1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Spoilt einde van Eden Lake.

Dat is toch die film waarin dat stelletje ruzie krijgt met van die hangjongeren in dat bos/natuurgebied. En op het einde wist een van de hoofdpersonen het bewijs op z'n mobieltje en word die vrouw door de vaders vermoord?

2. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Weet iemand hier of Distric 9 toevallig ook in de IMAX gaat draaien? Hij is namelijk wel in de US in Imax te zien maar ik kan hier erniets over vinden...

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup, dat is hem.

4. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nope. Heeft erg gelimiteerd in Amerika gelopen dus laat staan dat die hier in de schaars aantal IMAX zalen gaat spelen.

Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Transformers 2: Revenge of The Fallen gezien. Damn. Wat een teríngvette film zeg. Alleen was het even lastig opstarten. Voor de rest was het echt een súpervette film. _O_

9,5/10

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    you likey the megan? ;)

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Gast, een 9,5? Ik kan best begrijpen dat mensen de film wél vet vinden, maar een 9,5. Moet je dit niet even laten bezinken? :+

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ben ik nou de enige die z'n 8 euro terug wil na het zien van Transformers 2 in de bios? Ik vond het echt zo'n enorm zwakke film, terwijl ik het eerste deel nog wel leuk vond. Kom op zeg, zelfs de actie was kut, ze hebben niet eens geprobeerd om het een beetje duidelijk af te beelden, zodra ze een beetje dicht op elkaar aan het knokken zijn is het gewoon de ene hoop zilvergrijs metaal op de andere. :emo:

Begrijp me niet verkeerd, ik vind een leuke spektakelfilm heerlijk hoor, maar Transformers 2 faalt gewoon op alle punten die het nog vermakelijk kunnen maken.

Maar goed:

Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles gezien.

Heeft me echt verrast. Tom Cruise speelt geweldig. Brad Pitt speelt wat doodjes, maar ja, wat verwacht je eigenlijk van een vampier :+
    Het verhaal is boeiend, al zijn sommige puntjes wel wat afgeraffeld. Maar al met al was ik prettig verrast!

8/10

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil m'n 9,50 terug. Het enige leuke daar was dat de popcorn lekker was.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee hoor, ik overwoog ook weg te lopen uit de zaal. Ik vond het langdradig en nergens echt boeiend.

11. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Transformers 1: :thumbs: _O_ \o/
    Transformers 2: :mad: :'-( |:- :x

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    En in 2011 komt Transformers deel 3 uit (misschien was het al bekend). Ik moet deel 2 nog altijd een keer kijken.

Bron: IGN

13. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6

Allebij zijn=(

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik kijk echt noooooooooit weer een transformers, deel 1 was om te huilen. Ik wil gewoon een remake van de 1984 versie!

Van het weekend 'Hunger' kijken!

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Sja, en om nou 9,50 te betalen om naar Megan Fox te kijken :+ Al vond ik het wel een vermakelijke film, tho.

16. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Megan Fox kan je toch ook gwn gratis op internet bekijken O-)

Ik vond bijde Transformers wel vermakelijk btw. 1 iets meer dan 2.
    De Surround effecten waren wel gruwlijk bij deel 2.

17. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Het zijn allebij kak films PUNT! .:mad:

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nu weten we je mening wel, respecteer die van anderen ook een beetje ;)

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb me ook prima vermaakt met het 2e deel van Transformers. Maar nu ging ik ook met de gedachten een film te zien waar alleen maar actie en spectakel inzat.....en dat kwam helemaal uit.:)

Woensdag Oldboy gekeken. Geweldige Koreaanse film. Het idee erachter was best ziek eigenlijk. Mensen die hem hebben gezien weten wel wat ik bedoel.:) Krijgt een 9.

Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  20. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    District 9
    Super goede film zeg! _O_ Hands down.
    Erg orginele alien film. Maar ook een redelijk goed verhaal (en 'realistisch' voor hoever dat kan bij deze film).
    Vond de aliens super tof. De manier van praten is tof, de effecten zijn echt goed (Die gozer met zon verminkte lichaam ziet er echt vet uit). Eerste helft die een beetje documentair achtig wordt neergezet is erg leuk. Alhoewel het wel wat meer actie mocht bevatten. Maar wel een toffe manier hoe ze de film weergeven / uitleggen. Terwijl de 2e helft meer actie bevat (super vette actie _O_) met meer de hoofdrol speler in beeld.
    1 van de beste sci-fi films sowieso.

Komen / zijn sowieso nog best veel vette films die uit komen. Zoals 2012 (damn, ziet er ziek uit), Saw VI (_O_), Surrogates en nog vele andere.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina