1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hush
    Slap, saai, voorspelbaar. Niet kijken. 4/10

The Last House on the Left
    Heb me erg vermaakt. Vond bepaalde scenes best bizar. Het hoge toeval gehalte van de film stoorde mij niet. 8/10

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vooral het einde van Last House on the Left is vet8)..

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Daaamn :p

Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood:
    Gewoon geniaal, heb echt helemaal stuk gelegen van begin tot eind, echt niet normaal! Ik hou sowieso al van deze films en deze is echt koning! Dikke aanrader als je af en toe wel te pruimen bent voor flauwe humor, wel gekeken met huisgenoten dus dan kan je extra hard lachen :p 9/10

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geniale film idd. " I will get that girls phonenumber" ;)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, ik heb slechts drie films gezien waarin hij meespeelt (Requiem for a Dream, Alexander, Lord of War). En dat in de afgelopen twee jaar. :+

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond het wel meevallen wat betreft het toeval gehalte. Maar het was alleen niet mijn soort film. Op sommige momenten was het wat onnodig hard vond ik.
    Scene met de meisjes in het bos.
    En hij duurde wat te lang. De afvoer scene en het einde maakte wel wat goed :+

7. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    The Flock

kut.

3/10

8. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier Letters from Iwo Jima en Flags of our fathers liggen, hebben jullie misschien een advies over welke ik eerst zal kijken? Of maakt het allemaal niet zo heel veel uit :)?

Thanks

9. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Flags of our Fathers ben ik ook wel benieuwd naar. Ligt hier al zeker 1.5 jaar thuis maar nog steeds geen zin om te kijken, is het een soort Jarhead?

10. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nee, absoluut niet. Doet eerder denken aan Courage Under Fire, er wordt 1 fundamentaal moment vanuit verschillende perspectieven belicht om de waarheid aan het licht te tonen. Hier dus wie precies die vlag gehezen heeft op de DVD-hoes/poster, en de gevolgen van dien.

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dodgeball gekeken. Ik vond het een middelmatige komedie, met een paar flauwe grappen. Ik heb beter komedie's gezien met Vince Vaughn en Ben Stiller (niet perse samen in films) (Old school, Wedding crashers, meet the parents/fockers, Zoolander om maar wat te noemen).
    5/10

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    uhh..dodgeball is echt geweldig gast. Sowieso leuker dan wedding crashers.

13. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zag er anders niet geweldigs in. Vond de grappen niet super en het verhaal was ook niet geweldig. Iemand heeft geld nodig om (in dit geval) zijn sportschool te redden van een concurrerende sportschool en wat blijkt, hij kan precies dat benodigde geld winnen met een trefbaltoernooi.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Is iemand naar die gratis preview van Avatar geweest in Amsterdam vandaag? Ik ben toch wel aardig benieuwd naar hoe mensen hem vonden.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Net klaar met The Bourne trilogie. Toch wel zeer toffe films. Deel 1 is gewoon awesome, deel 2 was meer van het zelfde maar toch oké en deel 3 is gewoon een hele toffe einde van de trilogie. Geweldige films. 8/10

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben zelf niet geweest, maar ik weet wel dat de reacties heel erg positief zijn. Vele zeggen ook dat de preview veel beter is dan de trailer.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Super vet inderdaad! Misschien binnenkort ook maar weer eens checken :)

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind wel dat deel 3 zo snel klaar is! :eek: Die duurt toch wel een half uur korter dan de vorige twee delen? Je bent er zo klaar mee, en ik vroeg me toch af hoe 't nou allemaal klopte met de vorige films.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Neuh, gewoon net zo lang. Hij is zelfs langer dan deel 2 volgens imdb (geen zin om de dvd box erbij te pakken :+). Ik had wel vrede met de films, één van de beste trilogieën die er is imo. Boeken waren erg tof en de films volgden deze goed, heb de films dan ook heel wat keren gezien.

20. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren 1984 gekeken, naar het gelijknamige boek van Orwell. Ik moet het boek maar eens lezen, want veel dingen in de film waren niet duidelijk. De film is verder wel het kijken waard, de acteurs zijn goed en wat er in de film gebeurt wordt overtuigend neergezet, maar soms miste ik een uitleg.
    7/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina