lIk ben er nóg een vergeten. De beste humor film aller tijden. Er zullen wel wat mensen het niet met me eens zijn maar ik vind hem super. Je moet er van houden. Ali G In Da House
Een vriend van me vond hem ook helemaal geweldig. Ik heb hem pas gezien op een feestje. (op een beamer!) En ik vond hem niet zó geweldig.
ali g heb ik gewoon 8 keer gezien, ken sommige delen gewoon uit me hoofd, die film is gewoon te gek. menace 2 society is ook vet blood in blood out ook te vette film, en the chainsaw massacre
Ja, hij is zeker fantastisch. Ik heb nog nooit zo hard gelachen. Nu ben ik er zelfs nóg vergeten Natuurlijk, de Monthy Python Films, waaronder, Meaning of Life, Life of Brian, The Holy Grail. Fantastische films waar je superhard om lacht of of je vind het slecht. Kan natuurlijk ook niet anders met zulke acteurs.
Ik zie hier films voorbijkomen die het predikaat klassieker niet verdienen en nooit zullen verdienen ook. The Godfather, Raging Bull, Platoon, Once Upon a Time In The West, Apocalypse Now... Dat soort films zijn in mijn ogen klassiekers.
@ ALojan, Damn straight man, Cidade de Deus heb em gisteren nog gekeken en het blijft een zeer indrukwekkende film! @ Goodfella, je vergeet er nog een paar
Ook nog wel meer dan een paar. Nog eentje van mijn kant; HEAT. Een van mijn favoriete thrillers uit de jaren '90.
Hier nog een paar absolute must sees Requiem for a dream Super!!!!!! The usual Suspect Goodfellas Resevoir dogs Leon Braveheart Black hawk down Apocalypse now Kan zo nog wel ff door gaan maar hier laat ik het voorlopig bij.
Gek ultimate klassieker is toch wel Ben hurh he. En natuurlijk ET!!! De eerste film die ik in de bios heb gezien volgens mij.
7 Samurai schijnt een klassieker te zijn. Ik heb hem hier op dvd en moet hem nog een keertje kijken, maar ik ben iig erg benieuwd.
oke even uber oldschool nu...: a clockwork orange king kong [1933] king kong [1974] pulp fiction is ook erg goed! en van nederlandse bodem turks fruit... al hou ik niet zo van nederlandse films:{
the Lion King natuurlijk geweldige film, mooi verhaal.. en Black Hawk down natuurlijk ook, ik neem hem standaard mee op reis (PSP)