1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Kate <3

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Welke actrice is dit? Ik kan geen Kate vinden, wel een Cate, maar die speelt iemand anders. IMDB heb ik niets kunnen vinden.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Evangeline Lilly

(de afbeelding in Google Afbeeldingen slepen, dan zoekt ie waar de afbeelding is gepost op internet, ideale stalker-tool)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb nog helemaal geen connectie met de dwergen op het moment. Dat maakte het voor mij minder. Bij LOTR was dat wel gelijk.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Het is gewoon jammer dat ze dat kleine boekje in 3 films hebben opgedeeld, ze hadden beter 2 films kunnen aanhouden. Desalniettemin heb ik me er wel degelijk mee vermaakt :)

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ze speelde Kate in Lost.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Vandaar, dat stond er niet bij in een eerdere post. :+

Ben benieuwd wat haar rol zal zijn. Las via Google dat ze misschien het chickie is van Legolas, maar dat komt dus ook niet in de boeken voor. Dit is ook één van de vele redenen dat de zoon van Tolkien Peter Jackson ook De Silmarillion niet laat verfilmen. Jezus, dat zou pas epic worden. :eek:

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    DEAD MAN DOWN

Toffe thriller, het verhaal is miss niet heel bijzonder maar het is wel allemaal goed gedaan en het acteerwerk is ook erg sterk. Waardoor het een spannende en goeie is.
    Zeker een aanrader om te zien. 8

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Star Trek Into Darkness

Vooraf meer van verwacht, zeker door de trailers. Benedict Cumberbatch was wel episch, wat een acteur is dat toch. Maar de Set pieces waren allemaal niet erg groot en de actiescenes relatief kort en bij vlagen langdradig. Vond de Star Trek uit 2009 een stuk vlotter.

Man of Steel trailer ervoor deed me iig meer dan de hele voorstelling.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb werkelijk waar iemand in de bios gehad die de 3 minuut durende Man of Steel trailer keek, opstond ... en de zaal uit liep. Dacht eerst dat hij moest schijten ... maar hij kwam niet meer terug :+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ga er vanavond heen met een groepje, ben benieuwd. Ik wil Zaldana weer zien. :+

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Google afbeeldingen?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gisteravond Star Trek - Into Darkness gezien. Hele toffe film, maar ben het wel eens met wat kwdtje eerder zei. Het is soms wat langdradig, soms te kort. Zoals een scene op:
    De thuisplaneet van The Klingons, als Khan daar naar toe warped, en het plots overschakelt op Kirk etc.

In de 3e Star Trek film kan het wel eens all out War worden met de Klingons.

En ik zag nog een verwijzing naar mogelijke Star Trek figuren in de volgende film:
    De Borgs waarschijnlijk, omdat het schip van Khan, of waar Scotty in die shuttle heenging, in een kubusvormige dock lag. Beetje Star Trek kenner kent de Borg Cubes wel, maar volgens mij kwamen die voor het eerst pas in Star Trek - The Next Generation of niet???

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind je verwijzing in de laatste spoiler wel erg ver gezocht. Er is imo niks wat die impressie wekt.

Heb de film gisteren ook gezien. Heb me er wel mee vermaakt, maar het was niet echt heel bijzonder ofzo. Keek gewoon lekker weg.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Misschien wat vergezocht, maar heb wel gekkere dingen in Hollywood gezien. Maar goed, film keek inderdaad lekker weg. Niet beter dan het eerste deel, maar wel bijna even goed. Tijdsduur van bepaalde stukken was gewoon wat te lang.

En Star Trek fans zijn echt zielig zeg. Kunnen een beetje verandering al niet eens waarderen.

Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
  17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    STARLET

Ontzettend mooie drama film!, Film over 2 mensen met beide een gemis in het leven, Het is vooral drama maar ook met een klein beetje feel-good wat een een hele mooie combo maakt. Ook de acteerprestaties zijn prima, heb me ontzttend met de film vermaakt!
    aanrader!!
    8

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik moet zeggen dat ik ook heel even dacht dat het een Borg schip was

ben er zondag ook heen geweest en heb me wel vermaakt

maar had wat vrienden mee die deel 1 niet gezien hebben en uberhaupt weinig star trek kennis hebben en die konden het maar lastig volgen :+

Had gehoopt dat het wat meer op zichzelf zou staan

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nice, heb genoten van The Hobbit. Ben benieuwd naar het vervolg!

Vond zelf Jack the Giant Slayer ook echt een hele gave film, ik hou normaal niet zo van al die CGI maar hier was het gewoon echt gaaf uitgewerkt! :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina