel dat er echt oorlog was.... Ik vond het feit dat ze een soort op de vlucht waren en de oorlogs dreiging te minimaal aanwezig zijn...
    Toch bleef ik kijken omdat er toch steeds net weer een sterke scene kwam waar dat wel aanwezig was.... Dusja tis geen goeie maar ook geen slechte film, maar een film waar jammergenoeg veel meer ingezeten had
    Want de acteerprestaties waren erg sterk..
    Maar overal dus een 5.5

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    THE INFIDEL

Leuke film over een man met allemaal vooroordelen over andere mensen/culturen en dan plots zelf van andere afkomst blijft te zijn.
    Leuk geacteerd en een heerlijke wegkijk speel/komedie
    7

HAUTE CUISINE

Pff wat een saaie film is dit, ik hou van kook programmas dus ik dacht miss is deze film ook wat voor mij..
    maar het verhaal komt niet verder dan vrouw kookt anders dan andere chofkoks - president vind t leuk - zei gaat vanalles leuks bakken
    andere koks jalours en thats it
    steeds herhaling van dat ze een andere recept maakt
    4

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Lol, dacht even dat het een Hitman trailer was.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Is Gosling je man crush? :+

Gisteren Gangster Squad gezien. Had wat meer diepgang verwacht maar bleek meer een hersenloze actiefilm te zijn. Niet dat daar veel mis mee is zeker als het nog een goede ook blijkt te zijn

8/10

Laatst bewerkt: 7 apr 2013
  8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Met m´n broertje Ratatouille gekeken. Wat een leuke film! :D Vind sowieso Pixar films baas en deze was geen uitzondering. Heel erg boeiend, leuk en mooi gemaakt.

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ALIBI

Simpele maar heel leuk gedane NL film,
    De film heeft een simpel verhaal en word nergens echt verassend.. maar omdat het wel erg leuk gedaan is stoort dat totaal niet.
    De film kijkt lekker weg, en is een lekkere feelgood / komedie film
    Ook de acteerprestaties zijjn prima (niet uitmuntend maar gewoon goed) en gelukkig nergens ''nederlands'' overdreven.
    Ik hebme erg vermaakt met de film en zeker een aanrader om een x gezien te hebben
    7-

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Mystic River
    Wat een klotefilm is dit zeg. Tenenkrommend traag, slaapverwekkende shit. Geeneens afgekeken ook.
    3/10

The Great Debaters
    Fantastische film. Gewoon fucking kijken.
    9/10

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    WTF man Mystic River is best tof, echt. Vooral het einde :+

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Ik viel bijna in slaap man. Anderhalf uur gekeken. Tenenkrommend traag en slecht. Fine, ik kijk hem wel af. :+

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    bij welke film?

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    SIGHTSEERS

ik vind dit een moeilijke film om te beoordelen, heb er een beetje dubbel gevoel bij.. Aan de ene kant voor ik hem wel apart aan de andere kant vond ik het een rare vage film.
    De film heeft een zwarte humor die je echt moet liggen, het gaat over een stelletje die op een soort roadtrip gaat en iedereen die maar een beetje 'naar'' tegen hun doet brengen ze om, en daar maken ze ook een soort ''hobby'' van en daarnaast hebben ze ook samen nog een soort haat/liefde relatie...
    De film is opzich wel vermakelijk en heb een aantal keren echt kunnen lachen, maar aan de andere kant is t ook een beetje rare bizarre film.
    Dus als je van bizarre films en als deze humor je ligt is het opzich wel een aanrader, zo niet dan zou ik hem laten liggen..
    Ik zit er ergens tussen in, en geef hem daarom een 6.5

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hij heeft geen filmsmaak. :cool:

De op 2na beste rol van Penn imo, naast Harvey Milk op 2 en I am Sam duidelijk op 1. _O_

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    ....

Dat is een goede film man.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    WELCOME TO THEPUNCH

Ik had best wat verwacht van de film, na het zien dat er toch best goeie acteurs in zitten maar ik vond hem erg tegenvallen.. het verhaal is erg standaard en voorspelbaar en dat hoeft nog niet perse heel erg te zijn als de film dan lekker veel vaart en coole actie scenes heeft. het eerste heeft de film wel de film heeft een lekkere vaart maar de actie scenes zijn net een beetje tegenvallen en hadden beter en spannender gekunt...
    Ik miste de spanning inde film, de acteer prestaties zijn opzich wel goed op die van James McAvoy na ik vond hem een goedkoop standaard ''gepijnigde agent' spelen...
    dus uiteindelijk geen aanrader, kon moeilijk mn aandachterbij houden
    4.5

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toen ik de trailer zag werd ik al gek van die blue tint die in de hele film zit. :p

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Mystic River.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina