1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mijn favoriete blijft Lupin, al is dat wellicht geen officiƫle. Laputa is ook een sterke ja.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    +1 voor Lupin. Enorm avontuurlijke, maar toch speelse film met betoverende muziek. Maar goed, daarmee beschrijf ik eigenlijk de meeste Ghibli films. :+

    Maar Lupin heeft wat speciaals voor mij. Het vleugje James Bond met het geweldige kleine Europese landje met al zijn mysteries als decor doet het 'm, gecombineerd met bovenstaande eigenschappen.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    My point exactly' najib doet overdreven zijn best om grappig te zijn vind ik.... Zelfs comedy factory is niet leuk meer dankzij hem.
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    THINGS WE LOST IN THE FIRE
    [​IMG]

    Ik had de film persoonlijk sterker verwacht, De acteer prestaties zijn erg sterk maar het verhaal weet niet helemaal te pakken, het verhaal zit vrij simpel in elkaar en sommige stukken duren gewoon iets waar te weinig gebeurd.. waardoor sommige stukken langrdradig en een tikkie saai worden..
    Heb de film wel afgekeken, maar na het zien van de film hou een ik teleurgesteld gevoel over.. Dus tegenvaller

    5
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gisteren eindelijk Man of Steel gezien en ik vond het wel een goede film. Casting van Superman was erg goed, Lois Lane ook, Russel Crowe vond ik vooral in het begin van de film wat minder en Zod was vrijwel perfect gecast. Wat mij erg meeviel was dat zowel Superman als Zod veel meer karakter/lagen hebben. Zeker Superman is heel lang in de comics een vrij eenzijdig personage geweest, maar in Man of Steel heeft hij toch wat meer diepgang. Zeker door de flashbacks.
    Het allergrootste nadeel vond ik zelf het einde van de film. Ik zal er verder niets over zeggen, maar voor mijn gevoel paste dat niet helemaal in de sfeer van de rest van de film.
    Als cijfer zou ik hem toch wel zo'n 8.5 geven
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina