1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Top,

stond al klaar om te kijken!

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Inderdaad. Pacific Rim was voor mij een verassing. Had niet verwacht dat deze film zo vermakelijk zou zijn. Jammer genoeg zal een sequel er niet komen ... daarvoor doet de film het "te" slecht :mad:

The Wolverine

Na de teleurstelling die X-MEN Origins was was ik al bang dat deze film dezelfde kant op zou gaan. Had het uiteindelijk toch verkeerd :+ Eindelijk een film die de Wolverine laat zien zoals hij in de stripboeken is. Toch bekroop me hier wel het gevoel dat de film eigenlijk voor 16 jaar en ouder MOEST zijn.

Tijdens bepaalde scenes merk je ook gewoon dat het bloed eruit is geknipt of bewerkt. Scenes tijdens de uitvaart ... waarin Wolverine vrolijk los hakt op verschillende Yakuza. Daar had wel wat meer bloed in mogen zitten. De scene waarin hij de "bug" verwijderd bij z'n hart is er ook één waar pijnlijk duidelijk word dat de studio besloten heeft dat de film voor 12 jarige moet worden. Best jammer ... want dat had de film weer net wat beter gemaakt! Denk dat ze met de beginscene ( waarin Nagasaki gebombardeerd word ) al tegen het limiet van gorigheid aanzaten. Ik bedoel ... je ziet Wolverine gewoon letterlijk als een brandwonden patient ... maar dan erger :+

Al met al een goed vervolg op X-MEN : The Last Stand. Blijf wel zitten tot na de credits overigens ... mooie opzet naar X-MEN : Days of Future Past :)

7,5/10

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    The Last Stand beter dan Origins?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    the Wolverine volgt de verhaallijn van the last stand, niet die van origins

volgens mij zegt hij alleen dat origins tegenviel en the wolverine het verhaal van the last stand leuk opvolgt zonder die twee te vergelijken

ik vond ze persoonlijk allebei niet geweldig.

Maar qua verhaallijn was er niet zo heel erg veel mis met the last stand. Film was gewoon niet zo goed in elkaar gezet. Met een andere regisseur had het veel beter kunnen zijn volgens mij

En the wolverine had idd gewoon 16+ moeten zijn natuurlijk. Een film over een man met adamantium klauwen die overal op in hakt en dan geen bloed mogen laten zien slaat natuurlijk nergens op

maar dan loop je de inkomsten van de 10-15 groep mis en dat willen ze natuurlijk niet

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    E: Nvm :+

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Aardig fake natuurlijk. Maar bij 2.10 moest ik wel even goed lachen. :lol:

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm. Christian Bale, Bradley Cooper, Jennifer Lawrence, Amy Adams en Jeremy Renner. De cast is niet slecht.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nieuwe trailer komt op 7 augustus, maar deze poster:
    _O__O_

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    MY SASSY GIRL (Yeopgijeogin geunyeo) >> 2001

Ik kan niets anders zeggen dan geweldige film!, ik wist dat de Koreanen sterke oorlog films weten te maken, maar dat ze ook sterke komedie/drama/beetje romantische kom kunnen maken wist ik nog niet!

Het verhaal van deze film vind ik echt uniek, en de film weet zonder de typische amerikaanse poepie-pissie-kakkie grappen of het heel erg kleffe nepperige romatntische grappig en leuk te zijn. Ik heb echt meerdere keren heel hard moeten lachen. Ook de opbouw van het verhaal is erg sterk, en vanaf het begin is de film pakkend. En het einde is eigenlijk de perfecte afsluiter.

Het is eigenlijk hoe een rom kom/komedie/drama moet zijn... En het is een film die je met een date, maar ook prima met een stel vrienden kan kjken.
    na het kijken van deze film, wil ik nooit meer van die flut amerikaanse rom komedie zien.
    echt een topper deze film, aanrader!

DIKKE 8.5

10. StephanieVM

StephanieVM Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen naar The Purge.
    Het verhaal sprak me wel aan, dus ben benieuwd?

Iemand deze al gezien?

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nope maar hoor er veel negatieve dingen over...

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.348
    Hele slechte film het idee is goed maar wat ze eruit eindelijk van maken gaat nergens over.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup, gezien.
    Verhaal an sich is wel tof, maar ik vond het een beetje slecht uitgevoerd.
    Had meer in gezeten.

Zou de film een 5,5 geven.

14. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
    Ze hadden zich gewoon niet op 1 huis moeten focussen heb je nacht vol geweld zoom je in op gezin met paar kids die retarded zijn zucht...|:-

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Opzich niet heel verkeerd, maar ook dat had beter gekund.
    De kids waren inderdaad niet al te snugger.

Het gevoel van dreiging daarintegen vond ik wel goed gedaan.

16. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    The wolverine

De halve bios was al naar de uitgang gelopen, ineens ging iedereen weer zitten toen dat einde kwam :lol:

Al met al vond ik het een redelijke film 7/10

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand in een spoiler zetten wat we na de credits zien? Denk niet dat ik naar de bios ga...

18. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
    We see Wolverine in an airport 2 years after the events from the film. While he is waiting in line at the security checkpoint, he sees a commercial on TV from Trask Industries celebrating advancements in technologies they have made. He opts out of the metal detector and asks for the pat down instead. He then sees coins and other metal objects starting to float as well as the metal detectors acting crazy. He quickly turns around with his claws ready to strike but freezes. We see Magneto and Logan asks what he wants from him. Magneto responds saying that there is grave danger coming that could lead to the extermination of their kind, and that he needs his help. Logan then asks why he should trust him. Just then he realizes everyone around him is frozen. Magneto says that he knew he wouldn’t trust him, that’s why he didn’t come alone. Magneto releases his hold on Logan and we then see a wheelchair navigating the frozen people. Logan is in disbelief and asks how this is possible. Professor X smiles and says “As I told you once before, you are not the only one with gifts.”.

Heb zelf niet gezien maar van google.

19. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dus er komt nog een vervolg op The Wolverine ;)

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Bad Milo trailer WTF. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina