1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik vooral vet vond
    aan die twist was dat het zo gigantisch gemarket was alsof de Mandarin de opper bad guy zo zijn, en zo'n grote threat was voor de mensheid. Alle trailers wezen op hem, en om dat dan helemaal om te gooien zorgt dat je nog lekker verrast kan worden tijdens de film.

En het stukje na de credits. Hulk _O_

2. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Precies! Je ziet het daarom ook echt niet aankomen. Ik snap wel dat mensen daar teleurgesteld om kunnen zijn maar ik vind dit toch wel gewaagd en daarom een toffe zet van de makers. :thumbs:

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag het inderdaad niet aankomen, maar
    zorg dan dat je een waardige badguy ervoor in de plaats hebt.
    .

4. Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik begrijp ergens wel je punt, maar als ik kijk naar de 'badguys' in dit soort films, zoals bijvoorbeeld Mickey Rourke uit deeltje 2 vind ik deze niet eens zo heel veel minder spannend. Het had uiteraard beter/spannender/imponerender gekund maar ik verwachtte al niet heel veel to be honest.

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ZOOLANDER

wat een waardeloze niet grappige film, ik ben toch een klein beetje een B stiller fan.. kan altijd wel om zijn films lachen maar deze film was gewoon ronduit troep en niet grappig...
    Ik heb geen moment kunnen lachen en ook was de film gigantisch voorspelbaar.
    Helaas, een hele zware tegenvaller
    3

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    You cray man... Zoolander is in zijn portfolio juist een pareltje...

"the files are in THE computer?" "what is this?" a centre for ants?'' :D

Priceless!

7. Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
  8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Zoolander een 3? You crazy....

9. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik denk dat je gewoon niet in de mood was. Zoolander is echt awesome! Ben Stiller op z'n best imo.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stiller op z'n best is toch ook een 3 waard? :+

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Bronson
    Soort van kunstzinnige uitwerking/biografie over het leven van Charles Bronson (niet de acteur), gewelddadige crimineel uit Engeland die enorm veel jaren in de bak heeft gezeten. Qua opzet pikzwart en af en toe echt geniaal goed. Tom Hardy is dan ook echt een gigantische baas in de film met verschillende karaktertrekjes. Verhaaltechnisch niet echt bijzonder, film voelde meer aan als anderhalf uur waarin Hardy even helemaal los kon gaan. Lekker extreem en gewelddadig, boeiende film al komt dat geheel door de prestaties van Hardy. 7 _O_

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Oblivion

Ik heb een hekel aan Pathe met zijn pauze-loze voorstellingen, vooral voor lange films. Nu moest ik dat toch naar Pathe vanwege gratis kaartjes (ja, je bent een Nederlander of je bent het niet) en het viel me enorm mee, misschien mede dankzij de film.

Om het kort en spoilerloos te houden. Het plot is niet heel bijzonder, maar de uitvoering en de beelden maken heel erg veel goed. Stop daar ook nog Olga Currylenko bij en je haalt al gauw een positief resultaat. Niet de supertopper die het had kunnen zijn, maar een enorm vermakelijke film van begin tot eind met enkele cliches die nou eenmaal in een Hollywood sci-fi film schijnen te horen.

7.5/10

P.S. JJ Abrams, of hoe je ook heet, mocht je dit lezen: Doe wat aan die lens flare fetish. In die Star Trek trailer van 2 minuten zaten meer lens flares dan in alle recent uitgekomen films bij elkaar. 8)

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik was juist in de mood voor ben stiller onderbroeken humor..maar ondanks dat kon ik er niet om lachen

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar zo kan je elke film wel goed vinden als je niks verwacht. Na Avengers verwacht ik echt alleen maar goede dikke Marvel films want ze kunnen het wel dus...

Maar die vuurspugende draak, die superhumans, Manderin als joke waren gewoon kut. Hij heeft een heel leger aan Iron Man pakken en die worden door die gare plant mensen zo uit elkaar gescheurd terwijl hij Thor en zn hamer en die lightning wel aankan. Pepper die ook super human wordt, gare "echte" badguy, voorspelbaar disney achtig jongetje dat Tony helpt. Kortom ik vond het allemaal crap op de humor na

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

The Last Stand

Gewoon een toffe no brainer. Met prima actie die ook nog lekker bloederig is. En Arnold blijft een baas. + ook voor het KNVB jasje. :p

7/10

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Is ie al te downen of heb je hem in de bios gezien?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Downen.

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
  19. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Movie 43.. -1
    Download die shit gewoon niet eens, tering wat een bagger. Nog geen halve glimlach.

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Snap geeneens waarom mensen uberhaubt de moeite gaan nemen om zo'n film t kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina