Films in 3D !!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 25 apr 2006.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Algemene Topic: 3D MOVIES!!!

James Cameron met zijn 3D film op komst:Iedereen kent James Cameron wel( Klik voor geschiedenis van hem ).
    De man achter Terminator 1 en judgement day(_O_ ), Titanic,... Maar hij staat ook heel bekend om zijn speciale cameratechnieken. Hij heeft een echt studio daarvoor,... Velen grote regiseurs vragen ook James hulp inverband met cameratechnieken en stuff. Maar nu to the point. James Cameron heeft al lang geen films gemaakt(heeft wel nooit stil gezeten), maar hij is volle bak bezig met 3 films als ik me niet vergis. 1 daarvan is een 3D film(_O_ ). Hoe dit tewerkt gaat gaan, weet ik niet(bril, geen bril,...). Het wordt een volledige 3D film van titanic:
    James Cameron is al het langst er mee bezig(die techniek en stuff), maar ook anderen zijn grote zaken van plan:):

Peter Jackson met zijn 3D film op komst:
    Ook Peter Jackson toont enorm veel interresse in de 3D techniek, sterker nog, hij gaat een speciale 3D King Kong film maken...:
    Dus ook GEORGE LUCAS(star wars) is bezig met zijn 3D film(star wars). En er zullen er nog veel volgen denk ik. Hoe dit allemaal tewerk gaat gaan weet ik niet, maar het klinkt toch allemaal supercool. Zeker omdat James Cameron en Peter Jackson voor mij de beste regiseurs zijn. Anuwel ik nog veel supergoede Regisseurs kan opnoemen:).

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  2. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in Eindhoven en ik heb met school een soort kijkdag gehad bij Philips. Daar leietn ze een stuk zien van 3d televisie. Het werkt gewoon met een heleboel lensjes op het scherm en dardoorheen worden dan zo;n 7 beelden gestuurd die je dan als 3d waarneemt.. Ik moet zeggen dat die ontwikkeling nog niet echt schokkend ver was8) Maar goed, dat zal wel aan Philips liggenO-)

3. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    heb je zeker van tweakers.net..

4. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    weetje hoe stoer. vroeger deden ze wel eens keer zo'n 3d film uitzenden op de tv. maar waren vooral natuurfilms ( ok was best stoer zo'n haai die op je af zwom) heb nog wel zo'n brilletje liggen :)

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop niet dat het met zo'n brilletje is, ik zie altijd alleen maar heel droog een blauw en een rood stuk.

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    op CeBIT 2006 in Hannover stonden ook een aantal van die schermen, met inderdaad een hoop lampjes ed. die zorgen voor een of andere 3D effect.

Zag er niet uit!

En daar komt nog eens bij dat ik een lui oog heb waar ik weinig mee zie. Zoals je misschien wel zult weten heb je voor "platte" 3D beelden (dus 3D op een scherm) 2 ogen nodig die goed samen werken. En dat heb ik niet. Kreeg van 3 minuten demonstratie al koppijn...

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad best intensief voor je ogen.
    Maar het idee is leuk! Hopen dat het wat wordt.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Denk niet dat het met een brilletje gaat zijn. Gewoon speciale techniek dat je op een LCD tv(of gewone? weet niet) een 3D film kan zien. Ik ben alvast heel benieuwd. Wat moet het wel niet geven met King kong en titanic, intense beleving! En in de cinema, hoe gaat dat zijn,...? Ben echt benieuwd

9. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Spectator mode!!!

10. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat hoeft niet omdat philips 3d tv's heeft gemaakt
    mijn pa had eerst zo'n tv van philips gekregen om te showen op een open dag voor zijn bedrijf(hij had daar 1 van de op dit moment 3 op de hele wereld nieuwste philips-mri-scans gekocht) en dat zag er wel goed uit, maar dat was alleen als je recht van voren keek, je had dus maar een kijk hoek van 10/10graden ofzo want vanuit andere posities zag het er beroert uit:)

11. basovich

basovich Guest

8) gamez in 3d8)

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, las vorige week een artikel dat ze nieuwe technologiƫn dat nu eerst films en games 3d gaan.
    Over een paar jaar ook normale tv programma's.

13. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    2D;) :cool:

14. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    lucas is daar al jaaaaren mee bezig. Star wars in 3d is al werkend geloof ik... ik geloof dat die in 2007 uit ging komen. Tja, die man loopt altijd voor in die shit... echt te erg :)

15. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Star wars in 3d nou dat moet ik zien wel alle delen natuurlijk.

16. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dit klinkt echt allemaal supervet, maar de ultieme ervaring zou dan inderdaad 3D gamen zijn.. Dan ga je pas echt op in een game. Maar ik las ook vorig week ofso een stukje in de Veronica van een nieuwe 3D tv, maar die was nog niet voor de publieke verkoop... (jammer)

17. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    bwa die 3d monitors voor je pc die bestaan toch al ff. Ik denk dat ik daar 2j terug al iets over had gelezen. Van Sharp als ik me niet vergis. Maar toen kwam zo'n monitor nog 15.000$ :confused:

nou ja, lijkt me wel tof voor andere mensen. Ik krijg iedere keer weer een aanval (epileptie) als ik iets in 3D zie, dus weet niet of het met deze techniek ook zo zal zijn, maar van die brilletjes moet ik niets hebben. Ik krijg al koppijn als ik eraan terugdenk.

Deel Deze Pagina