1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach toen bekend werd een paar jaar geleden dat Znyder de film ging doen was ik al pumped. Maar toen kwam er nog bij dat Nolan de story ging doen (de achilleshiel van Znyder altijd) Toen was het helemaal feest eigenlijk haha.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Jij hebt de eerste trailer van deel 2 dus nog niet gezien? :p

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ziet er leuk uit! :)

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Mesrine: l'instinct de mort(was laatst op canvas) en het tweede deel Mesrine: Public enemy 1#

8

Een erg spannende verfilming van het leven van de grootste crimineel van Frankrijk.
    Hoe bizar wat deze gangster mesrine doet, het is allemaal waar gebeurd.

5. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    We're The Millers Red Band trailer

Die mevrouw Aniston :eek:

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Oh god, niet Jason Sudeikis en Ed Helms in een film. Spelen in zoveel comedies maar kan ze niet uit elkaar halen. 8)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Eergisteren Fast & Furious 6 gezien...verstand op nul zetten en het is wel een leuke 2 uur vermaak. Actie tot den top, alleen sommige dingen erg ongeloofwaardig. Jammer dat het wel van zijn roots afgegaan is net als vorig deel.

7/10

Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Dus jij ziet liever 6 films over puur straatracen?

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Daar draait het toch nog steeds om? Maar dat de politie/geheime dienst/leger niet een simpele maffia uit kan schakelen en daarom hulp nodig heeft van straatracers? Daarnaast ging het in de vorige delen ook niet alleen maar over puur straatracen.

Tevens vind ik het jammer dat de auto's voornamelijk bestaan uit auto's met prijskaartje boven een ton. Deel 1 en 2 vond ik toch wel een stuk gruwelijker met een muscle car versus japanner die stijf getuned was.

Het begon met dvd spelers jatten en gaat uit het niets richting een kluis en vervolgens een tank. Geen politie op de weg te kennen bij deel 6 bij het laatste gedeelte. Mhh..:{ Voor de rest is de film niet heel slecht en maken de acteurs veel goed.

Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    SNITCH

Hoewel toen ik ging kijken ik een hele ander soort film had verwacht, omdat als ik een film met Dwayne Johnson in de hoofdrol ga kijken dan verwacht ik een film met een overdosis aan actie en geweld en dat was deze film niet.
    Maar teleurgesteld in de film ben ik zeker niet!, ik heb me prima vermaakt met de film.. Het is een thriller/drama met op t eind wat actie. En heb me prima vermaakt met de film, de film is geen topfilm... maar wel een leuke en vermakelijk film om te zien. De film begint vlot en er zit een lekkere vaart in de film. Ook het acteerwerk is prima.
    Gewoon een leuke doordeweekse film
    7

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    @R-Y: Nee de focus is veranderd van straatracen naar over de top actie met snelle auto's. Prima 'volwassenwording' van een Hollywood concept dacht ik zo.
    En ga je nou kritiek leveren op het verhaal? Kom op, je weet zelf ook wel dat je het daar niet voor kijkt. Als je 24/7 op dat soort dingen verder in je spoiler gaat letten, ja dan geniet je niet echt van de film...
    Gewoon dikke bak popcorn kopen, bier naast je, en genieten van snelle auto's, over de top actie en geile chicks. Precies waar die films nu op doelen. En dat doen ze meer dan prima als je het mij vraagt, Fast Furious 6 is erg goed ontvangen net als Fast Five enkele jaren geleden.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Lol zijn jullie nu echt aan het discussiƫren welke kant The Fast and the Furious op moet? 8)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Ja eh gaat ook helemaal nergens over.

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Wat een saaie film 8) Verhaal is saai, actie is saai, personages zijn saai. Gaap gaap gaaaaap. Waste of time.
    3/10

Wou eerst die nieuwe Die Hard zien, maar na 10 minuten was ik in slaap gevallen, zag er ook zo budget uit... die hard on a budget. Kan iemand me vertellen of dit tijdens de hele film zo blijft? Geen zin om weer 2 uur met nog een saaie film te verdoen :+

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Sla maar over dan ;)

Ik vond Oz the Great and Powerful best ok. Geen topper, maar gewoon leuk en simpel sprookje met mooie kleurtjes.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

[yt]xe0JiobQ98o[/yt]

Met o.a. Nathan Fillion en Ron Perlman! :D En het is ook een heel brute reeks comics.

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Waarom heb ik veel meer iets met The Avengers dan Justice League?

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Omdat er een film van is?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina