1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha ja smaken verschillen ik vond.hem echt vet kan ook liggen aan.het bier wat ik toen op had :p

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

2. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Doel je op de acteerprestaties van Brad, of dat ik de eerste helft saai vond? Ik vond het begin veels te langdradig. Met die joden onder de vloer was wel even spannend, maar het ging net te lang door. Net als dat stuk in de bar.
    En de Basters zelf (met Brad dus) kwamen te weinig voor. Had ze nog wel wat ass willen zien kicken.
    En Brad klonk voor geen meter met dat accent, veels te onnatuurlijk.
    Christopher Waltz (beste acteur van het moment?) deed het natuurlijk wel weer geweldig.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, The Matrix is natuurlijk een paar stappen te hoog gegrepen (imo), maar wat is er in godsnaam zwaar matig aan Oblivion?

4. Luca

Luca Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens, visueel zag het er allemaal zeer gelikt uit. Maar het plot was om te huilen.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Looper

Vermakelijke film. Het had zeker meer kunnen zijn dan dat, want het concept was zeker interessant. Hoewel films met tijdreizen het plot altijd een beetje moeten inperken omdat de kans er is dat het te ingewikkeld wordt en plotholes op de loer liggen, deed Looper dat op zich prima. Helaas nam de film op een gegeven moment een aparte wending, waarvan ik de link totaal miste met het basisconcept van de film. Einde was dan ook totaal niet interessant meer.

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    sorry maar de vergelijking met matrix snap ik niet, matrix is zwaar mooi en spectaculair en oblivon is hooguit vermakelijk..... en alles behalfe spectaculair

net gezien:

THE Purge

ten eerste even, veel mensen gaan naar deze film met de verwachting een HORROR film te zien, maar zoals al bij de beschrijving staat dit gaat om een thriller!
    Het verhaal van de film is erg orgineel en sprak me erg aan.., en opzich heb ik me aardig vermaakt met de film, vooral het 1e stuk was vrij goed (niet super maar goed) maar het 2e stuk was beduidend minder.
    In het 1e stuk ligt de focus op spanning en is het ook echt een beetje een thriller, in het 2e stuk.. lijkt de film alle kanten op teschieten en word een mix van domme horror cliches,.
    Het is jammer dat de film zo geworden is want het verhaal heeft gewoon veel potentie.. en nu is het eigenlijk van alles net niet, net geen thriller net geen horror...
    Maar ondanks die punten, moet ik toch zeggen ik heb me er wel mee vermaakt.. ik zou hem never nooit in de bios willen zien, en huren dan zou ik twijfelen, maar als hij op tv langskomt zou ik er absoluut voor gaan zitten
    6

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Na hem in de bios gezien te hebben, vandaag via VOD nogmaals Django Unchained gezien. Wat een heerlijke film. :cool:

Shoot-out met die hip-hop muziek, de stijgende spanning tijdens het diner met Calvin Candie... _O_

8. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Piranha 3D. Ik heb me kapot gelachen, wat een film!
    Het beste stukje wat die gast die met zijn boot over alle mensen heen vaarde :D

9. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ook pas gezien, dat stuk met
    dat jochie als de 'Rainmaker' vond ik ook minder tof dan het oorspronkelijke concept van de film.
    Overall wel een goede en spannende film, al had die van mij wat korter mogen duren.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    One flew over the cuckoo's nest
    Gisteren deze film uit 1975 gezien. Een film waarin Jack Nicholson een briljante rol speel en dat echt goed doet. Maar dat gaat op voor meer acteurs in deze film. De dialogen, setting en het acteurwerk is echt goed gedaan. Daarbij bleef de film mij boeien tot het eind. Op sommige momenten begin je ook 'mee te leven' met bepaalde personages, met name R.P. McMurphy. Ik vond hem erg sterk, m'n broer vond er totaal niks aan. Weer 's wat anders dan al die actie films. 8.5/10

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    TAKE ShelTER

Wat een tegenvallende film, IK HAD verwacht dat ik een spannende onderhuidse drama/thriller zou zien.. maar ik vond de spanning ver te zoeken...
    Het was een film die maar langzaam vooruit kabbelde zonder dat er echt iets gebeurde...
    Ik ben op gegeven moment de film gaan heelspoelen en zelfs toen ik dat deed miste ik niks van het verhaal.
    Jammer dus!, het acteer werk is wel goed maar het verhaal niet
    5

12. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    921
    Life of Pi gezien.

Toffe film zeg! Vooral dat het geheel aan jou als kijker is om het einde te bepalen, voor jezelf. Interessant discussievoer een dergelijke film!

8/10

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    The Great Gatsby gezien. Een bijzondere film.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Flight

Begin was awesome en spannend, daarna kon het me niet meer boeien. Leven van de hoofdpersonage greep me niet echt aan. Die relatie van hem met die heroïne-chick wist me ook niet te raken.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Pain & gain

Redelijk, opzich wel grappig en vermakelijk om een keer te zien. maar als ik de film ga beoordelen was het het allemaal net niet.. Niet genoeg actie voor een actie film, te weinig komedie voor een komedie, ik zou het meer omschrijven als een drama film met een tintje zwarte humor..
    Het is jammer dat je niet echt een band gaat voelen met de personages, het blijft allemaal maar een beetje vlak.. ook had de film wel iets korter gemogen, een dikke 2 uur is iets te lang voor deze film...
    De acteerprestaties verder zijn opzich prima..
    Nu klinkt dit allemaal heel negatief, en lijkt het een troep film, dat ishet nou ook weer niet maar er had meer ingezeten.. en het is eigenlijk een film die je gewoon een x op tv moet zien.. en dan heb je er een geinig avondje mee, zou er in ieder geval niet voor naar de bios gaan
    6

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dit betekent dat je 'm hebt gedownload? :+

17. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Hoezo dat?

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    921
    Ehm nee. Dat hoeft toch niet? Ik heb ook Lincoln in de bios gezien bijvoorbeeld. Als ik hem daarna hier zou beschrijven zou ik exact hetzelfde zeggen. Zou er niet voor naar bios gaan.

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.349
    Pain And Gain

8/10

Vond het een leuke comedy over een kidnapping.
    Verwachten er niks van dus viel daarom mischien mee.
    Vond vooral personage van Dwayne Jonhson leuk.
    En ja heb hem gedownload ga geen 10 euro aan bios uitgeven als die al brrip op internet te vinden is.:+

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.973
    Fuccck Pain and Gain is dus te downen!!!
    Moet me er echt van weerhouden om m niet thuis te checken want wil deze wel echt in de bios zien.
    Pathe Unlimited dus who gives a fuck.
    @casper: jij kijkt ook echt alleen maar vage kutfilms :+ (behalve paingain)

Laatst bewerkt: 14 aug 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina