[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    This is the end niet? Zag een reclame op tv van het weekend

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik dacht daar ook al reclame van gezien te hebben, wat een bullshit :mad:

edit:// wacht, is the World's end die met Simon Pegg en Nick Frost.. Die wil ik wel graag zien :+

Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.904
    Waren van plan om vrijdag naar This Is The End (Seth Rogan en shit) te gaan maar kreeg te horen dat Pathé het niet wil vertonen. World's End (Simon Pegg) komt niet omdat Universal niet veel mensen verwacht. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuck. :mad:

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf, maar ik heb al een paar dagen reclames ervan gezien en op de radio hoor je het ook constant 8).

Kan me niet voorstellen dat ze beide niet hier laten uitkomen. Zelfs de grootste crap films zijn minstens 1 week in de bios.

5. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Huh waarom This is the End niet draaien? Hij was wel aardig :p

Gisteren Now you see me
    Goochelaars die een bank overvallen, het klinkt heel vet en deels is het dit ook wel. Maar er zitten zoveel plotholes in en uit het niets een onnodige actiescene die totaal niet in de film thuis past. Wel erg goede acteurs.
    Aan te raden? Muah, zou er niet een bioscoopkaartje voor over hebben.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zag net de reclame ook en hier draait die gewoon. :)

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pathé zendt hem in ieder geval niet uit wegens druk programma en geen overeenkomst wat betreft vertoningsvoorwaarden.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Star Trek Into Darkness

Underwhelming is het eerste wat bij mij opkwam aan het einde bij een gebrek aan een Nederlands woord ervoor. Beelden en actie zijn oke maar het verhaal vond ik een stuk boeiender in deel 1 en heeft de film teveel "gaat net goed scenes" waardoor alles eigenlijk te voorspelbaar wordt.

6.5/10

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    NOW YOU SEE ME

Een klein beetje dubbel gevoel over de film,
    Opzich heb ik me prima vermaakt met de film, heb me er geen seconde mee verveelt en de film wist me de hele tijd te boeien.
    Vooral het begin tot net over de helft is erg sterk, en ik dacht echt even naar een topfilm te zitten te kijken: orgineel verhaal, prima acteerwerk..
    Helaas krijgt de film naarmate hij eindigt/vordert een totaal andere wending, en blijf je ook met teveel gaten in het verhaal en vraagtekens zitten..
    wat erg jammer is...
    Maar ondanks dat heb ik me er toch prima mee vermaakt, en is het leuk om eens een film met een andere verhaal te zien.. maar er had meer ingezeten
    7+

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond het einde echt gaar.

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In de bios had ik exact hetzelfde gevoel. Vond het echt een topfilm tot de laatste 30 minuten ofzow, met als grootste dieptepunt het moment waarop ze te weten komen wie de opdrachtgever/ster is. Vond ook de conclusie van Morgan Freeman bizar, iemand ze leven verpesten omdat hij goochelaars ontmaskerd? Ook jammer dat ze op de DVD een scene hebben toegevoegd zodat een vervolg mogelijk is, was niet nodig.

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Videodrome gezien. Aparte film. Horror. Een zenderbaas, opzoek naar nieuwe programma's, stuit op Videodrome. Na het zien (of door het zien) van dit programma begint hij te hallucineren.
    Toffe film. Zijn de hallucinatie echt of nep en wat is de uitwerking van de televisie op ons leven.

13. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja dit dus

Binnenkort weer eens The Social Network zien. Ik gebruik amper Facebook, maar vind het een erg mooie film. Ben ook een beetje Eisenberg fan denk ik :p

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zombieland FTW. :cool:

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Cockneys vs Zombies :cool:

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iron Man 3

Kon me nou niet echt extreem boeien eigenlijk. Het was een actiefilm met een rare plottwist
    the fuck was dat nou met de Mandarin..
    En dat was het wel. Ben wel een beetje klaar met vervolgfilms denk ik.
    Wat was ook de deal met
    The Avengers? Die leven ook in die film eigenlijk want Avengers en Thor worden een keer genoemd? Maar al deze zooi is er aan de hand en Iron Man kan het in zijn eentje oplossen. Ik snap wel dat het niet echt kan qua film natuurlijk. Maar laat het dan afspelen in een alternatieve universum ofzo

6.5/10

17. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Heb 'm een paar dagen geleden ook gezien en vond 'm best vermakelijk, maar je hebt idd wel goede punten haha

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.904
    Iedereen in Avengers krijgt zijn eigen vervolg verhaal, ze kunnen niet altijd samen strijden. Daarnaast was dit nou niet echt een villain waar het hele Avengers team voor moet verschijnen. Op dat gebied vind ik het geen probleem dat ze ook gewoon weer hun eigen ding doen. Andere punten mee eens, zonde.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat snap ik maar dan toch vind ik het gewoon apart, maar zal wel het nadeel zijn van al die films maken.

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb hem zelfs afgezet :eek:

Kijk het wel een andere keer af en eerlijk, boeide het me niet zo, net zoals 2.

Iron Man (1) is in mijn ogen nog steeds het beste deel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina