1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Heb dan nog wel een filmtip voor je, niet echt in dit genre denk ik, maar Robert de Niro's The Good Shepard! Je moet je hoofd er wel bij houden, maar er zitten zulke sterke stukken in die film. :eek:_O_

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    [yt]rpR4aJYPauU[/yt]

So good. Benieuwd of het uiteindelijk net zo'n succes kan gaan worden als Batman.

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je vais bien, ne t'en fais

Hele sterke franse drama film, De film begint ijzersterk... maar laat gaandeweg in de film helaas wel iets van zn kracht zakken...
    De ontknoping daarintegen is weer heel onverwacht, de acteerprestaties zijn uitstekent en ook de titelsong is erg mooi.

Dus zeker een aanrader, maar tja, na zon uber sterk begin verwacht je dat het die kracht vasthoud en dat doet het helaas niet helemaal.. Maar ondanks dat het iets minder wordna het begin blijft het zeker een aanrader om te zien
    7.5

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Only God Forgives scoort alleen niet zo hoog op Imdb tot nu toe gasten.
    Net Fast Furious 6 gezien. Geweldige shit. Fucking hilarisch brute shit weer. Nog meer over de top kan gewoon niet. Ik keek 'm in Pathe de Munt, die adience was echt ge-nie-ten _O_:lol: Bij echt sommige te fake shit in de film lag de hele adience in een deuk, bij sommige zieke beuken en stoten in vechtscenes: WOOHOOOOO!!!! Klappen en shit. En het einde ook. Keihard juichen iedereen. Geweldig. _O_
    8/10

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    En dat vind ik juist zo ergerlijk, gaan klappen bij een scène in de bioscoop 8)

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Ja maar bij deze film moest het gewoon. Iedereen was in een dikke happy mood, het was zo over de top dat het gewoon hilarisch was :D
    Ook bij The Avengers vorig jaar, staande ovatie in Pathe Arena bij de credits.
    EDIT: check die game trouwens :lol:

Laatst bewerkt: 27 mei 2013
  7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond 4 en 5 al niks en 6 lijkt me helemaal niks. Die neppe sh*t kan ik echt niet waarderen. Sla deze dan ook lekker over. :)

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik heb alleen maar 1 en 2 gezien, niet echt interesse in de andere delen :+

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    1 is geniaal, 2, 3 en 4 zijn kut.
    5 en 6 zijn bruut. Maak me alleen zorgen, naja, 'zorgen' om de toekomst van de franchise. Deel 7 wordt er volgend jaar al uitgepoept, met een andere regisseur..Het was juist de regisseur van deel 4,5 en 6, Justin Lin, de serie ontzettend goed een nieuw leven heeft ingeblazen.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Fast Five was allround een goede popcorn film, beste uit de reeks imo. Voor de rest totaal nooit bijzonder gevonden, zeer middelmatig allemaal, ook voor verstand op nul-films. Nooit echt de hype en succes om gesnapt, zal wel om auto's en chicks zijn.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    6 is net als 5 maar dan nog meer actie en spektakel

prima popcorn vermaak

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Klappen bij fast and furious film?? Ok ik ga nooit meer naar de bioscoop. Wat een trieste generatie is dit toch..
    Prima popcorn vermaak. Popcorn is duur man, dan wil ik een GOEDE film

Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nou inderdaad. Ik was laatst bij het voetbal en daar klapte ook iemand voor een hele matige actie. Ga ik dus ook nooit meer heen

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klappen in de bios is zwaar treurig en irritant.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    VERLIEFD OP IBIZA

Nu had ik voordat ik de film ging kijken veel negatieve reacties gelezen, maar wou hem toch zien... Dacht dat het wel mee zal vallen want heb wel vaker een NL film gezien die negatieve recensies had en waarmee ik me toch prima vermaakt heb..

Maar deze film slaat alles, dit is een zeldzaam slechte film...
    Het verhaal kan je geen verhaal noemen, de film gaat nergens over. De acteerprestaties zijn tenenkrommend slecht, zelfs kabouter plop doet het beter, en de teksten en dialogen zijn ronduit belachelijk..
    Ik snap niet dat ik deze film überhaupt heb afgekeken, miss hoopte ik ergens toch dat het nog even leuk of beter zou worden maar nee..
    Dus bespaar je tijd en laat de film liggen.
    1 omdat het niet lager kan, de 1 voor het lekkere zonnige land waar het gefilmd is dan

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    :emo:

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Hoor de audience hier ook dan (spoilers! het is de after credits scene..link naar deel 7:
    Zo ging het bij ons ook :D

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.362
    Jason Statham de nieuwe Steven Seagal:+

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    IDENTITY THIEF

Ik ben deze film met weinig verwachtingen gaan kijken, vooral na t lezen van veel negatieve recensies... maar dacht laat ik het toch even proberen is het niks dan zet ik hem uit.

Maar ik ben blij dat ik hem gekeken heb!

Hoewel de films nergens ECHT grappig word, en veel situaties erg geforceerd overkomen.. Is het wel een hele vermakelijke en relaxte film om te zien.. Ik heb me van het begin tot het eind erg vermaakt met de film, afentoe een beetje gelachen en verder gewoon niet veel denken maar relaxen.
    Prima filmpje voor doordeweeks of tussendoor
    6.5

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina