1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Net Hitte/Harara gezien...

Leuke film van Nederlandse bodem, helaas wil de film je geen moment pakken. Ik wilde de hoofdpersoon (Bracha _O__ daarentegen wel pakken, maar dat doet er verder niet toe. :9
    Er zit een hele leuke plottwist in, en ik vond het leuk hoe het domme blondje zich moest redden in de film, maar de gevoelens van de hoofdpersonages komen te weinig naar voren..

Cijfer: 6-

2. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    @ Transformers discussie: Logisch toch dat de film een slecht verhaal en alles heeft. Maar wat boeit het, de film is toch 24/7 actie. Daar gaat het toch om? Ik wil me niet eens concentreren op een goed verhaal en geniet liever van de vette gevechten / effecten en Megan Fox :+
    Je moet ook niet verwachten dat een film zoals Transformers diepgang heeft. Dat kan je toch al verwachten voor je er heen gaat. |:-

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Het is in ieder geval geen film die grote prijzen zal winnen:).

4. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zo kun je overal wel een fikse lading geld tegenaan smijten en gewoon zeggen "er zitten toch 150 minuten lang grote explosies, lekkere wijven en een hele zooi transformerende robots in. Wat klaag je nog"?

Dit moet zonder de twijfel de domste en idiootste film zijn die ik gezien heb met een prijskaartje van $200 miljoen dollar(!). Natuurlijk is een intelligent verhaal niet nodig maar dit was gewoonweg achterlijk. Ach-ter-lijk. Als ik niet beter wist was Bay aan de coke tijdens de productie hiervan. Krijg al koppijn als ik terug aan de film denk, en ik vond de eerste nog leuk zelfs.

5. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Verhaal nee, diepgang nee, acteren nee.
    Actie, CGI en alles? Goede kans dat ja.

Waar slaat dat nou weer op? Neem als voorbeeld G.I. Joe, redelijk vermakelijk, maar stukken slechter dan Transformers naar mijn mening (alleen al qua CGI stukkeeeen). Terwijl de kosten in de buurt bij elkaar lagen dacht ik.

Misschien moet je er van houden, maar Transformers heeft zeker wel goede CGI. Vette gevechten, en toffe grappen (alhoewel ze soms erg flauw zijn).

Tuurlijk ga ik niet voor de film voor Megan Fox, haalt niet wel dat het wel leuk is om te zien.

6. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat slaat precies op wat ik omschrijf. Jij zegt dat de film "24/7 aktie heeft en daar gaat het toch om" waar ik het totaal niet mee eens ben. En dat je weer een Hasbro-verfilming erbij trekt vindt ik dan ook weer heel toevallig.

Dus wat jij zegt is omdat er goede SFX in zit een verhaal niet nodig is. Onzin. Toffe grappen? Alsjeblieft. Die lui bij ILM hebben zich waarschijnlijk kapot moeten schamen toen Bay om die droogeneukende robot vroeg in de film. De tweeling was (ik zeg het weer) niets meer dan racistisch en waarschijnlijk moet je er ook van houden ja. Diep lelijke en lege films die puur bestaan om geld op te brengen, en echt alleen maar bestaan om die ene reden.

En misschien om die heerlijke herinneringen van die campy cartoons uit de jaren '80 te verkrachten.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hersenloze actiefilms kunnen ook echt nog een stuk beter dan Transformers. Deel 1(alleen die gezien) ging echt nergens over zo slecht. Actie, fx, cgi allemaal best leuk zo nu en dan maar een normaal verhaal, goed acteerwerk ed mag je altijd van een film verwachten.

Ik heb me bijvoorbeeld met Star Trek wel vermaakt :)

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vergeleken met Transformers 2 was deeltje 1 best vermakelijk zelfs ;)

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Star Trek was dan ook wel een goede film.

Gister Land of the Lost gekeken. Zelden zo'n vage film gezien! 8)
    wel heel flauw ook, maar uiteindelijk vond ik het toch best aardig. En Will Ferrell stelt nooit teleur :lol:

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vergeet de mijne ook helemaal te posten:
    Gisteren Crank gezien. Had een cult film a la Natural Born Killers verwacht, kreeg een baggerslechte film voor de kiezen, tegenvaller.

4

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, eergisteren Wanted gezien (krijgt een 8 van me, prima actiefilm met leuke stijl die niet meer dan een actiefilm wilt zijn), gaat het vandaag bij Mythbusters over het 'afbuigen van kogels' zoals het ook in de film gebeurt. :9

Gisteren Taken gezien met niemand minder dan Liam Neeson! \o/ En Famke Janssen ook. Het begin is erg sterk, vanaf de eerste minuut dat je Liam Neeson nog maar ziet bewegen leef je al met hem mee (een gescheiden vader, zijn dochter ziet hij bijna nooit, haar moeder heeft een nieuwe, rijke vriend etc.). Op een gegeven moment slaat de film over naar wel erg veel en keiharde actie waarin Liam Neeson wel heel erg makkelijk bad guy na bad guy omlegt. Iets teveel over de top, wat ik niet bij Neeson vind passen. Er zat ook één dialoog in de film die ik echt té geniaal vind, wat een stem heeft die Neeson! Maar goed, voor die ene dialoog is de film al de moeite waard om te kijken. Ik ga het niet verklappen, maar mensen die de film gezien hebben zullen vast weten wat ik bedoel! Krijgt een 7,5 van me.

Trailer:
    [yt]bIMF3Zy-0AY[/yt]

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you.

_O_

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Vorige week.
    Stepbrothers gezien! Te grappig _O_

9/10

14. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Good Luck met zo'n russisch accent
    _O_

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Baas. :cool: Nu ik dit lees hóór ik zijn stem gewoon. Echt geniaal.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ja. Dat vond ik nog wel mooier. ;)

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Haha, die heb ik toevallig ook gister gezien 8) Hele toffe film met een sterk verhaal en goede acteurs. Aan het einde en tussendoor de nodige actie maar nooit te veel of overbodig vond ik, gewoon gedoseerd. Aanrader :)

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dacht dat ik de enigste was. Paar weken geleden naar zitten kijken, vond er geen snars aan.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij zat ie ook op mijn to watch lijst door de lyrische reacties hier. Luister ik ook niet meer naar :+

20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Reacties hier zijn altijd geweest: over-the-top belachelijke actiefilm die nergens over gaat en die pretentie ook niet heeft. Heerlijk.

Net 12 Angry Men gezien. Coole film.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina