1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopte, als je de film goed had gevolgd dan wist je wel waar precies alles over ging :+ Het werd alleen wat overdreven :+

Die 2 stukken waren echt super bruut gemaakt! (vliegtuig en metro)

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat vliegtuig was echt net echt :eek: En ik zat na afloop ook niet met onbeantwoorde vragen, maja :+

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat was echt een vet stukje :eek: en idd net echt.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zat ook niet echt met onbeantwoorde vragen :+ En metro was ook wel vet gemaakt :eek:
    eh moet wel zeggen dat ik het complete alien concept/idee nog niet snap

Zeker een must op dvd :thumbs:

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond precies hetzelfde

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    In Bruges

2/10

Ik kan niet begrijpen dat iemand dit een leuke film vindt. Ik verwachte eigenlijk een slechte "alle cliches van Belgie" film, maar dit is nog veel erger. Ik zag op dit forum een vergelijking met Snatch, die film was echt leuk, maar dit is echt het toppunt van boring. De 'zwarte' humor is gewoon niet grappig. Kijk je op imdb, krijgt hij een 8,1, kijk je bij de reacties krijg je:

-Number 207 on IMDb Top 250. How does such a steaming pile of dog poo attain this? Awful Awful Awful.
    -I must admit I agree with you. Black comedy is either done very well or it is rubbish and this film was the latter. Ugh ! Please if anyone with a good keen sense of humour can laugh at this film then I cannot understand their humour.

Te ongrappig voor een comedy en anders gewoon veel te saai.

Daylight Robery

6/10

Best een aardige film, maar er had wel wat meer ingezeten. Beetje cliche, en deze film mist dan weer zwarte humor. Het kon ook wel wat groffer. Helaas op het einde een "what happenend with.."

The Bank Job

7/10

Alweer een tunnel ;) Ook best aardig, beetje jammer dat de personage's ook wat cliche zijn, en die Saffron Burrows kan niet acteren..

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb me héél erg goed vermaakt met die film, vind een 8 een keurig cijfer ervoor!

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Inglorious Basterds
    7/10

Leuke, vermakelijke maar ook een lekkere HARDE film. Heeft zo zijn momenten. Maar wederom gooit Tarantino onnodige dialogen de film in. Sommige dingen duren wat lang ... maar al-met-al, ZEER vermakelijk. De film neemt zich gelukkig niet al te serieus. Daarvoor moet je zelf maar kijken ... naar het einde.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nick and Norah's Infinite Playlist

Haha wat een toffe film. Wel op een aparte manier wat niet veel mensen leuk zullen vinden. En daarom denk ik niet zo bekend is. Die gast van Superbad is perfect gecast voor de rol, en alle personages zijn apart en interessant. Heb me kapot gelachen om die vriendin van Norah wanneer die dronken is.

8,5/10

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik ga er vanavond heen! Ben benieuwd :)

NEIN NEIN NEIN....OH Yes yes yes !

(gemonteerd off course :+ maar niet minder grappig)

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren 12 angry men (1957) gekeken.
    Een van de beste films die ik de laatste tijd heb gezien. Je ziet 12 man, de jury, die na een zitting in de rechtbank moeten beslissen of een jongen schuldig is voor de moord op zijn vader. 11 mannen achten de jongen schuldig, 1 man niet. Je ziet niets van de moord of wat dan ook, er wordt alleen maar gepraat in een klein kamertje, dat is eigenlijk de hele film. Maar hoe alles vertelt wordt is zo goed, dat je de moord zo voor je kunt zien. De discussies, de meningen, alles wordt echt goed over gebracht. De film duurt niet lang, maar je leert alle 12 mannen kennnen en waarom ze een bepaalde mening/standpunt hebben.
    9/10

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is idd een super film! Ik heb hem een paar jaar geleden gezien op tv.
    Heel apart om zo een film te moeten kijken, maar het was super gedaan.

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, ik vond deze ook geweldig! Binnenkort nog maar eens een 2e keer kijken:D

Gister trouwens Run, Fatboy, Run gekeken. Leuke film met Simon Pegg. Heb me goed vermaakt en een paar keer echt goed kunnen lachen.

Krijgt een 7,5

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er zo geweldig aan dan. Die film komt maar niet op gang..

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Changeling
    mooi dramatisch verhaal, begin was beetje ongeloofwaardig, later kwam de film wel meer op gang. Goed gespeeld ook door mevrouw Jolie :) (die ik er normaal wel lekkerder uit vind zien :9 )
    een 8 :thumbs:

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ga er vanavond ook heen, maar ik ben verrast door die 7 van Rampage. Dat vind ik opvallend laag. :eek: Recensies zijn lovend, imdb is lovend en ik ga vanavond met een vriend die hem per sé een tweede keer wilde gaan zien.

Ik moet oppassen met hoge verwachtingen.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik verwacht altijd heel veel van films van Tarantino. Heeft me bij Death Proof nogal opgebroken (die film gaat dus helemaal nergens over). Maar Inglorious Basterds zou ik uiteraard weer graag willen zien.

18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Saw
    Had hem nog nooit gezien. Vond het echt een geniale film. Vooral het epische einde, "Game Over" met de soundtrack \o/
    9/10

Saw II
    Vanavond gezien, ook echt weer een top film, weliswaar vond ik deel 1 een stuk beter (en ook anders) maar deel 2 was ook erg vet.
    Vooral de boobytraps zoals "Speld in een hooiberg". Ook vond ik überhaupt de onthulling van Amanda best vet, en dat het allemaal niet live feed was. Zeker geniaal bedacht.
    Want ik wel jammer vind is dat Jigsaw zoveel in beeld komt, dat vond ik juist nou zo sterk aan deel 1 (alhoewel hij er natuurlijk wel 'is') maar aan de andere kant waren de dialogen tussen hem en de FBI agent dan wel weer super vet.
    8/10

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond the last house on the left (unrated version) gekeken met een meisje :9
    op aanraden van dit topic natuurlijk
    ik dacht beetje goede spannende film, maar was gewoon keihard :D8):thumbs:
    wel aanrader :)

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een 7 de film echt tekort doen. Ben dan geen filmexpert ofzo en ben ook niet iemand die superkritisch naar zo'n film gaat kijken, maar wat ik wel weet is dat ik het gevoel dat ik overhield na deze film niet vaak heb na een film. Ik vond hem zo goed. Normaal vind ik WOII-films ook niet geweldig, maar deze was echt vet. Tarantino heeft wat mij betreft weer een meesterwerk afgeleverd. Trouwens ook geweldig geacteerd :thumbs: Brad Pitt heeft die Aldo Raine echt fantastisch neergezet(Dat stukje dat hij Italiaans gaat praten :lol:).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina