1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nog niet maar ga misschien vanavond.

Trailer zag er heel erg uit als een remake van Pitch Black maar dan in de setting van Chronicles of Riddick

ben wel benieuwd

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ik ga er denk ik volgende week heen.

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    The worlds end

5/10

Tjaaa vond er niet veel aan.
    Komt niet in de buurt van Shaun of the dead kwa humor enz.

I Spit On Your Grave 2

Staat voor vanavond op de planning.

Laatst bewerkt: 6 sep 2013
  4. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Weer zo,n film waar ze vanaf hadden moeten blijven!

5. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    We're The Millers:

Ik hield rekening met een gevalletje: 'te gehyped dus kan nooit goed zijn' maar ik heb me toch heel erg vermaakt. Eigenlijk gewoon een supergrappige familiekomedie maar deze staat toch wel in mijn top 10 komedies denk ik. Ik hou dan ook wel van dit soort humor... (Grown Ups en White Chicks vind ik ook erg grappig).

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Brrr, Grown Ups. Echt een van de minst grappige films van de laatste jaren.

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Miracle in Cell No.7

Wederom een koreaans parel.

In deze film gaat het over een man met een verstandelijke handicap (Yong-Goo) en zijn dochter (Ye-seung).

Op een dag wordt Yong-Goo gezien terwijl hij over een doodmeisje staat en probeert haar broek los te doen. Uiteraard valt dit niet goed en hij wordt direct opgepakt door de politie. Na een snel-proces belandt hij in cell no.7 met andere delinquenten.

Op een gegeven moment redt hij de zogenaamde ''gangster-baas'' van zijn cellblok en hij vraagt aan Yong-Goo wat hij wil.... er is maar 1 ding wat hij wil, is namelijk zijn dochtertje weer zien. Zo gezegd, zo gedaan... De gangsterbaas maakt een plannetje en zorgt ervoor dat Ye-seung uiteindelijk in hun cell verblijft, met alle gevolgen van dien.

Ondanks dat het verhaal vol met onwaarschijnlijkheden zit en je met vragen over blijft, is het een werkelijk waar mooi geschoten en uitstekend geacteerd verhaal. Ik heb echt gelachen van de meeste momenten, vanwege het feit dat het overgrote deel van de film een feelgood film is, maar richting het einde werd het me teveel. Ja ja, ik heb tranen gelaten en ben er trots op. Heb dan weer bewijs dat ik nog steeds mens ben 8)

De hoofdacteur en zijn dochtertje, incl supporting acts spelen het echt goed, en dit spat van het scherm af. Kijk het voor het verhaal en het acteerwerk en ga niet achteraf denken waarom dit, waarom dat en hoezo dit...

8/10

8. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Thanks voor de review Anubis, best een fan van de Koreaanse film industrie dus zet hem op me lijstje!

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    SAFE HAVEN

Redelijke film, de film heeft me de hele tijd vermaakt, en zowel voor mannen als vrouwen is het een aardige film want de film word nergens TE klef. Het verhaal is redelijk standaard maar wel leuk gedaan. Helaas heeft de regiseur niet probeert er een twist aan te geven, want daardoor blijft het een voorspelbare en ''niet boven het gemiddelde'' film.
    De acteerprestaties waren prima, wel kon de twist aan het einde niet kloppen, maar dat verpeste de pret niet.
    Gewoon een film die je een keer relaxed kan kijken, en meer niet
    6

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    waar heb je die gezien??

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er eigenlijk best wel tof uit! :thumbs:

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Beetje jammer van de spoilers.

Lijkt me wel een vette film. :)

13. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Euh, thuis op de bank ;-)

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De actie zal vast wel goed worden (regisseur van Tropa de Elite 1 en 2), maar de special effects zien er wel heel matig uit. En het verhaal is ook weer lekker corny. 8)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    World War Z

Prima film imo. Goed verhaal, uitstekende beelden en toffe "zombies"
    Tuurlijk kan ik ook wat vreemde momenten opnoemen die in de film zitten maar het maakt de film niet slechter ofzo. Hij was gewoon tof voor een avond.

7.8/10

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Source Code

Had weinig verwachtingen, maar ik vond het echt een origineel en innovatief concept. Prima film, leuk bedacht. Door de flinterdunne verhaallijn en de telkens terugkerende trein-scene (waar ik een beetje gestoord van werd) vond ik het echter niet meer dan dat.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Riddick

Mocht je na het zien van mijn cijfer en de eerste zin van de review echt nog geld willen betalen voor de film, lees dan de review niet verder. Maar wees gewaarschuwd: Ik kan je aardig wat geld besparen.

Ongeïnspireerd. Ik had vooraf veel zin in de film, aangezien de eerste twee films erg goed waren. Helaas is dit voor mij een van de grotere teleurstellingen van de afgelopen jaren. De film begint op zich wel goed, zei het iets langzaam. Het verhaal gaat verder waar Chronicles Of Riddick gestopt is, maar daar houdt het verhaal ook gelijk op. Wat volgt is een groot deja vu-moment. Ik had het idee dat ik naar een iets aangepaste versie van Pitch Black zat te kijken. Maar als ik Pitch Black wil zien, zet ik die thuis weleens op. Daarvoor hoef ik niet naar de bioscoop te gaan. Om toch nog enigszins positief te eindigen: Op zich is het geen slechte film, maar alleen enorm ongeïnspireerd en totaal onnodig. Tip van Modder: Als je Riddick graag wilt zien, zet Pitch Black op en je hebt bijna dezelfde film gezien voor minder geld.

5.5/10

18. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    World War Z
    Zoals Hybrid zegt, prima beelden en actie... En daar laat ik het bij.

Wat een gedrocht van een film, imo een van de slechtste zombie films. Uiteraard mooie beelden en leuke actie, honderden zombies tegelijk is echt vet om te zien, maar het verhaal is,..... Jammer.

In mijn ogen ook het slechtste, meest ongeinspireerde, oninteressante, lege rol die Brad Pitt neerzet. Jszs chrsts wat was de heer Pitt zielloos bezig, ik vond dat hij zo acteerde alsof hij totaal geen zin had om de film te maken, niet in contact was met zijn personage en alleen maar dacht aan het geld wat hem het opleverde.

Werd er zelf dood en dood moe van.

6,5/10

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mijn cijfer moet ook wel iets lager zijn. Maar ja gister vind ik het allemaal wel prima.
    Pitt speelde idd wel op de automatische piloot.

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Eindelijk Grave of the Fireflies gezien. Fuck..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina