1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

ik vond het geen goeie film, maar wel een vermakelijke film.. vermaakt van t begin tot het eind... en daarna vergeet jehem
    prima popcorn film en de sfeer was wel leuk 6.5

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol The Untouchables is net begonnen op RTL 7. 8)

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Oblivion
    Eh..wtf..snap geen moer van deze film. Hele vage film. Tom Cruise x1000. Desondanks wel vermakelijk. Maar als er iemand is die me het verhaal goed kan uitleggen, be my guest..
    7/10

Die trailer 3 van Man of Steel is trouwens wel echt hard zeg, de tering, ziekveel zin in die film. Komen sowieso komende tijd echt sickveel films uit die ik wil zien. Maar ff Pathe Unlimited abbo nemen.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Over Oblivion;

Groot Alienschip nadert de aarde. Ontvoert 2 bemanningsleden en kloont ze keer 1000000. Vervolgens veroveren ze daarmee de aarde (inclusief giga bommen). Dit doen ze met als doel om de aarde te strippen van al het water en andere grondstoffen (daarom die gigantische dingen die water slurpen, als eenmaal alles is opgenomen gaat het mee naar de thuisplaneet en is de aarde definitief dood). Tom Cruise en zijn vrouwtje zijn dus overal op de werled verspreid dmv het klonen. Zij moeten de drones maken die de Scavs (overlevende humans) doden (Jaimee Lannister heuh).

Mocht je verder specifieke vragen hebben moet je het ff melden.

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    wie zijn de aliens? Waarom oorlog in de first place? Wie, wat, hoe? Waarom morgan freeman? Waarom 1000000090 Tom cruisen? Dat was jij vertelt had ik enigszins ook nog begrepen..JAMIE LANNISTER JAAA

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wie de aliens zijn? Onbekend. Enige wat je weet is dat ze technologisch zeer geavanceerd zijn en zich niet laten zien in hun ware vorm.
    Waarom oorlog: Grondstoffen en dan voornamelijk water. Blijkbaar hebben ze dat nodig.
    Waarom Morgan Freeman? Waarom niet.
    Waarom 10000000 Tom Cruise: Omdat ze Tommie een miljoen keer hebben gewonnen om te vechten in de grondoorlog. Het heeft voor de aliens geen enkel nut om verschillende klonen te maken, dit is alleen maar makkelijker.

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Dus het zijn human vs humans om grondstoffen?
    Wtf hebben die aliens dan uberhaubt te zoeken? Die je nooit ziet?
    Waarom bangt Olga Kurienko met 2 Tom Cruise klonen? Ach dikke yolo who gives a fuck er waren er toch 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000 dus bang ze allemaal want ze zijn toch hetzelfde?
    Waarom is ze trouwens zo geil?
    Wtf is er zo fucking mis met deze film dat ik het idee heb dat ie vol met plotholes zit en deze film gewoon pure poep is?
    Waarom is het begin ontzettend cheesy?
    Waarom is Tom Cruise eigenlijk gewoon kut
    Waarom zien die Scavs eruit als fucking Star Wars episode 4 desert people?
    Was het mss Star Wars Episode VII?

Laatst bewerkt: 21 apr 2013
  8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het zijn niet humans vs humans om grondstoffen. Al die gekloonde Tom Cruises en die Britse trut van hem zijn gekloonde gebrainwashde mensen gedaan door de aliens.

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Fuck die hele poepfilm.
    Hoezo dacht Tom dan al die poep te veranderen? En die amdere die nog rondliep dacht dat ook? Via dromen en shit. Hebben de aliens dan al die shit niet goed uitgevoerd?

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zijn gewoon ongevaarlijke geheugen die ver weg zijn weggestopt. De aliens hebben gewoon de pech dat Olga Curryyolokenka opduikt

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Hadden ze rekening mee moeten houden lijkt me
    Olga KurlieHenko

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Submarino (Thomas Vinterberg, 2010)

Two brothers meet at their mother's funeral, each in his way on a path of self-destruction, both haunted by a tragedy in their youth.

Godsamme, wat indrukwekkend, maar ook ontzettend rauw en melancholisch. De onderwerpen en de rode draad van het werk van Vinterberg zijn fascinerend. Scandinavische cinema, ik kan er m'n hart ophalen. Mis deze film niet, ook al lijkt ie qua aandacht een beetje ondergesneeuwd vergeleken met Festen en Jagten.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bizar goede film inderdaad :cool:

Gisteren The Da Vinci Code gekeken. Hij viel me eerlijk gezegd nog best wel mee. Mijn vriendin wilde hem persé zien nav het boek en ik had mij voorbereid op 3 uur erg matige cinema.

De 3 uur waren echter zo voorbij en de film volgde het boek best goed (al ben ik ook geen fan van het boek).

6,5

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    The Untouchables

Nogal cheesy, op momenten slecht / ongeloofwaardig en overdreven gedramatiseerd (mede door die muziek telkens). Personages vond ik ook niet echt goed. Eliot Ness, de hoofdpersonage, (Kevin Costner) is een idealistisch lulletje dat alles fout doet en op het eind zelfs zijn idealen schendt waardoor er weinig van hem overblijft, en Sean Connery is veels te dominant voor een supporting role als gepensioneerd politieagent (die eigenlijk alles weet en alles kan). De rollen van DeNiro en Andy Garcia vond ik daarentegen wel goed, maar over het algemeen vond ik dit maar een cheesy B-film die veels te over-the-top was. Maar misschien had ik de verkeerde verwachtingen.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Film volgt het boek 10x beter dan Angels en Demons of Het Bernini Mysterie. Die hebben qua nauwkeurigheid echt verkracht, zeker t.o.v. The Da Vinci Code. Film Angels en Demons is ongeveer even goed, met het verschil dat er in TDC minder vaart zit.

En ik ken het boek TDC ook goed en weet dat ze in de film nauwkeuriger zijn dan men in eerste instantie zou denken. ;)

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    THE HOST

De 1e 10 minuten van deze film zijn tenenkrommend slecht... maar daarna wist de film me te pakken... En heb ik me eigenlijk prima vermaakt ermee tot het einde..
    De film is zeker geen hoogvlieger, en zit boordevol cliches...
    maar ondanks al die cliches blijft het toch gewoon een leuke wegkijk film, leuke relaxte sfeer ook in de film.
    dus 5.5

17. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Scott Pilgrim vs. The World

De stijl deed van de film deed me denken aan die van Sucker Punch, which you'll either love or hate. I loved it. :) Ik kan wel genieten van de droge humor en spectaculaire cutscenes. 8.5/10

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    I hated it.

19. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Whaha, waarom kom ik nu pas achter de film 'Noobz' ?

Screenshot: http://i.imgur.com/WfJ34No.jpg

Binnenkort maar eens even kijken, ondanks de lage score op IMDB :p

Laatst bewerkt: 21 apr 2013
  20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gangster Squad en Django Unchained
    Prima vermaakt met het kijken van deze twee films.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina