1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    X-Men Origins: Wolverine

Toffe film, 7.5/10

Vind het alleen jammer dat Wolverine z'n geheugen alsnog verliest op het einde, want imo is Wolverine een badass karakter. Oorlogsveteraan enzo, zo'n verleden moet je niet vergeten imo :+.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Dance Flick

8.0/10

3. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Had gehoopt dat na het floppen van Epic Movie studio's wel zouden kappen met dit soort films. Niet dus.

Echt smakeloze en inspiratieloze films, Zucker/Reitman en co. wist nog wat met het genre te doen met films als Airplane, Top Secret en Hot Shots, maar de generatie van tegenwoordig =(

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Brave jongen :+

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dankje. :)

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    :{

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Even een vraagje,

Last house on the left,is deze film al te huur bij de videotheek? of moet ie nog in de bios uitkomen?

Kan het zo snel niet vinden op google.

bvd,

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Hij is nog niet zo lang geleden in de bios geweest, op dvd is hij volgens mij nog niet.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Next

Begint tof en toch wel geloofwaardig (2 min). Richting het einde word het gewoon teveel (halve dagen). En zich opspliten in 30 personen bijvoorbeeld. En het hele einde is helemaal kut, waar heb ik dan godsnaam naar gekeken?

6,5/10

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Die Hard 4.

7/10 Was wel leuk maar totaal over-the-top.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Knowing
    Kolere, wat een film. Toen ik het las dacht ik dat het weer een Indy 4 zou worden maar dat is het absoluut niet. Geweldige thriller! Ik heb 2 uur lang naar het scherm lopen turen, er zat geen seconde in de film waarin niets gebeurde. De combinatie van spanning en drama is perfect. De CGI die erin zit is ook heel netjes, terwijl ik normaal gesproken een tegenstander ben van alles waar CGI in verwerkt zit. Echt een absolute aanrader, 1 van de beste films die ik dit jaar (en de afgelopen jaren) heb gezien _O_

9/10.

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Is met Nicolas Cage toch? Vond m niet echt een 9 waard die film, maja, ik heb t ook niet echt op Nicolas Cage :+! Maar t verhaal was wel aardig, moet m eigenlijk nog altijd af kijken, moest weg toen ik m aan t kijken was, dus weet nog niet hoe t nou precies allemaal zit! Maar zeker wel een leuke film, maar geen 9 in mijn ogen! Of het einde moet nog heel spectaculair zijn ;)!

13. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja N. Cage speelt erin. Hele goede film met een sterk verhaal, alleen word het vanaf het middestuk naar het einde een klein beetje langdradig en het einde was niet echt wat ik verwacht had. een 8+/9- In mijn ogen. Je zit na afloop wel met een boel vragen ontrent alle gebeurtenissen, toeval? of is alles voorbestemt? _O_

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het einde vond ik zeer vergezocht en matig eigenlijk. Met die Aliens met vleugels. M.i. toch wel een flinke anti-climax. Alleen daarom vond ik de film niet meer waard dan een 7/7.5. Maar cijfers zijn natuurlijk persoonlijk.

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    The Taking of Pelham 1, 2, 3

6,5/10

Ondanks het goede acteerwerk van Denzel Washington en John Travolta kon de film van begin tot het eind totaal niet boeien.

Ik ergerde me af en toe compleet aan het irritante camera werk in de film. Ik had soms het gevoel meer in kermisattractie te zitten dan dat ik een actietriller aan het kijken was. Daarbij zitten er ook een aantal plotgaten in de film :{

Nee, deze film kwam bij mij helaas zeer matig over. Hier had veel meer in kunnen zitten.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Hebben wij dezelfde film gezien? Het einde was ronduit vaag.

Ik heb niks tegen aliens. Helemaal niet, maar het einde ging helemaal niet in op de vragen uit het begin. Het einde gaat over die solar flare en die aliens, maar hoe zat het nou met die lijst? Waarom kon dat meisje nou die andere rampen voorspellen? Dat maakte de film in het begin zo interessant.
    Ik had het gevoel alsof twee verschillende films aan elkaar waren geplakt.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ^^ Kan er niet meer aan toevoegen. Had precies hetzelfde.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Heb je wel een klein beetje gelijk in maar het verloop van alle gebeurtenissen zat gewoon goed in elkaar. Alles werd gezien als een nieuw begin wat de "aliens" influisterden bij de kinderen en ook bij dat meisje, daarom zag je het zoontje van Cage later ook de codes opschrijven. Zo wist dat meisje het dus ook.

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Die aliens waren iig niet slim bezig, dat hele lijst gezanik sloeg gewoon nergens op, ook Nicholas Cage de hele film rond laten rennen om op het eind hem vrolijk niet mee te laten gaan. Plus het einde was veel te religieus imo.

Het was inderdaad net 2 verschillende films.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het begin gewoon erg sterk (en m'n vriendin ook) maar toen ineens kwamen die aliens beetje vaag uit het niets...Alsof het helemaal van een andere film komt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina