1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Marvel is Iron Man, Thor, Avengers etc.
    DC comics is Batman, Superman, Green Lantern (al is die film kut)
    Watchmen is ook DC comics en die is wel awesome. Film van de Flash lijkt me ook wel tof. Maar verder vind ik veel DC comics personages niet heel tof.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    I know. Flash vind ik geen moer aan en de rest van die characters ook niet. Heb die Justus League serie wel geprobeerd maar de characters boeien me niet. Die Avengers serie vond ik wel redelijk, maar ook daar ben ik niet helemaal bij. Buiten die twee series heb ik alleen geen enkel idee wat er te vinden is qua animatie.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb hetzelfde idd. Qua breedte vind ik de Marvel characters leuker. Kan niet wachten op de Deadpool film. Dat gaat hopelijk awesome worden. Omdat Deadpool ook awesome is haha.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kijk maar eens: Justice League: The Flashpoint Paradox, dan is Flash toch best wel een toffe hero ;)

En als ze een Deadpool film gaan maken, laat die dan 16+ zijn lekker bloederig en geen genade. (blijft toch lame zo'n Wolverine film zonder echt bloed)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat is wel zo. Het is eigenlijk wel jammer dat Deadpool bij Marvel hoort. Veel verfilmingen van de Marvel comics zijn toch een beetje oppervlakkig. DC comics daarentegen.

Laatst bewerkt: 19 okt 2013
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En Justice league doom, was ook wel goed

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De documentaire we are legion gezien

Sterke documentaire over ACTA, anonymous, lulzsec en over privacy. Must see voor iedereen.

Send with Tapatalk HD for Android

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    quote;

"There's no way this movie is going to happen now.
    Kick-Ass 2 debuted at #4 at the box office this weekend and only brought in a pathetic $13 million. That's a movie that was launching off the relative success of the first movie and already had a movie-going fan base it hoped it could rely on.

That's a huge nail in the coffin for anyone else considering making another R-Rated Comic book movie.

Ryan Reynolds has also made a long list of seriously expensive flops over the last
    couple of years, the last being R.I.P.D. Hence there's no way movie executives will invest in the combination of Ryan Reynolds in an R-Rated comic book movie."

^Zit helaas wat in. Deze post is inmiddels 2 maanden oud, maar het lijkt steeds voor geen meter te lukken met een Deadpool film..

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou behoorlijk jammer zijn, ik zag hem wel zitten in een R-Rated Deadpool film. Maar als het geen geld oplevert, dan gaat het ook niet gebeuren. Dat is ook de hele reden waarom Wolverine dus niet R-Rated is.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer. Hadden ze nou maar gewoon hun best gedaan om van Kick-Ass 2 een goede film te maken ...

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    This is the End
    Ge-ni-ale film. Helemaal kapot van het lachen.
    'I've been dropping loads around this fucking house like a goddamn dumptruck'
    'The fucker has gained waight since he got here. The fucker has to go, GO, the fucker's got to GEAU.'
    En die shit met Channing Tatum :lol:
    8/10

Laatst bewerkt: 20 okt 2013
  12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Dan eindelijk gister gezien. Aangenaam verrast, had geen hoge verwachting ervan, ondanks dat ik van andere mensen al gehoord had dat ie best goed moest zijn. Laatste tijd beetje uitgekeken op super hero movies doordat tegenwoordig alles verfilmt lijkt te worden. Maar Man of Steel heeft me van begin tot einde vermaakt, kon zelfs mn tablet laten liggen tijdens de film, wat al genoeg zegt want de meeste films kunnen me niet de hele film lang boeien. Hoop dan ook op een vervolg. Samen met de Avengers film en de Batman films is dit mijn favoriete super hero film momenteel :cool:
    8,5/10

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap ook niet waarom iedereen zo graag een Deadpool film wilt zien?

Het is een grappig personage als hij tegen de lezer praat, maar verder heeft hij volgens mij niet veel te bieden. Hij is echt overhyped.

Ook zie ik niet in wat Ryan Reynolds er mee zou moeten doen? Hij is goed als Hal Jordan/Green Lantern, helaas valt die film tegen.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Maar het zijn wel 2 verschillende karakters van 2 verschillende uitgever ;) dat hoor jij te weten. (al weet je dat ook wel neem ik aan)

Al lees ik de Deadpool comics niet maar ik vind hem gewoon tof :+

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Helemaal mee eens! Gisteren gekeken en vond het een zeer toffe film. Effecten zagen er echt top uit _O_

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat heel veel mensen Deadpool wel leuk vinden en benieuwd zijn of ze het breken van de fourth wall ook in een film kunnen toepassen. Omdat Deadpool een typische stijl heeft. En omdat je soms ook gewoon een R-Rated film wil zien in plaats van dat er geen bloed vloeit.

Ik zie Ryan Reynolds het ook niet doen hoor, ik weet niet wie wel ...

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom vind ik het wel jammer dat Deadpool bij Marvel hoort. Als ik puur naar de films kijk.
    DC comics verfilmingen zijn vaak toch wel wat donkerder en volwassener. Wat imo meer past bij Deadpool. Vind Deadpool gewoon tof. Beetje een antiheld, zwarte humor en bijdehante opmerkingen.

Reynolds tsja. Maar hij zat al in Wolverine als Deadpool en ik denk dat ze nog steeds van plan zijn hem te gebruiken. Qua humor past die er wel bij imo.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zat die in Wolverine? :eek: Ik heb dus echt helemaal niks met Wolverine, die films laat ik dan ook links liggen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja in X-Men Origins: Wolverine. In het begin nog als The Merc with the mouth en op het einde als Deadpool. Dan vecht die ook tegen Wolverine.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja fokking neppe uitvoering

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina