1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Bullshit.
    Marketing van deze film is klaarblijkelijk een grote faal.
    En de helft van nederland bezoekt film op basis van posters dus dan krijg je dat.
    @reactie van hybrid, ergens.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Misschien is de marketing wel om de bezoekers op het verkeerde been te zetten.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoeveel mensen naar de film gaan op basis van alleen een poster of zelfs alleen een titel. Spring Breakers ziet er in de trailer veel interessanter uit dan the Hangover part 84899, maar als je op de poster afgaat zullen er inderdaad veel zestienjarigen teleurgesteld zijn. Laatst ook bij Place Beyond the Pines (_O_) liep de halve zaal weg omdat het niet the Notebook of Crazy, Stupid Love was. Die hadden waarschijnlijk alleen Ryan Gosling en Bradley Cooper op de poster zien staan.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Verbazingwekkend inderdaad. Ik heb in de bijna 20 jaar dat ik nu in de bioscoop in Sneek kom nog geen 5x zelf gezien dat er iemand bij een film wegliep. Ik heb zelf wel eens de neiging gehad, maar denk ook fuck, heb er verdorie goed voor betaald. En dan blijkt de 2e helft wel mee te vallen. Laatste keer was bij The Hobbit dat ik er bijna uit wilde lopen, maar de 2e helft van die film is heel goed. :thumbs:

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Dit is ook een film waarbij de marketing compleet scheef is (of juist niet idd @ nera). De trailers zeggen van deze film verder ook dat de film rondom Gosling en Cooper draait..eigenlijk fucking overal staat het ook. En op de posters. Spoiler:
    degenen die hem al hebben gezien weten inmiddels wel beter.

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vond het echt vreselijk slecht. Zeker geen bioscoopbezoek waard, maar zou hem überhaupt niet aanraden. Setting en idee is erg tof gedaan, maar de hele uitvoering was zo beroerd.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar is die springbreakers dus wel aan te raden ?

8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Voor een download ja.
    Als je nu lekker naar de bios wilt, ga dan naar Place Beyond the Pines potverdikkie!

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    DARK SKIES

nA HET lezen van meerdere vrij slechte recensies, deze film toch gaan kijken op aanraden .. en had in t begin lage verwachtingen.. maar ik vind de film echt ondergewaardeerd!

De film heeft een redelijk standaard verhaal, maar wat het doet doet de film wel goed..
    De film is vanaf het begin spannend en weet die spanning grotendeels van de film vast te houden,
    alleen gaat halfverwege de film de film even de fout in en word ERG cliche
    dat gedeelte dat ze hulp van een expert vragen/daarheen gaan
    dat vond ik erg jammer als de makers daar iets anders mee gedaan hadden had de film zeker een punt meer gekregen..
    maar na dat stuk pak de film de spanning weer op om weer spannend te eindigen..

Ik heb me uiteindelijk erg vermaakt met de film, jammer van t minpunt in t middelstuk...
    7

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    A HAUNTED HOUSE

Je hebt slechte films die vermakelijk zijn, je hebt puur slechte films, en je hebt a haunted house...
    Pff wat een ongelooflijk slechte film, Ik had wel zin in een flauwe film.. en vind t prima afentoe eenfilm te kijken met poepie-pissie-kakkie grappen maar deze film was gewoon Zo slecht en zo totaal niet grappig.. hij was gewoon irritant om te kijken.
    De hele tijd word de film vanuit een handcamera gezien en er is gewoon niks grappigs aan deze film, pure troep
    Denk de slechtste film die ik ooit gezien heb
    1

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Laat je grote posters volgende keer lekker op FOK!. 8)
    Fucking posters elke keer, neem iets klein zoals vele andere ofzo.

Hi Jamie Foxx als Electro in TAS2. :lol:

Laatst bewerkt: 16 apr 2013
  12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    bij mij word alle grotes automatisch aangepost, en jouw plaatjs is ook niet bepaald klein
    en ookal is t groot zo what? daar ga je toch niet dood van

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    :emo:

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.362
    gebruik anders de tags [imgw][/imgw] dan horen ze klein te worden of die tags moeten hier niet werken:+

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Aw yeah

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jouw posters boeien me niet zo , maar je schrijfstijl wel.. Ik durf te wedden dat maar weinig mensen jouw reviews hier lezen doordat je slecht gebruik maakt van interpunctie en geen gebruik maakt van hoofdletters. Ziet er niet mooi uit en leest niet fijn.

En er zitten nogal wat fouten in je zinnen :+.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    O yeah baby. :9

Mooiste actrice in jaren. _O_

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
  20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kon eigenlijk best nog wel lachen om die film, al waren de grappig wel erg erg erg slecht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina