Algemene Topic: 3D MOVIES!!!
James Cameron met zijn 3D film op komst:Iedereen kent James Cameron wel( Klik voor geschiedenis van hem ).
De man achter Terminator 1 en judgement day( ), Titanic,... Maar hij staat ook heel bekend om zijn speciale cameratechnieken. Hij heeft een echt studio daarvoor,... Velen grote regiseurs vragen ook James hulp inverband met cameratechnieken en stuff. Maar nu to the point. James Cameron heeft al lang geen films gemaakt(heeft wel nooit stil gezeten), maar hij is volle bak bezig met 3 films als ik me niet vergis. 1 daarvan is een 3D film( ). Hoe dit tewerkt gaat gaan, weet ik niet(bril, geen bril,...). Het wordt een volledige 3D film van titanic:
James Cameron is al het langst er mee bezig(die techniek en stuff), maar ook anderen zijn grote zaken van plan:
Peter Jackson met zijn 3D film op komst:
Ook Peter Jackson toont enorm veel interresse in de 3D techniek, sterker nog, hij gaat een speciale 3D King Kong film maken...:
Dus ook GEORGE LUCAS(star wars) is bezig met zijn 3D film(star wars). En er zullen er nog veel volgen denk ik. Hoe dit allemaal tewerk gaat gaan weet ik niet, maar het klinkt toch allemaal supercool. Zeker omdat James Cameron en Peter Jackson voor mij de beste regiseurs zijn. Anuwel ik nog veel supergoede Regisseurs kan opnoemen.
Laatst bewerkt: 25 apr 2006