1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Is dat een xxx-parody? :+

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860

Najaaa, het is Neeson dus +1.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Leuke film voor tijdens het vliegen.

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    THE WAY WAY BACK

Redelijk, ik hou wel van dit soort film en had er na het lezen van vrij veel positieve reacties goeie verwachtingen van, maar toch viel hij een klein beetje tegen.
    Ik miste de echte klik met de film, de meelevenheid, en de echte feel good erbij.

het verhaal is redelijk simpel en word nergens echt verrassend, het gaat over een jongen die samen met zijn moeder en haar nieuwe vriend de zomer in een vakantiehuisje zit.. en hij past totaal niet bij de andere in de omgeving daar.. en dan ontdekt hij een waterpretpark.. en daar krijgt hij dan een leuke ontmoeting (met helaas te weinig diepgang) en thats it....

de acteerprestaties zijn opzich prima, echter had ik eigenlijk wel het een betere keuze gevonden als Steve Carell en sam rockwell van rol zouden wisselen.

Uiteindelijk is t een vermakelijke film om te zien, maar meer niet
    6

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Man of Steel

Voor de beelden geef ik het een 10. Dacht dat Znyder niet veel beter kon na zijn laatste paar films maar dit zet toch echt een nieuwe standaard. Was blij om te horen toen dat Nolan en Goyer het script gingen schrijven want dat is nooit Znyder zijn sterke kant geweest. Maar qua verhaal vond ik hem een beetje tegenvallen. Komt zeker niet in de beurt van Inception of de Dark Knight trilogie wat ik toch wel gehoopt had en de ingrediënten zijn zeker wel aanwezig. Begin was sterk qua script ook al ging het snel maar daarna was het een beetje meh en konden Cavill en Shannon niet echt overtuigen als held en bad guy.

Over het einde.
    "Superman doesnt kill" discussie vind ik niet echt boeiend. Vond het wel meer passen bij deze Superman eigenlijk. Hij kon niet anders. Het einde alleen als die als reporter aan de slag gaat klopt toch van geen kant? Genoeg mensen weten toch nu wie die is? Hij kan toch ook gewoon leven op de wereld en helpen waar het nodig is? En ondertussen een beetje het leger een stapje voor zijn. Als ze hem per se willen hebben dan gaan ze natuurlijk gelijk Lois in de gaten houden want zij weten ook wel dat er iets tussen die twee is. Doesnt make sense en was ook helemaal niet nodig.

Beelden een 10 zoals ik zei. Maar het verhaal haalt dat cijfer omlaag.

8.3/10

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ook al speelt Shannon in andere films beter, vond ik hem in Man of Steel rete irritant... Nou ja, eigenlijk vind ik hem altijd irritant, hij ligt mij gewoon niet.

Voor Man of Steel vond ik hem ook niet goed gecast voor de rol van General Zod. Vond die sidekick chick van Zod meer de interesse opeisen.

Geluid van de World machine was gewoon oorverdovend goed in de bioscoop, echter vond ik het gevecht richting het eind te lang uitgerekt, net zoals in The Avengers.... Gewoon te lang, actie en destruction. Voor mij is er een grens en die werd duidelijk overschreden waardoor ik mijn concentratie verloor.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar wat verwacht je dan in een film met Thor, Hulk, Iron Man, en Captain America? 5 minuten knokken en verder goede gesprekken? ;)

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, maar het had wat mij betreft een beetje verspreid mogen worden en aan het eind duurde het gewoon te lang.

Ik werd er vermoed van en heb uiteindelijk mijn sub lager gezet.... Het leek ook wel 20 minuten te duren....

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zat ff door het aanbod on demand te bladeren en zag Kenshin voorbij komen.. Iemand die al gezien? Zo ja, is 't wat?

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    VEER-ZAARA

Film gaat over 2 jonge mensen die verliefd op elkaar worden, maar 1.. de vrouw is al uitgehuwelijkt met een rijke man met macht (in de politiek) En de trouwerij zou ook voor haar familie status, macht en een hoge baan betekenen.
    Dan word hij onterecht opgepakt en in de gevangenis gezet... voor 22 jaar lang zegt hij geen woord.. totdat er een advocatie met hem kennismaakt en hij vertelt zijn verhaal.....

Echt een prachtige en meeslepende film, mooie beelden & locaties, mooie muziek, een film waar je helemaal in mee gaat en meeleeft.
    Ook is de film geen minuut te lang (ondanks de 3 uur+ lengte) en blijf je met spanning zitten.
    GEweldige film, 1 van de beste bollywood die ik gezien heb
    9.5

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jacob's Ladder (Adrian Lyne, 1990)

De beklemmende sfeer en het tijdbeeld (zoals altijd als het 70'er, 80'er en inmiddels ook 90'er jaren betreft, want ook dat is al oud tegenwoordig) zijn me uitstekend bevallen. Ik was in de stemming voor een dergelijke psychologische thriller/horrorfilm en deze voldeed prima. Het einde maakt het helemaal af natuurlijk en bevestigt dat je je constant in het ongewisse hebt begeven als kijker. Daar hou ik van :)

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    De film met mensen bedoel je ?
    Heb hem persoonlijk niet gezien maar aan een vriend meegegeven en die vond hem wel leuk.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    [yt]hgGXL5lJ-6g[/yt]

HYPED. _O_

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Due Date
    Comedy met Robert Downey Jr en Zach Galifianakis in de hoofdrol. Gaat over dat de twee mannen elkaar tegenkomen in het begin van de film en gezamenlijk de reis afmaken tot het einde van de film. Flink wat gelachen, beide acteer prestaties waren geniaal. Hier en daar een tikkeltje voorspelbaar 7.5/10

Fast and Furious 6
    Fast Five nooit gezien vandaar dat ik in het begin niet veel snapte van de film, tot ik de plot summary had gelezen van deeltje 5. Film boeit je van begin tot eind, zit alleen weinig 'racen' in wat ik eigenlijk had verwacht. Maar wist dat het voornamelijk actie zou zijn. Prima verhaal, dikke actie, goeie muziek en nog een leuke cliffhanger op het einde. Alleen was de film op het eind qua vechten echt zwaar onrealistisch maar ik kon er wel om lachen. 8/10

Law Abiding Citizen
    Altijd gehoord dat dit een toffe film zou zijn maar nooit de kans genomen om de film daadwerkelijk te gaan kijken. De film start vanaf minuut één al goed met een brute scene en de scene die daarop volgt is ook keihard. Had niks gelezen over de film en had verwacht dat de hoofdpersonage heel de film zou rondlopen en achter de moordenaars gaan maar dit bleek niet het geval zijn. Wat volgde was een spelletje met de overheid wat zich steeds beter ontwikkelde. Toffe film. 8.5/10

Get Him To The Greek
    Leuke comedy, Johan Hill is altijd +1. Heb op veel momenten echt keihard gelachen en de Britse twist van Russel Brand maakt het ook erg grappig om naar te kijken. 7.5/10

World War Z
    Toffe actie film, alleen sommige momenten sloegen nergens op. Toch bleef de film me van begin tot eind boeien en de scene op het eind in de pharmacy fabriek was ook tof. Creepy zombie die daar achter het glas stond. :+ Het eind is alleen wat afgeraffeld. 8/10

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vet. :D

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Ik ben op zoek naar een heeeulleeee zieke feelgood/comedy voor vanavond!
    BRAND LOS

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    En ik wat goeie koreaanse films.
    Heb er wel al een aantal gezien.

Iemand suggesties?

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oldeuboi?

20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik vond grown ups erg tof, al is niet iedereen het daar mee eens.

Gewoon lekker droge humor :)

Owja, de franse versie van dinner for schmucks is ook tof! Moet je ff de titel googlen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina