1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Vind dat gedeelte toch wel aandoenlijk:+

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Armageddon is echt een belachelijk slechte film, die niks heeft betekend en nooit zal betekenen. Veel te cliché en totaal niet realistisch.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Independence Day, dat is nou een voorbeeld van een apocalyptische film die niet erg diep is, maar wel vermakelijk. :)

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zal ik Nerazzurri zijn mening vragen over " Dont be a menace to south central while drinking your juice in the hood" ? :+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zit nu de extended edition van King Kong (2005) te kijken en wil even zeggen dat ik iedereen die dit een leuke film vind van harte deze versie aan kan raden. Het zijn niet een paar lullige shots die ze erbij gestopt hebben maar complete minuten durende actiescenes met allerlei nieuwe creatures. Hele vette extended edition, zal wel iets typisch Peter Jackson zijn.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    independence day is echt geweldig , gewoon vermakelijk en vond het vroeger echt top

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Daarom is het ook een sci-fi film en geen documentaire _0/.

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Vicky, Christina, Barcelona http://www.imdb.com/title/tt0497465/
    pfff vrouwenfilm .. sommige vrouwenfilms zijn niet eens zo erg .. deze vond ik maar niks (wel hoog cijfer op imdb)

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een sci-fi kan nog geloofwaardig overkomen en ik denk dat Conquistador vooral dat bedoelt.

10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Had totaal niks met het genre te maken, maar met het feit dat een paar olieplatform lulletjes de aarde redden door de ruimte in te gaan met een spaceshuttle.

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja duh! Het is Bruce Willis ja!

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap best wat hij bedoelt. Maar het feit blijft gewoon dat het fictie is, dus om dan als argument te gebruiken: het is kut, want het kan allemaal niet. Daar kan ik dan niet bij. Natuurlijk is Armageddon totaal niet realistisch, maar dat zijn The Matrix, Star Trek, Terminator etc ook niet.

En de mensheid heeft nog nooit een meteoriet van zijn baan moeten halen, dus we weten eigenlijk niet eens hoe nep het is.

Naja, het zal allemaal wel.

13. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Het komt mij gewoon totaal niet geloofwaardig over, the Matrix bijvoorbeeld weer wel.

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Naja, dat kan. Zal er verder niet op ingaan want het is toch voor iedereen anders:).

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Inglorious Basterds is ook ongeloofwaardig, maar dat let ik niet op als ik een film kijk, TENZIJ het echt nadrukkelijk beweert op waargebeurde feiten is gebaseerd.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Laten we dan op Independence Day, of the Day after Tommorow kijken als het 2012 word, het jaar van Armageddon.

17. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    anders voeren we ff discussie over een van de meest vanzelfsprekende dingen als suspension of disbelief als je fictie kijkt/leest/whatever.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hé, ik geef alleen m'n mening over een film, en mensen zien zich genoodzaakt om er op te reageren ;)

Dank je. Zo is 't maar net.

Ik hoop dat je niet alles serieus neemt wat ik schrijf ;)

Vind ik ook. Die film heeft ook wat Amerikaans sentiment, maar neemt zichzelf tenminste niet zo bloedserieus als dat kwijlfestijn op die rots.

Die is fantastisch :D

Favoriete scène :lol:

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Death Tunnel

Kut film, kut verhaal, kut acteurs, kut acteerwerk, kut locatie en kut gemonteerd/filmt.

1/10

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Transformers: Revenge Of The Fallen

Vond hem toch wel vermakelijk, maar goed ik verwachte niks anders dan actie en de actie in de film is baas. Ik kijk een film als Transformers niet voor het verhaal, want dat is niet zo boeiend. Gaat me gewoon om de brute actie en dat heeft de film maar al te goed. Humor is ook wel erg flauw ( Ballen van Devastator :emo: ) en die kleine Decepticon was ook te fout, ondanks dat had ik toch wel een glimlach op m'n face bij die kleine. Deel 1 vond ik bruter, maar deze is niet slecht. Gewoon verstand op nul en genieten van de lompe actie. 7,5

Die chick die eigenlijk een Decepticon was is lekkerder dan Fox. <3

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina