1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    wist niet eens dat er meerdere versies waren, maar de film die ik heb gezien was de versie van 1984 (jaar van uitkomen).

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Terminator 4 Salvation:

Vond de film gaaf! Wel minder was dat het heel erg veel om Marcus ging en niet om Connor. Verder is het super bruut met computers gedaan sommige stukken!! Vermakelijke film en zeker kijken op blue ray nog een keer waard! Ill be back :cool:

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Opvallend, want ik heb laatst het boek gelezen en meteen daarna kwam de film op tv! Ik vond de film matig. Het ging namelijk veel te snel, waardoor bepaalde elementen uit het boek totaal niet overkwamen. Ik vroeg me inderdaad af of iemand die het boek niet gelezen had het wel zou snappen.

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dat had ik dus. Genoeg dingen waarvan ik dacht, wat en waarom?
    Zoals de opening van de film dat iedereen schreeuwt en x-gebaren maakt naar iemand op een foto (Goldstein ofzo, denk ik) en dit komt vaker terug, maar waarom dat gebeurt wordt niet uitgelegd. Net zoals de reden waarom Oceanie oorlog voert met verschillende delen van Eurazie niet echt duidelijk wordt en je hebt de hoofdpersoon, maar er wordt nooit een echte uitleg gegeven wat hij heeft gedaan.
    Ik vond de film best in orde, maar verhaaltechnisch was er veel onduidelijk.

6. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Flags of our fathers en Letters from Iwo Jima.

Prima films, niks over te klagen. Flags of our fathers gaat veel dieper in op het hijsen van de vlag terwijl Letters from Iwo Jima veel meer een oorlogsfilm is. Erg tof vond ik dat er een aantal gemende situaties zijn. Bijvoorbeeld de dood van Iggy, in Flags was het een beetje onduidelijk wat er precies was gebeurd met hem maar in Letters word het allemaal duidelijk. Net als het stuk waar de Japanners pas heel laat beginnen te schieten op het strand, in Letters word duidelijk hoe dat in z'n gangetje ging. Zo kan ik nog wel even doorgaan maar laten we het er maar op houden dat het erg tof is gedaan :).

Van de 2 vond ik Letters from Iwo Jima de betere van de 2, dus een 7.5/10 voor Flags of our fathers en een 8/10 voor Letters from Iwo Jima.

Donnie Darko

Non de knetter, wat een nadenkfilm \o/ toen ik klaar was wist ik eigenlijk niet echt waar ik nou precies naar heb zitten kijken. Maar toen ging ik nadenken ; Heeft het iets te maken met een parallel universum? Tijdreizen? Hoe dan ook, de film is voor meerdere interpretaties vatbaar. 10 mensen kunnen hem samen kijken en allemaal met een andere theorie komen hoe het nou precies zit, wat een film:thumbs:

9/10

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Van de week Nick & Norah's Infinite Playlist gezien. Echt een hele toffe film! Vooral de kauwgum die iedereen langs ging was echt droog, zulke dingen door een film vind ik altijd wel leuk om te zien :+

Die dude van Superbad is echt king in zulke types spelen :D

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond naar Public Enemies geweest. Het begint wat langzaam , komt niet echt op gang, maar echt lang duurt dat niet en dan word de film beter en beter. Ik ben er absoluut zeer tevreden over. En damn...Depp en Bale vind ik toch echt top top TOP acteurs.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Net maar weer eens The Dark Knight aan gedaan. Eerste keer vond ik hem wel vermakelijk, maar niet meer dan dat. Nu vond ik hem wel een beetje beter. Wat ik vooral zo tof vind is dat ze
    Rachel gewoon dood laten gaan.
    Altijd maar die super helden films waar je een climax na climax hebt waar de chick uiteindelijk toch zal blijven leven, dit was gewoon een keer wat anders en beter. The Joker is natuurlijk zeer geniaal, maar niet meer dan dat. 8,5

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Duplicity http://www.moviemeter.nl/film/49741
    keek hem samen met een vriendin, langzame film, veel dialogen, vond hem al snel saai waardoor we eigenlijk maar de hele film aan het praten waren
    toen ik naar huis ging zag ik een egel, dus ik bukte om hem beter te bekijken, toen brak de dvd die in een papieren hoesje in mn broek zat ... kan geen toeval zijn 8)

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je zet het in een spoiler en daaronder verklap je het alsnog8)
    Maar ik had 'm al gezien hoor...;)

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Vanavond denk ik een aflevering van HBO's Generation Kill kijken (Mini serie)! _O_

IMDB: 8.9/10

Generation Kill is de verfilming van het gelijknamige boek van Evan Wright. Het gaat over de eerste maand van de Amerikaanse invasie in Irak in 2003. De gebeurtenissen worden gevolgd door de ogen van een jonge marinier die onderdeel was van de eerste groep Amerikanen die Irak binnenviel.

[yt]E7BtZMCUmmw[/yt]
    "Here...dead,alive, dead alive dead alive" 8)

13. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, heb die serie echt in 1 avond helemaal afgekeken.
    Had er weinig van verwacht, maar kijkt echt heerlijk weg. _O_
    In het begin is het wel even wennen om "Ziggy" en "Beecher" in een andere rol te zien, maar gelukkig ben je daar snel overheen.

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar The Wire!

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    iemand dance flick al gezien ?

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    gelukkig niet

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  18. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..
    Was het niet zo dat Batman Rachel eigenlijk juist wou redden? Hij zei iets in de trend van 'I'm gonna save her, you guys save Harvey' tegen Gordon. Ik dacht dat de Joker de adressen van Rachel en Harvey had verwisselt.. (hij zei dat rachel op het adres van Harvey zat en vica versa). Dus Batman wou Rachel redden maar in plaats daarvan redde hij Harvey, en Gordon was te laat bij Rachel waardoor ze alsog doodging.

Of bedoel je gewoon dat je het tof vind dat de makers Rachel dood laten gaan :+? Of anders kan het ook nog dat ik het gewoon verkeerd begrepen heb :+

12 Monkeys

Vermakelijke film, sterk verhaal. Vet om te zien hoe Cole helemaal van het padje raakt doordat tijdreizen zijn brein opfockt :+

Coole rol ook van Brad Pitt, je ziet hoe hij helemaal veranderd in 1996 als Cole langskomt en over 12 monkeys begint tijdens het feest van zn pa. En ook in het gekkenhuis steelt hij de show :D

8/10

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Jup, dat bedoel ik.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zojuist Fight Club gezien.

Sprakeloos.