1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vanwege Stephen Merchant

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    OFF SCREEN

gOEIE nederlandse film met sterk acteerwerk!
    De film is ook erg goed gemonteerd, Vaak zie je in film die werken met veel flashbacks dat ze traag en saai worden en dat ze het verhaal ophouden. Maar dat is in deze film niet het geval... Je krijgt steeds puzzelstukjes over het leven van die man en daarmee word de spanning ook opgebouwd.
    Alleen snapte ik het einde niet, miss dat iemand me dat nog kan uitleggen?

maar op dat na een zeer sterke NL film en aanrader
    7.3

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.362
    The Lords Of Salem (Rob Zombie film)

Vond hem wel vermakelijk ging over heksen:+

8/10

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Silver Linings Playbook

Geweldige film. Vond het tof gedaan dat eigenlijk de hele film een bipolar disorder is. Het gaat heen en weer van toffe gesprekken naar sad face momenten en dan naar stukken waar je hard om moet lachen. Lawrence speelde idd goed maar vond Cooper eigenlijk nog veel beter spelen.

8.5/10

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Iron Man 3
    Alles is in check, maar de film snijdt zich nodeloos in de vingers. Waarom al die twists? Waarom al die spanningsbogen zo abrupt afbreken met misplaatste grappen? Waarom al zo veel verklappen in je trailer? Waarom al die overbodige personal issues die Tony Stark met zichzelf heeft?
    Ik verwacht geen hoogstaand plot van een actiefilm blockbuster, maar ik heb werkelijk geen idee waar Iron Man 3 over ging. De motivatie van de villain is een mysterie en dat is toch jammer in een superhero movie.

Er zitten een paar hele toffe scenes in, een paar prachtig scherpe dialogen en RD Jr. is weer fenomenaal als Tony Stark. Het jammerlijke is dat Tony Stark de film draagt en dat truukje ken ik inmiddels wel. sterker nog, het wordt zelfs in alleen al deze 130 minuten repetitief. Haal Tony Stark weg en het valt als een kaartenhuis in elkaar (net als the Avengers).

Desalniettemin, verstand op 0 en het kan prima voor een avondje uit.

6

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Aftiteling uitgekeken? Vanavond al voor de 2e keer naar toe geweest.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Vrijdag ook gezien en ik vond het de slechtste in de reeks. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat het nog slechter kon na deel 2. Begin was veel te langdradig, acties scenes (op de scene met zijn Huis na) waren imo niet echt spectaculair en kwamen rommelig over, verhaal sloeg idd nergens op en waar ik 3D normaal best wel kan waarderen vond ik het hier irritant.

Enige pluspunt was Downey Jr. maar dit kennen we nu eigenlijk ook wel

3/10

Laatst bewerkt: 28 apr 2013
  8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.362
  9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja waste of time... niks nieuws en doesnt live up to the hype.. die DNA test van die alien die ze zogenaamd hebben levert nog steeds geen definitief bewijs

Laatst bewerkt: 28 apr 2013
  10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Na het lezen van wat lofzang voor Garden State (2004) heb ik die maar eens opgezet. Het had best een hele indrukwekkende film kunnen zijn, een beetje à la Before Sunrise/Sunset (zo voelde het concept voor mij in ieder geval), maar de karakters wisten me helaas vrij weinig te boeien. Pas tegen het einde begon het me wat te doen, maar toen was de kans eigenlijk al zo goed als verkeken.

Kan me wel heel goed voorstellen dat deze film ontzettend veel indruk kan maken als je die binding wel hebt. En wellicht heb ik dat ook in een andere mind set.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Jack Reacher
    Wat een ongelofelijke saaie en bovendien gare film. Niet alles is slecht, maar de gehele film boeit echt totaal niet. Blijkt een verfilming van een boek te zijn, maar het is de zoveelste net niet cop die aan alles schijt heeft. Bij zo'n saai personage hoort dan ook een saaie acteur. Tom Cruise is namelijk weer meh, afschuwelijke acteur. Plot is daarnaast ook totaal niet bijzonder, zelfs voor een simpele wegkijker deed het me niks. Te vaak gekeken hoeveel minuten ik nog te gaan had. Enige pluspunten waren Pittsburgh (veel gebruikte stad in films de laatste tijd, waar was Bane?) en zijn Camaro. 5

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    THE BROKEN CIRCLE BREAKDOWN

Erg sterke drama film, zonder meer de sterkste NL/belgische drama film die ik gezien heb..
    Toch had er NET wat meer in gezeten... Doordat het verhaal vooral in het begin in flashbacks werd vertelt duurde het even voordat ik een band begon te voelen met de hoofdpersonages en voordat ik mee kon leven met de dingen die zei meemaakten..
    Tot halferwege de film vond ik het een ''goeie'' film.. en toen wist de film me pas helemaal te pakken en op te sleuren... (er werd toen ook meer in het ''heden'' geleeft zeg maar met minder flashbacks) en eindigde de film echt overdonderend sterk....
    Dus dat was opzich wel jammer dat het begin me niet zo wist te pakken,

Verder waren de acteerprestaties uitstekent, en ook de muziek tussendoor was mooi en was een pluspunt voor de film..
    Omdat het begin me toch niet helemaal pakte geef ik de film een dikke 8
    had het begin me wel weten te pakken dan had ik de film een 9 gegeven (want ik bleef door het einde echt zitten met een WOOOOOOOOOOOOOOOOW gevoel)
    maar wat zonder meer blijft, deze film is een giga aanrader!

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Awakenings (Penny Marshall, 1990)

The victims of an encephalitis epidemic many years ago have been catatonic ever since, but now a new drug offers the prospect of reviving them.

Schitterende rollen van De Niro en Robin Williams. Soms wel flink aangezet sentiment, maar dat mag ook best gezien het onderwerp. Indrukwekkend.

Mjah, wel interessant, maar is inderdaad weinig vernieuwend ten opzichte van wat we al wisten (of eigenlijk niet wisten).

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nog niet in de bios hier maar al wel als Bluray te ermm.. 'verkrijgen' blijkbaar

vanavond maar eens kijken *)

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
  16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Voor als je nog niet genoeg highlights van de film hebt gezien.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Het is wel een vette trailer. :+

18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Carnage gezien. Leuke film. Twee kinderen hebben met elkaar gevochten en de ouders gaan met elkaar in overleg over het incident. Dat zij niet bepaald op een lijn zitten over opvoeding wordt al snel duidelijk, maar ook op andere punten ontstaat onenigheid of verbondenheid.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    [yt]Ef6vQBGqLW8[/yt]

Lol, wat is dit. Ergens ziet het er stiekem toch wel gaaf uit, heeeeeel klein beetje. :+

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Elke keer als ik weer materiaal van die film zie moet ik lachen om Glados. :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina