1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Omdat een overdreven reactie tenminste wel een leuke dialoog voortbrengt O-)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Shrek the Third

Mwah, vond hem niet echt super. Vind de Shrek films eigenlijk helemaal niet echt tof. Vond deze ook niet echt boeiend, Cookie vind ik wel een held trouwens. In Shrek 2 was hij ook geniaal. :lol: 6,5

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind 50's muziek echt bagger, en heb zelf ook niks met 50 cent maar die film is gewoon echt vet vind ik.

Ik zeg niet dat ie beter is als 95%, ik zeg dat IK hem leuk vind.
    Waarom denken sommige mensen zo moeilijk over dingen......

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Get rich or die tryin' viel mij dus ook niks tegen. Juist door al die negatieve reviews verwachtte ik echt bagger en hij viel dus behoorlijk mee. 50 is iemand die ik op het ene moment vervelend vind met zijn gedrag, en het andere moment is ie hardstikke vermakelijk...vooral tijdens interviews dan, die zijn gewoon altijd tof om te lezen.

Plus zijn vorige twee mixtapes (vooral War Angel) vond ik zelf erg goed, bijna alsof het de oude 50 cent was. Ook 8 Mile vond ik zeer nice. Qua rappers vind ik persoonlijk denk ik 2Pac nog de beste...zijn rol in Poetic Justice vond ik erg nice ook.

Misschien dat ik straks Dawn of the dead (2004) eens aangooi, nog nooit gezien en wil het nog echt een keer zien dus.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Dawn of the dead is echt een meester film.
    Krijgt ook een 9,5 van mij:)

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    8mile vond ik dan wel weer een goede film.

Dawn of the Dead is trouwens echt gewoon puur vermaak, heerlijk, heb die denk ik minstens 5 keer achter elkaar gekeken vroeger. :cool:

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dawn of the dead, door die film verloor ik mijn maagdelijkheid XD. Wat een topfilm!

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Over iets nog even trouwens...Twilight was dus gewoon....meh.
    Wat zijn nou WEL echt goeie vampierfilms? Die eng zijn, spannend zijn, gewoon goed zijn?
    Underworld en Interview with the vampire ken ik al :)

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    district 9 was wel een hele aparte film, maar juist daardoor, en door goed acteerwerk, uiteindelijk toch een goeie film. een 8

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nightwatch vind ik erg apart, is geen vampierenfilm, maar bevat ze wel. Niet dat Nightwatch een goede film is, maar vind hem wel vrij uniek en een kijkje waard. Echt sterke vampierenfilms, dunno... Queen of the Damned kan je nog proberen?

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    queen of the damned is echt bagger. Diary of a vampire is goed, maar niet bepaald horror.

12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    True Blood is een aanrader, het is dan wel geen film, maar wel 1 van de beste series. En dan gaat het ook nog is over vampieren :thumbs:

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben er net mee begonnen en ik kan dit alleen maar bevestigen. 4 afleveringen gezien en het bevalt me.

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    twilight is opzich wel een redelijke film, maar qua vampierenfilm niet bijster indrukwekkend nee. Al moet ik zeggen dat ik vampierenfilms nooit eng vind, maar ik vind het ook een fascinerend genre. (niet alleen in films)
    Je zou wat van deze kunnen proberen:

- Bram stoker's dracula ( en dracula 2002 ed. zijn wel goede films )
    - Cronos
    - Near Dark
    - The Lost Boys
    - 30 days of night

verder zijn eigenlijk vooral ook de wat oudere films erg goed.

Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    bedoelde trouwens Interview with a vampire, niet diary of a vampire ;)

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Gezien:
    State of Play http://www.moviemeter.nl/film/50831
    had wel een dikke film verwacht, maar uiteindelijk was het een middelmatige.
    ik heb vrijdagnacht het laatste half uur ook niet gezien, dus vandaag nog even afgekeken. Wel een film waar je bij moet blijven. Was verder wel aardig, maar had andere verwachtingen (Crowe, Affleck) 7-

Disturbia http://www.moviemeter.nl/film/40615
    voor de 2e keer gezien. Vind ik echt een vette film die ook zeker wel spannend is. Je moet het alleen niet vergelijken met de "echte thrillers" dit is gewoon een film die lekker wegkijkt en blijft boeien. :thumbs: 8+

17. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Vandaag naar Inglourious Basterds (nee geen Bastards :) ) geweest. Het is een oorlogsfilm van Tarantino, over een Amerikaans detachement van Joodse soldaten dat lekker huishoudt in Frankrijk, en het verhaal van een Joods meisje die wraak koestert ernaast. De film was een beetje apart, maar desondanks erg vermakelijk. Wat vooral (voor mij) leuk is, is dat het verhaal niet ging zoals ik het had verwacht, alleen ik heb het dan niet over vreemde plotwendingen, en dat is nou eigenlijk het leukste van de film. Ik zou het een 8.5 geven.

Ik, en daarmee waarschijnlijk veel mensen, had verwacht dat de moordaanslag op de Duitse officiersstaf waaronder Hitler en Göring enzo zou mislukken, omdat dit dan historisch correct zou zijn. Ze worden alleen helemaal aan gort geblazen.

Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sterker nog: de tijd heeft 'm nog altijd niet achterhaald ;)

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goodbye Bafana

Net gezien. Film gaat over een cipier in de tijd van apartheid in Zuid-Afrika. In de loop van de jaren ontwikkelt de racistische man een bijzondere band met een persoon genaamd Nelson Mandela. Waargebeurd verhaal gebaseerd op het boek van ex-cipier James Gregory. Hoewel de echtheid van het verhaal wordt betwist, is het een goede en ontroerende film over één van de meest bewonderenswaardige personen uit de geschiedenis van de mensheid. De grote waanzin van apartheid (verkapt nazisme als het ware) wordt treffend in beeld gebracht en laat zo de walgelijke kant van dit systeem goed zien. Goede acteerprestaties en prachtig camerawerk.

8/10

20. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had juist weinig verwachtingen en ik was dus best verrast! :D Het enige dat ik verwacht had was nice acteerwerk van Russel Crowe en dat was aanwezig. een magere 8 in mijn boekje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina