1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nasty he (hahaha)

Idd soundtrack van Drive is velen malen beter en in Drive was het ook echt deel van de film, zelfs nu nog als ik nummers van de soundtrack hoor, dan denk ik aan de scènes in Drive, memorabel gewoon.

Vond de opbouw dit keer wel langzaam en het heeft meer een arthouse "feel" to it. Er word niet veel gezegd en veelal toegericht aan de expressies van de acteurs en het moment. Een minpunt is wel dat ik me op een gegeven moment ging irriteren aan al dat paarse neon licht, precies toen dacht Refn 'laat ik is daglicht tonen' hahahah

Die thaise hoofdrolspeler is wel een bad ass zeg :D

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.349
    Warner Bros. kicked Saturday at Comic-Con with a big announcement: Batman and Superman will pair up in a new movie as the follow up to “Man of Steel.”

Zach Snyder, who helmed “Man of Steel,” is co-writing the story with David S. Goyer, who will then pen the screenplay. Production is expected to begin in 2014, with an anticipated release date in summer 2015.

The new Batman has yet to be cast. Christian Bale has, however, said he would not return to the role.

Studio and the director made the announcement of the the Superman and Batman match-up to 6,000 people inside Hall H at the San Diego Convention Center, at the end of its panel where it also promoted “Gravity,” The Lego Movie,” Edge of Tomorrow,” “300: Rise of an Empire,” “Godzilla,” and “Seventh Son.”

During the brief presentation, Snyder revealed the film’s logo:

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Before Midnight (Richard Linklater, 201:cool:

Het derde en (hopelijk) laatste deel van de reeks speelt zich af in Griekenland. Zonder al te veel te willen verklappen kan ik wel zeggen dat de spanning die in de eerste twee delen een groot deel van de chemie bepaalde voor mij hier veel minder aanwezig was. Pas in een later stadium is die spanning er wel, maar dan op een andere manier, en wordt de film ook weer wat boeiender. De gelijkenis met de fase in hun relatie is treffend.

Ik ben best teleurgesteld, vrees ik, en ik ben nog banger dan dat ik teleurgesteld ben dat dit toekomstbeeld heeft afgedaan aan de geweldige eerste twee delen. Juist die eerste twee delen waren zo sterk omdat het ongewisse de spanning er in hield. Je wist niet wat er ging gebeuren, en het open einde gaf ruimte aan de fantasie van de kijker. Die fantasie is hier weg, en daarmee ook de spanning die je als kijker kon meebeleven.

Dit is helaas exemplarisch voor waarom sommige films geen vervolg moeten krijgen.

Edit: Op IMDB zie ik een uitstekende beschrijving van hoe ik het heb beleefd:

Behalve dat laatste, want dat het Griekenland was, was voor mij overduidelijk.

Laatst bewerkt: 21 jul 2013
  4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Kiki's Delivery Service voelde aan alsof Ghibli een vrouwelijke doelgroep wilde bereiken. Ik kon er dan ook niet in komen.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.973
    Film trok mij zelf nog meer dan Drive, wss omdat ik OGF in de bios zag en Drive niet. En de soundtrack van OGF is ook fantastisch hoor: You're my dream en Wanna fight zijn geniaal.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister naar Pacific Rim gegaan.
    Vet! :cool:

Daarna nog geen zin om naar huis te gaan, en dus kaartjes gekocht voor The Purge.
    Viel ook goed in de smaak.

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.349
    Really the purge? Hadden ze zoveel meer kunnen doen dat concept maken ze er zoiets borings van ik hoopte gewoon dat die kids dood gingen zulke domme acties:+

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    HORTON HEARS A WHO

Ontzttend leuke en orginele animatie film, film is zowel leuk voor kinderen maar ook voor ouderen/volwassen
    De film is een leuke mix van feelgood, beetje humor, beetje spanning en een beetje drama
    en ook erg mooi en kleurrijk gemaakt, ook de stemmen zijn erg leuk (wel de engelse!!!)
    aanrader!
    dikke 7.5

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.973
    Jij kijkt echt films die niemand kijkt :+

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is tenminste weer eens een normale trailer. Niet een van 4 minuten die de hele film al laat zien.. Toffe cast ook.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
  13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wow, goede trailer ook! Ben benieuwd.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar ook weer geen idee waar het over gaat

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Pacific Rim. Hele vette Visuals en geluid was ook best goed. Probleem bij dit soort films is het verhaal vaak. En het acteren van sommigen komt er nog bij. Vooral die wetenschappers waren mateloos irritant en Ron Pearlman is echt te vaak de stoerste in de films. Zijn rol voelde ook wat overbodig aan, maar dat krijg je al snel in een film die nauwelijks verhaal heeft. De effecten weten de film te redden, maar de rest niet. Zelfs de speech van Alba niet, die te kort en irritant was. Wat betreft het cijfer: 7-, en dat is in goede zin vooral te danken aan de effecten die gewoon bruter en beter zijn dan Avatar, en dan maakt 4 jaar verschil geen reet uit. Del Toro mag dit van mij wel vaker doen, maar dan iets minder episch en bruut en meer verhaal. Liefst ook beter acteurs, want al het geld ging waarschijnlijk in de effecten.

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.973
    Die professoren zorgden voor aardig wat irritaties idd.
    En vind de film lastig te beoordelen op visuals, gezien je enkel gigagrote monsters en robots ziet en alle gevechten vinden vrijwel
    snachts
    plaats.

Laatst bewerkt: 23 jul 2013
  17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Is niemand GlaDos van Portal opgevallen? :+

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548