1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ondanks?

Als in, je vind het een slechte acteur?

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nera haat negers.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :+

Verschrikkelijk zelfs. Die gast is niet serieus te nemen.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Denzel speelt nooit een rol, maar gewoon zichzelf.

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Cube

Verschillende personen zitten opgesloten een een... kubus, en ze moeten elkaar helpen om er levend uit te komen. Beter uitgewerkt dan ik had gedacht, zit wel een creepy sfeertje in de film. Zeker 7.5 waard.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Cube is awesome. Ik raad je overigens wel af om de vervolgen te kijken... Die zijn echt kut met een hoofdletter K, U en T :emo:

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Toevallig ook zitten kijken vandaag. Heb niks tegen Denzel verder.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Gangster Squad

Ik dacht met z'n titel kan het niet veel zijn maar het was best gaaf in elkaar gezet, goede acteurs en acteerwerk. 8/10

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gwoemul/The Host

een Koreaanse film over eeeh een monster in het water. Genre...eeh actie, horror, comedy?
    Wat een vage maar toch vermakelijke film over een soort van Monster van Loch Ness. De film is niet echt in een hokje te plaatsen barst van de vage scenes maar weet toch de volledige 2 uur te boeien

Overigens ontkwam ik niet aan het gevoel dat de film ook bedoeld is als kritiek op de maatschappij/Noord Korea, niet echt onterecht.

http://www.imdb.com/title/tt0468492/board/nest/129995403?ref_=tt_bd_2

Aanrader als je een keer wat anders wilt zien dan de doorsnee film

8-

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zag hem gister ook, verschrikkelijk.

Verschrikkelijke dialogen, saai verhaal en bovendien afschuwelijke personages. Zet een leuk sfeertje neer van Los Angeles maar dan kun je beter onder andere Untouchables of LA Confidential zien. Sean Penn zag er gruwelijk uit maar was echt een lachwekkende Mickey Cohen. Overige personages waren ook alles behalve interessant. Emma Stone kan af en toe ook best cute zijn maar vond haar totaal niet in de film passen. Smooth talker Gosling was ook echt :emo:.

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Gwoemul is tof idd :) Bakjwi is ook een aanrader. Freaking weirde doch erg vermakelijke Zuid Koreaanse vampier film.

Laatst trouwens House of the Devil gekeken. Horror film uit 2009 maar het lijkt alsof ie in 1980 gemaakt is. Kortom 80's horror nostalgia. Komt bijzonder traag op gang maar richting het einde toch een aantal nice typische horror momenten waarvan er één bijzonder verontrustend was. Voor de liefhebber though.

7/10

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bakjwi is echt ontzettend goed. Die film heb ik beide keren met ontzettend veel plezier gekeken.

House of the Devil maar eens kijken :cool:

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Bakjwi is Thirst toch?

House of the Devil gaat op de watchlist

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zowel Gwoemul als Bakjwi heb ik vroegtijdig afgezet, die laatste was me echt veel te langdradig. Ik ben altijd al een fan geweest van het Aziatische spul en ik verkies het in 99 van de 100 gevallen boven de Westerse horrors (wat toch veelal remakes zijn...) maar deze trokken me totaal niet. Geef me dan toch maar een lekkere Koreaanse wraakfilm of een Japanse horror <3

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Zijn er de laatste tijd nog lekkere Koreaanse wraakfilms uitgekomen? Ik weet dat de twee grootste regisseurs natuurlijk recent een Westerse film hebben gemaakt, dus van die hoef je het niet te verwachten.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Neem aan dat je deze al gezien hebt: http://www.imdb.com/title/tt1588170/

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Yep. Over die twee regisseurs heb ik het. Deze heeft geloof ik die film met Schwartzenegger gemaakt en de regisseur van Oldboy etc. heeft net Stoker afgerond.

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Neeman Cube 2 is de vetste van de drie :eek:

3 was echt niks aan inderdaad :lol:

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er zijn wel diverse wraakfilms uitgekomen de laatste 2 jaar maar veelal van mindere (en ook jongere) regisseurs die geen van allen noemenswaardig zijn. Ook in mijn WiW zie ik verder niets boeiends meer staan eigenlijk. Paar dagen terug nog Truth or Dare gezien, een Britse film. Wel aardig als je niets beters te doen hebt maar uiteraard verre van goed.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    The Place Beyond the Pines

Een film die eigenlijk 2 fasen kent.
    Eerst is het een crime-achtige flick, wat verandert in een tienerdrama. Las veelal op het internet dat het tweede gedeelte van de film minder was, maar ben het daar totaal niet mee eens. Vond het werkelijk waar een prachtige film. Gosling sowieso weer +1000.
    9/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina