1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Grindhouse en dan ook nog eens Death Proof? :lol:
    Je weet dat Death Proof onderdeel is van Grindhouse en je daarom dubbel telt?

My Best Friend's Birthday heb ik dan niet meegeteld.
    En om Sin City nu aan hem toe te schrijven voor die paar scenes die ie gedaan heeft is ook een beetje onzin. Dat is gewoon een film van Robert Rodriguez.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oja klopt my bad. :)

Edit: Rustig aan ME ik maak een foutje.

Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    No problem. Maar mijn punt daarmee is dat je niet zomaar klakkeloos lijstjes van het internet over moet nemen. ;)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb ik ook niet gedaan eigenlijk. Maar wel even naar gekeken.
    Maar zat even met Grindhouse en Deathproof in me hoofd, blijft morgen. Heb die laatst nog gezien.

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Killing Zoe? Hij was exec producer daar, volgens de voorkant van het hoesje..

Is wel door iemand anders geschreven en geregisseerd als het goed is toch?

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ja, maar dat is met een stapel films zo, waaronder zelfs een aantal misbaksels. Trekt mensen, he, als je een grote naam op de cover zet.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij heeft ook meegeschreven aan From Dusk Till Dawn, zo blijf je bezig.
    wat mij betreft zijn de "echte" tarantino's:

Reservoir Dogs
    Pulp Fiction
    Jackie Brown
    Kill Bill vol 1
    Kill Bill vol 2
    Death Proof
    Inglourius Bastards

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Precies. Waarvan Death Proof veruit de minste (ik heb Inglourious Basterds nog niet gezien, though). Tussen de rest zou ik echt niet kunnen kiezen, want ze hebben allemaal hun geweldige aspecten. De enorm over-the-top actie in Kill Bill, de geweldige dialogen en sfeer van Pulp Fiction, het boeiend blijven van 1 locatie tijdens Reservoir Dogs en het soulvolle Jackie Brown.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    IK heb toch wel een duidelijke favoriet; Pulp Fiction staat wat mij betreft op eenzame hoogte op respectabele afstand gevolgd door Reservoir Dogs.

Ga vanmiddag naar Inglorious basterds (om 4 uur zodat ik net op tijd voor voetbal weer thuis ben :D )

btw: Hoe vet wordt dit :)

http://www.imdb.com/title/tt0985694/

vond die trailer zo geniaal in Grindhouse

cast ziet er nu al hilarisch uit , Steven Seagal, Don johnson, Cheech Marin, Robert de Niro en natuurlijk DannyTrejo :)

Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Een film van 1.5 uur die de standaard opbouw volgt zoals 90% van de films van tegenwoordig binnen dit genre. Zijn films zijn anders, voor velen is dit positief maar voor anderen, zoals ik, negatief.

Pulp Fiction heb ik op DVD. Ik vind hem wel nice maar niet super. Ik vond Pulp Fiction wel beter als je kijkt naar het dialoog gedeelte. Deze voelde absoluut niet te lang aan en voegden ook wat toe, hadden een juiste humor factor en droegen bij aan het verhaal. Bij Basterds waren er diverse scènes waar ik best moeite mee had door de langdradigheid. Zo duurde de eerste scene gelijk al vrij lang en ook de "wie ben ik" scene (met dat continu herhalen) was vrij vervelend. De verhouding van deze factoren was bij Pulp Fiction, imo, veel beter. Maar zoals ik net al zei, dit is mijn beleving en het moet gewoon je ding zijn wil je dit soort films kunnen uitzitten/waarderen.

11. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    inglourious bastards gezien in de bios. Vond hem goed, maar absoluut niet zo super als wat iedereen zegt. Af en toe veel te langdradig. Vooral Chapter 3 en 4 waren wat saai maar chapter 5 maakte alles goed. En vooral die scene waarbij die mof zn schedel in elkaar word gemept,maargoed dat was dan weer niet chapter 5

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik ga nu zo naar inglorious basterds. ben benieuwd!

true romance is trouwens ook nog van Quentin.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    True Romance is van Tony Scott, niet van Quentin.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik weiger een film te zien waar in meneer Seagal inspeelt, wat een pannekoek is dat zeg8)

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Steven Seagal is baas, man! :eek:

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    afschuwelijke vent die in afschuwelijke films speelt. Echt, ik kan er niet naar kijken.

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    _O__O__O_

Meeste films met hem erin zijn typische budget films. Maar die ene met dmx erin vond ik wel erg vermakelijk

edit:

Ik heb het natuurlijk over Exit Wounds :D

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het is gewoon een held.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    :lol:

M'n moeder vind z'n films altijd prachtig. Ik vind het altijd geniaal, zo slecht.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij is toch perfect voor zo'n film :) het wordt gigantische jaren 70 pulp , daar past hij met zn slechte acteerwerk en zn ouwe kop perfekt tussen. Hopen dat ze een beetje een bizar character voor hem bedacht hebben.

Vanmiddag naar Inglourious Basterds geweest en ik was aangenaam verrast. Ik had een Veel plattere film verwacht maar dat was een enorme inschattingsfout van mijn kant (komt door de trailers denk ik).

Acteerwerk was goed, dialogen waren goed en vooral het tempo was goed. Ik vond het heel prettig dat voor alle scenes de tijd werd genomen, zoals de openingsscene en de kroegscene. Die zouden in een andere film in een paar minuten afgeraffeld kunnen worden maar omdat er de tijd voor werd genomen bouwt de spanning zo lekker op.

Nog iets wat niet helemaal klopte met mijn indruk van de trailers is dat ik Brad Pitt meer de comic relief vond dan de hoofrolspeler, wat mij betreft speelt de acteur die Hans Landa speelt de rest van het scherm af.

Hele geslaagde film en ik ga hem zeker thuis ook nog eens kijken omdat ik vanmiddag toch wat ongeduldig op de finale zat te wachten en vast van alles gemist heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina