1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Het is inderdaad geen standaard Statham film, een standaard Statham film vind ik beter :+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Must see. :+

     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.780
    Hahaha hoe kom je erop 8)
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Tara reid speelt er in dan zeker ''Must see! "\o/:+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gisteren Hansel en Gretel gezien. Kijkt leuk weg, sets zijn aardig, maar niet meer dan je doorsnee film. De enige echt felle heks is die aan het begin, als ze nog jong zijn. En Famke Janssen kan wel aardig een bitch spelen. Film begint en eindigt zoals je mag verwachten van dit soort films. Voor de rest niet meer dan 6/10.
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Pearl Jam soundtrack _O_

    Ziet er interessant uit. Even in de gaten houden :)
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    MY NEIGHBOUR TOTORO

    [​IMG]

    Veel over deze film gehoord, en ik ben gek op animatie films dsu ben deze film met veel verwachtingen gaan kijken..
    Maar na het kijken ben ik toch enigszins teleurgesteld, de film wist me nergens echt te grijpen, en ik miste ook een beetje het echte ''magische'' in de film, het verhaal had gewoon net te weinig om echt boeiend en leuk of spannend of grappig te zijn.
    Wellicht is het een aardige film voor de kleinere kinderen, want het is wel mooi en kleurrijk gemaakt... maar verder zou ik deze film toch echt niet aanrader en snap niet waarom hij zulke hoge beoordelingen krijgt
    5
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het verhaal is erg integer en wordt op subtiele wijze verteld, veel subtieler dan wij westerlingen gewend zijn. Totoro is als de Japanse Mickey Mouse, een icoon waar alle kinderen mee opgroeien. Er zijn andere Ghibli-films die wat 'volwassener' zijn en als je gek bent op animatie films, dan zou ik zeker nog een paar proberen.
    Spirited Away is erg mooi. Howl's Moving Castle is wat betreft de animatie en stijl erg indrukwekkend. En zelf was ik erg onder de indruk van From Up On Poppy Hill, die een vrij controversioneel onderwerp toch heel oprecht vertelt.

    Maar Ghibli's zijn vooral ontroerend en nooit zo luchtig als Westerse animatiefilms.
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The master gezien. Leuke film. Op de acteerprestaties is niets aan te merken, Phoenix en Hoffman spelen goed. . Een man, die behoorlijk met zichzelf in de knoop zit, voegt zich bij een sekte na afloop van de tweede wereldoorlog. Maar ondertussen vraagt hij zich af of dat wat hij hoort wel waar is.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Is imax een beetje de moeite waard? (om helemaal uit Friesland naar Adam te gaan om pacific rim te kijken?)
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is het altijd waard om vanuif Friesland naar Amsterdam te gaan.
     
  12. Luca

    Luca Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is inderdaad een 'beetje' de moeite waard, niet meer dan dat. Geluids- en beeldkwaliteit zijn wat beter, maar persoonlijk maakt het me niets uit. Maar als je dan toch naar IMAX gaat is Pacific Rim denk ik wel een goede keuze.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zo ook wel hoor! :+
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Princess Mononoke vond ik ook schitterend. En Grave Of The Fireflies maakt bij iedereen enorm veel indruk. Vond ik zelf niet zó denderend overigens.

    Spirited Away is met afstand mijn favoriet.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.780
    Y Tu Mamá También

    Een fantastisch eerlijke coming of age story tussen twee vrienden en een volwassen vrouw die een roadtrip maken naar een strand genaamd Heaven's Mouth. Eerlijk, rauw, humoristisch, treurig en op momenten duister.

    8/10
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    VALENTINO

    [​IMG]

    Ik heb de film aangezet met de verwachting dat ik de film eigenlijk na 5 min al zou uitzetten, na het lezen van meerdere niet al te goeie (en enkele redelijke) recensies over de film.
    MAAR de film verraste me echt, het verhaal is miss niet heel diepgaand en word nergens verrassend.
    Maar het is gewoon een hele leuke en luchtige film om te zien, Ik heb een aantal keren hardop moeten lachen en heb de rest van de film met een lach gekeken.
    Ook het acteerwerk was opzich prima,

    Zeker had de film ''beter'' gekunt, er zaten dingen in de film, zoals de ramadan waar zeker meer in gezeten had.
    Of ook dat het richting het einde even iets inzakt maar daarna pakt de film zich weer goed en eindigd leuk...

    Tja dat zijn enige puntjes van kritiek,

    Maar toch, over het algemeen en mijn totale gevoel.
    Heb je zin in een lekkere luchtige, relaxte film.. Absoluut KIJKEN!

    zeker een verdiende 7-
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Je hoeft het niet meteen twee keer te posten, hoor. :+
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    per ongeluk dubbel gegaan sorry
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik krijg al jeuk bij die trailers en fragmenten. Ik vind die Najib al zo hemeltergend slecht en vooral simpel, en dan gaat ie ook nog proberen films te maken.
     
  20. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Princess Mononoke is een hele mooie, voor mij is Howl's Moving Castle denk toch wel me favoriet op dit moment om te kijken. Daarnaast was ik als kleine jongen ook groot fan van Castle in the Sky.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina