1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Met als reden?.... :{

Special effects waren voor die tijd best te pruimen, teven waren de acteerprestaties toch zeker verre van slecht. Maar goed dat is mijn mening. :cool:

2. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Een nette uitwerking? Nee. Absoluut niet. Samen met Ice Age 3 waren dit de twee dieptepunten van het jaar tot dusver. Er zijn zat leuke ideeën met het concept maar het Neveldine/Taylor duo wist ze allemaal te vern**ken. Ik loop gewoon nooit middenweg tijdens de film uit maar als ik één keer bijna die gouden regel wou breken was het wel tijdens Gamer. Bah.

Alleen Dexter liet zich lekker losgaan als psychopatische redneck.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zonder enige twijfel, en ik heb DB Evolution niet eens gezien nota bene!

Armageddon is het meest weerzinwekkende wat de filmwereld te bieden heeft. Alles waar ik een hekel aan heb in films heeft Armageddon in overvloed. Vre-se-lijk.

Eden Lake (James Watkins, 2008 )

Horror? Nee, behalve wat simpele schrikmomenten in het begin. Verder vooral enorm sadistisch en ziek. Vond er geen zak aan.

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Damn dan moet je Armageddon wel heel erg haten, ieder zijn mening i guess.
    Ik vond Armageddon een best redelijke film met een paar memorabele scenes, verder was het een run of the mill hollywood film.

Donnie Darko
    Ik heb de film halverwege uitgezet want ik vond er geen bal aan, misschien was ik niet in de juiste stemming maar ik zat me continu te ergeren tijdens de film. Ik ga het nog geen beoordeling geven want ik heb de film nog niet uitgekeken, maar ik betwijfel of het zal veranderen

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gast, Donnie Darko is briljant. Gewoon weer aanzetten ;)

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die dit leuk vind: "The guy is an actor, he's reading a script" :D
    Wil de film sowieso zien en ga er ook voor naar de bios. Van deze film hoef je ook geen sterk verhaal te verwachten vind ik. Komt ook al slap over, man is gescheiden, vrouw heeft nieuwe man, kinderen blabla. Maar goed dat heeft de film niet eens zozeer nodig.

The gamer wil ik wel zien, al laat de trailer wel weer veel standaarden zien.* speel zoveel games en je bent vrij, heeft nog nooit iemand gedaan, wil ontsnappen uit de game, zal niet zomaar vrij komen*

Zombieland ziet er lachen uit! Daarnaast staat het bernini mysterie (angels and demons 2) op mijn lijstje, heb het boek net uit. (dik aan te raden trouwens)

Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als je reviews bekijkt van Gamer dan wil je hem niet meer zien denk ik. Niet dat reviews wel of niet moeten bepalen of je naar een film gaat, maar als ze eigenlijk allemaal niet positief zijn dan kun je beter weg blijven in mijn ogen. Ik ga dit weekend dan ook niet naar Gamer, maar naar District 9. Gamer ga ik wel eens vanaf dvd bekijken. Overigens is Zombieland wel weer een heerlijke tip. Ga ik zeker kijken.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Anti-Christ ( Willem Dafoe )
    -1/10

Wat een smakeloze, smerige ... vulgaire film ook ... niet af gekeken.

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Boeie ik had gewoon zin om die film te kijken. Ik wist van te voren ook wel dat het slecht was.. Daarnaast wil ik weten wat ik verkoop ;)

Friday the 13th (2009)

Beetje sex, veel moorden en veel bloed. Niet echt schrik momenten ofzo, maar de film doet verder wel wat 't moet doen. Heb het origineel nooit gezien.

6,5

//edit;

Ik zeg 'In the name of the King' van Uwe Boll. :cool:

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Gamer twee weken terug in Belgie gezien. En ik moet zeggen dat ik hem wel te pruimen vond. Het idee is natuurlijk afgekeken van films als Death Race en The Condemned. Maar de film vond ik best oke. Naar mijn mening wel een film die je in de bios moet kijken, en niet thuis op DVD.

Gister trouwens The Killing Floor gekeken. De reacties waren ook voor deze film niet erg positief. Daardoor ging ik de film kijken zonder hoge verwachtingen. Maar moet zeggen dat hij me best meeviel. Natuurlijk geen topper, maar voor tussendoor best wel te doen. Aardig wat schrikmomenten en een onverwacht einde. Toch zeker wel een 6,5 waard.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vond het eigenlijk best een vermakelijke film. Ik was hem direct na het zien wel weer vergeten, maar tijdens het kijken vond ik het een prima film. Niet memorabel, gewoon simpel vermaak. De slechte film ooit vind ik nogal bruusk, dat lijkt me dus ook niet.

Eden Lake vond ik eigenlijk wel geinig. Lekker sadistisch en realistisch. Zonder schrikmomenten, ik vond het niet echt een horrorfilm eigenlijk. Het realistische sadisme was eigenlijk het enige dat de film overeind hield. Dat stuk met die hond vond ik eigenlijk het meest zielig.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dude get off your high horse.......

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :D Ik wilde het ook zeggen. Maar goed, dat is dan weer een discussie oplaaien die al zo vaak heeft gewoed. Iets met denigrerend ofzo O-)

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oh god daar gaan we weer.. 8)

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Het valt me wel op dat Nerazzurri er bijna altijd bij betrokken isO-).

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, niet altijd. Soms ik ook :+

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, jij bent ook wel een gevalletje apart :+.

Even ontopic:

Net District 9 gezien. Ik vond het een erg vermakelijke film. Ik kan eigenlijk geen punten van kritiek leveren want ik heb me nergens aan gestoord.

Een punt geven doe ik niet. Maar voor vermaak krijgt hij een 10!

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om maar even voor Nerazzurri te antwoorden. Het zal zoiets zijn als:

Kutverhaal met meer gaten dan een swiss cheese. Schiet een stel olieboorders naar een meteoriet om de aarde te redden? Riiiiiight. Enorme stereotype personages. De door de wol geverfde tough guys, de gekke Rus en de schreeuwende thuisblijvers. Nog een paar liefdesproblemen erbij. En last but not least het tenenkrommende Amerikaanse patriotisme. Amerika redt de Aarde wel weer even en de hele wereld is dankbaar. Rusland mag ook nog even meedoen met een - hoe kan het ook anders - gekke kosmonaut. Nog een dozijn shots waarin de Amerikaanse vlag prijkt en het feest is compleet.

Het is ook gewoon een schijtfilm. Niet de slechtste film maar als je, zoals ik, heel slecht tegen dat Amerikaanse patriotisme kan, dan is het gewoon 2 uur torture.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je overdrijft toch wel aardig hoor. Allerergste ooit, dat wil ik nog net niet zeggen, maar nee, ook ik was niet gecharmeerd van Armageddon. In 1998 kwam zowel Armageddon als Deep Impact uit, twee films die over een meteorietinslag gaan. Waar Deep Impact een realistische, nuchtere film is, is Armageddon een vreselijk overgedramatiseerde American-hero film.
    Ik onderbouw mijn mening altijd met de scène dat Bruce Willis snel zichzelf op de meteoriet afsluit en Ben Affleck terug stuurt. Huilen, flashbacks, heldendom, zwangerschap, een countdown, actie overal om je heen en het einde van de wereld onder een dramatisch deuntje. Oh, ik ga er elke keer van over mijn nek. :x De karakters zijn zo cliché als de pest.
    Nee, geef mij maar Deep Impact.

Sorry dat ik deze discussie weer oprakel. :+

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de film minstens tien keer gezien. Op zolder ligt de videoband nog! Ik kan me goed voorstellen dat als ik de film nu kijk, ik precies hetzelfde denk. Maar vond het als (jonger :+ ) kind toch echt een erg leuke film. Het had referenties naar Star Wars en Evil Kneevil, het had spaceshuttles, mooie ruimteshots, types (in plaats van karakters), van die cliché sfeermuziek, heldendaden. Ik vond het echt prachtig. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina