1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond bij Flight het meest ergerlijke dat cocaine even wordt afgeschilderd als een ultiem wondermiddeltje tegen alles wat schijt is 8).

Lekker realistisch..

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja en dronken een vliegtuig op ze kop vliegen is realistisch. :p
    Het is een film.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Sorry, but no.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft wel met producers gesproken over de rol. Dus hij is waarschijnlijk wel een van de keuzes. Zal het wel tof vinden. Elba is een goede acteur.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Black, James Black

Grey Goose
    With bitches, not ho's.

Naaah

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ben beslist geen rascist, maar zou het wel een ongelooflijke combo breaker vinden. Dus nee!

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En mensen vonden het eerst ook niks dat met Craig Bond blauwe ogen kreeg en blond haar..

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je snapt toch zelf wel dat de Bond van Craig wel een kleinere overgang is dan die van Elba.

Bij Craig kon je de verschillen wegdenken doordat hij het perfect invult verder , bij Elba lukt dat echt niet denk ik.

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nou, nou, nou, zeg... Ben je een beetje uptight? Vind je het jammer dat niet iedereen denkt zoals jij?

Chill, en haal die kurk uit je reet man. Heb altijd het gevoel dat jij "on-the-edge" post. Zal wel aan mij liggen...

Laatst bewerkt: 18 mei 2013
  11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het best jammer dat niet iedereen denkt zoals ik ja.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gisteravond trouwens Olympus has Fallen gezien. Hoewel er een aantal brute scenes en momenten inzaten, haalt de film het niet. Vooral ook omdat hij erg voorspelbaar is naar het einde toe dankzij 2 zinnetjes over de bad guys in de film. Butler is een gewone actieheld, Freeman speelt gewoon sterk zoals altijd, Eckhart is standaard, iets te standaard zoals wel vaker. Grootste minpunt van de hele film zijn de visuele effecten: PS2 niveau als je ziet wat er bij andere grote producties te zien is soms. Cijfer: 6/10, maar ben nooit echt streng.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was meer van dat mensen altijd zo snel roepen om dingen. Tuurlijk is de "stap" groter. Maar het is 2013 who cares dat die negroïde is. Amerikaanse president is zelfs negroïde. Het is een hele goede acteur, kan prima actie scenes doen en heeft ook die specifieke charme van James Bond dus hij kan het ook perfect invullen. Zal het een goede stap vinden. Het moment dat het mogelijk is er nu wel.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dit vind ik ironisch :+

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hoezo? :confused:

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    A Good Day to Die Hard

Verstand op nul en dan bedoel ik echt op nul. Dan is die wel oke. Actie was wel over the top alles ging kapot en het sloeg nergens op maar het redt de film wel een beetje. Verder is het totaal geen Die Hard film. Het is dat Bruce erin zit als McCLane maar thats it.

5.7/10

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zo'n film spoort wel aan om gewoon lekker vanaf 4 hoog uit je raam te springen. Het doet een menselijk lichaam blijkbaar toch niets :+.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Stand Up Guys
    Behoorlijk positief ontvangen, niet verwacht. Cast doet het ook gewoon goed, zonder ik het idee kreeg dat ik naar een film keek met alleen maar oudjes. Boeiende personages (Tio uit Breaking Bad, awesome) neergezet van Al Pacino en Cristopher Walken ondanks het lopende lijken zijn. Simpel verhaal, maar op een boeiend manier gebracht waardoor het niet opvalt. Rustgevende film met een heerlijke soundtrack (Charles Bradley en Gary Clark _O_) en een aantal goede dialogen en wat humor. Chew gum or kick ass. +1 nog voor meid uit de film. <3 7

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Gezien je ideeën over de strafmaat bij overtredingen van de wet.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Die nera :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina