1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Gisteren tevens Iron man 3 gezien. Vond het de beste van de 3, en erg verrassend ook. Weer eens iets anders dan alle andere standaard superherofilms. Degenen die hem hebben gezien begrijpen wel wat ik bedoel. Vond hem echt erg sterk, heerlijke humor ook verder. Kan niet wachten op deel 4 eigenlijk..
    8/10

Dit jaar Thor 2 en Capt America 2. Kijk erg uit naar eerstgenoemde, Capt America 2 boeit me niks, deel 1 was megakut..sowieso een kutsuperhero.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Vanavond Oblivion. Heb m'n vrienden kunnen overtuigen ipv Iron Man.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zonde... Vorige week naar Oblivion geweest en vond hem niet heel boeiend. Imo enorm langdradig en de hele setting en verhaallijn waren ook niet bepaald origineel.

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tja dat van the hangover werd in alle recensies beweerd, dus vandaar.....

Beautiful Creatures

Opzich leuke film om te zien!

Leuke film om te zien, met een interessant verhaal.. Dat je zeker de hele film geinteresseerd houd en wat ook absoluut roept om een vervolg.
    Het enige wat wel jammer is is dat de acteerprestaties van de 2 hoofdpersonen slechts ''matig tot redelijk'' zijn en dat hun relatie nogal ''nepperig'' aanvoelt... Je voelt nergens echt de passie (vooral het ontstaan van de relatie is nogal ''vreemd'')
    Maar omdat het verhaal van de film me wel erg trok en geinterreesd hield kon ik daar een beetje ''overheen kijken''
    Maar het is dus wel jammer want er had dus meer ingezetten, nu is het gewoon een vermakelijke doordeweekse film, maar wel een film van dat als er een vervolg komt dat ik hem zeker ga zien.

(en de film is zeker niet alleen voor jonge meisjes of tieners)

6.5 gewoon leuk gezien te hebben

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Mwuah, het was niet bijster origineel, maar ik vond het toch wel leuk gebracht. Geen topper, maar ook niet slecht.

6. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    April
    Films
    28. [​IMG] 21 & Over (Jon Lucas, Scott Moore, 201:cool: :: 7.0
    29. [​IMG] The Place Beyond the Pines (Derek Cianfrance, 2012) :: 8.0
    30. [​IMG] No Country for Old Men (Ethan Coen, Joel Coen, 2007) :: 7.5
    31. [​IMG] Fantastic Mr. Fox (Wes Anderson, 2009) :: 6.5
    32. [​IMG] Oblivion (Joseph Kosinski, 201:cool: :: 7.5
    33. [​IMG] Jack Reacher (Christopher McQuarrie, 2012) :: 6.5
    34. [​IMG] Iron Man 3 (Shane Black, 201:cool: :: 7.0
    35. [​IMG] Garden State (Zach Braff, 2004) :: 8.0
    36. [​IMG] Savages (Oliver Stone, 2012) [​IMG] :: 8.0

Series
    37. [​IMG] Game of Thrones - Seizoen 2 (David Benioff, D.B. Weiss, 2011) :: 8.0
    38. [​IMG] Game of Thrones - Seizoen 3 (David Benioff, D.B. Weiss, 2011) :: 8.0
    39. [​IMG] Game of Thrones - Seizoen 1 (David Benioff, D.B. Weiss, 2011) :: 9.0

Statistieken
    Totaal 9 films (maandgemiddelde: 9.0) gekeken:
    - Kort (t/m 20 min.): 0.
    - Middel (21 t/m 75 min.): 0.
    - Lang (meer dan 75 min.): 9.

Totale speelduur: 1057 min.
    Aantal films / series herzien: 1.

Best beoordeeld: Game of Thrones - Seizoen 1 (9.0, 1ste dit jaar).
    Slechtst beoordeeld: Fantastic Mr. Fox, Jack Reacher (6.5).

Media-verdeling
    [​IMG] 4.
    [​IMG] 4.
    [​IMG] 3.
    [​IMG] 1.

Vooral veel GoT gekeken :+.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt je cijfer al klaar voor seizoen 3? ;)

8. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ja ik kon er geen episodes bij opgeven dus het is tot epi 5 een 8 :).

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    The Perks of Being a Wallflower

Deze film zit gewoon heel goed in elkaar en heeft goede acteerprestaties (vooral de hoofdpersonage en Patrick vond ik goed), sterke dialogen, een goed plot en een goede cast. Perks of Being a Wallflower heeft dan ook indruk op mij gemaakt, máár toch ben ik niet helemaal verkocht. Daarvoor ergerde ik me aan teveel dingetjes. Geen idee of die dingetjes daadwerkelijk ergerlijk waren of dat het aan mijn humeur lag. Of dat ik die high school-setting een beetje beu ben, want hoewel de film heel anders is dan andere high school-films, zitten er toch weer een hoop cliché dingen in.

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ga je toch niet weer tegenkomen he?

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Iron Man 3

Leuk! Heb gelachen. En vond 'm spannend en boeiend.

Ik snap niet waarom mensen de twist met Trevor "I'm an actoooooor" stom vinden. Ik vind het juist een heel goede grap. Ook stoer van de makers dat ze de hele reclamecampagne daarmee op zijn kop zetten.

Ik stoorde me wel echt aan het feit dat Tony soms gewoonweg onsympathiek was tegenover een kind dat een semi-belangrijke rol speelt in de film. :{

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Credits uitgekeken neem ik aan? :+

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar dat was niet echt boeiend.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is er al iemand naar Evil dead geweest? denk dat ik morgen even ga

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nog niet, lijkt mij wel gaaf...
    Vond de originele trilogie wel cool..

Evil Dead, Evil Dead 2 (wat eigenlijk weer deel 1 is) en Army of Darkness.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Schijnt dat Army of darkness een sequel gaat krijgen (door Sam Raimi zelf) en los daarvan deze Evil dead remake ook (door Fedo Alvarez)

Dus we krijgen eigenlijk een soort splitsing nu want zoals je zegt was Dead by dawn eigenlijk gewoon een 2e poging om het beter te doen

Maar nu krijgt deze Evil dead (eigenlijk dus de 3e vertelling van hetzelfde verhaal :+ )dus een echt deel 2l en Army of darkness een eigen vervolg

Hoe dan ook, de nieuwe Evil Dead schijnt echt een waardige hervertelling te zijn. Dus die MOET ik natuurlijk wel in de bios gaan zien

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Iron Man 3

Matige film. Ik heb me vermaakt, maar meer ook niet. In de eerste 10 minuten is het hele plot al weggegeven, erg stomme zet in mijn ogen. Ook is de actie niet heel indrukwekkend, op het laatste deel van de film na misschien. 3D was echt dramatisch, nog slechter dan bij GI Joe, die ik recent gekeken heb. Er zijn echter ook een aantal pluspuntjes: Robert Downey Jr. is een baas en Gwyneth Paltrow blijft toch een enorm sexy vrouw. Ik vind haar nu zelfs nog sexier dan toen ze een stuk jonger was.

6.5/10

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

maar snap jij nou wel wat de échte motivatie van de bad guy is? Is hij gewoon gefrustreerd? En wat heeft de vice-president ermee te maken?
    Leuk die twist, maar alles wat erna komt is bijzonder slecht uitgewerkt. Je denkt de hele tijd te weten hoe het zit, maar dan verandert het weer en de film hakt niet één keer de knoop door: nee, jongens, het zit zo. Bijvoorbeeld, die vice-president komt ineens in het spel en voegt vervolgens helemaal niets toe totdat hij wordt opgepakt. Eh... ok.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ik vond het begin al dramatisch. De halve film is dan al uit de doeken gedaan. Had dat als flashback halverwege de film gedaan om nog wat mystiek te bewaren.

Maar toch: Gwyneth Paltrow is _O_

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Iron Man 3:
    Die twist is weer eens wat anders...en vond ik juist tof. En motief bad guy? Eh..werd toch gewoon uitgelegd? Hij wilde gewoon macht en die zou hij krijgen met de president en de terrorist. Vraag en aanbod zelf controleren zo, e.d. Anyway, kan iemand mij die scene na credits uitleggen? Die snapte ik alleen niet
    En dat tony onsympathiek is? Heb je de film wel afgekeken? Dat hij verder onsymathiek is kenmerkt juist zijn karakter.

Laatst bewerkt: 4 mei 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina