1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    For fucks sake nee toch..
    @ HYBRID: WORSHIP X10000000000000000000000000000000000000000000

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, wie weet wordt het nog wat hoor.

Een nieuwe trilogie met steeds twee jaar er tussen is logisch.

En dan andere studios/mensen die werken aan stand-alone films, waarom niet? Als straks een Knights of the Old Republic, Clone Commando of Star Wars: Legacy film wordt aangekondigd gaat iedereen uit z'n plaat.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Om de twee jaar?

Elke zomer een nieuw deel ;). (Al is daar niets raars aan, zelfde met The Hobbit bv)

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Oh ja?
    Ik niet.
    Er schijnen nu al stand alone films te komen van Harrison Ford in zijn jongere jaren, wellicht Yoda en de opmerkelijkste: Boba Fett, die juist zo vet is omdat hij geen fuck zegt. Dit gaat wss a la Marvel worden met elk jaar sws wel een Marvel film, dit jaar zelfs 3. Vind het prima dat er nieuwe Star Wars chapters komen, maar dan wel elke 2/3 jaar, en niet al die spinoff poep erbij. Gewoon, nee.
    @ Dyonko, Hobbit is iets anders. Dat is gewoon een trilogie en klaar. Dit wordt gewoon melken tot de max, mark my words.

Laatst bewerkt: 18 apr 2013
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Denk dat Willem het zo bedoelt

2015: VII
    2016: spinoff film
    2017: VIII
    2018: andere spinoff

etc

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    _O_

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    BRAKE

verrassend spanende film!, ik ben de film met weinig verwachtingen gaan kijken, ik had persoonlijk verwacht em vrij snel uit te zetten..
    maar alles behalfe...
    Het verhaal begint vlot en rap, en ondanks dat de hele film zich in de kofferbak van een auto afspeelt is de film onzettend spannend, van het begin tot het eind en laat nergens een steekje vallen..
    Ook heb acteerwerk is prima, heb me er ontzettend mee vermaakt en vind het een aanrader!
    dikke 7

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jup!

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar Willem, jij bent de enige hier die de fan is van de franchise. Wij zijn enkel fan van de klassieke trilogie.

Voor ons is de franchise niet meer dan tof in bijv. videogames, maar wanneer het op films aankomt willen wij eigenlijk alleen de classics. :+ Er bestaat zoiets als overkill!

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Nah ik ben ook fan van de franchise..
    van de echte films dan. 1,2,3,4,5,6. Niet van alle kul verder zelf dat is uitgebracht zonder Lucas er maar ook uberhaubt naar heeft gekeken.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou ja, ik vind de eerste trilogie ook niet echt fantastisch...

En ik word ook niet automatisch wild van het idee dat er jaarlijks een verplicht nummertje is. Ook vind een Han Solo-origin film maar niks.

Maar ik geef het wel een kans. ;)

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Jack Reacher

Had er niet heel veel van verwacht, maar het viel allemaal best mee. Het is eigenlijk de standaard drama/actiefilm met verschillende "plottwists", maar het wordt allemaal best aardig gebracht. Ik denk dat onderhoudend de beste beschrijving is.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook weer zo film die ik op me HDD heb staan. Als ze beschikbaar zijn haal ik ze gelijk binnen. Maar kijk de laatste de tijd alleen series dat backlog aan films een beetje groot word.

Over Star Wars, Van mij hoeft het niet per se. Maar wacht het wel even af. Het kan ook nog best tof worden en het Star Wars universum blijft gewoon tof. Star Trek is imo ook een prima reboot door Abrams dus hij heeft wel wat krediet in mijn ogen.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Alleen hopen op geen lens flares zoals altijd met Abrams. Zie een gevecht met lightsabers en lens flares nu al voor me. :+

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Het was me eerlijk gezegd niet echt opgevallen de eerste keer dat ik Star Trek keek, maar afgelopen weekend keek ik de film opnieuw en ik dacht dat ik gek werd.

Ik heb er alle vertrouwen in dat de Star Wars films met Abrams gewoon tof worden. Hij weet heel goed de juiste toon in de films en series te leggen waar hij bij betrokken is. Ik houd ervan. Komt allemaal goed.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    [yt]7T0vs9gYydo[/yt]

:D

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Haha, grappig!

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gister ook gezien en ik heb me idd ook niet verveeld (veel positiever kan ik er niet over zijn)

al snap ik niet zo goed waarom ze Tom Cruise gecast hebben. Dat Reacher personage is in de boeken iets van 3 meter lang en 150 kilo (enorm grote kerel in ieder geval) en Tom Cruise komt bij de meeste andere cast leden ongeveer tot tepelhoogte

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Wat een ouwe lul is die Harisson geworden zeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina