[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Jaaaa, dat weet ik ook wel. Maar de snelle stukjes, en de stukjes waar veel in beeld is enzo worden wel geanimeerd! Maar doet op zich niet af aan wat ze maken.. want dat blijft en is gewoon legendarisch _O_
     
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, Reservoir Dogs is geweldig! _O_
     
  3. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister L'instinct de mort & L'ennemi public n1 gekeken, engelse titels Mesrine: Part 1 - Death Instinct & Mesrine: Part 2 - Public Enemy #1 . En ze meteen achter elkaar gezien (verhaal loopt gewoon door) De scenes in deze film zijn echt gruwelijk hard en bot, maar het verhaal sleept je wel mee en heb gewoon 4 uur lang geboeid zitten kijken! Het speelt zich af tussen 1955-1979 oid en je maakt mee hoe een man (Jacques Mesrine) van een soldaat tot de meest gezochte crimineel in Frankrijk verandert. De film heeft me aangenaam verrast en is wel een opluchting na de zoveelste cliche en standaard Hollywood 'gangster film'. Echt genoten 8.5/10
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.947
    Leuk Bevonden:
    3.304
    ik vind het echt leuke mooie serie maar zou wel voor de nieuwe ultimate reeks gaan de tv serie vond ik ook wel vet maar de ultimate reeks is beter. en online bestellen zou ik niet weten zou je even moeten kijken:thumbs:

    btw: the ultimate reeks loopt nog gewoon dus je zou wel moeten wachten weer nu voordat je de 7de kan kijken das wat minder maar vaak wel het wachten waard
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Donnie Darko
    Geniale film zeg. Deed me erg denken aan The Butterfly Effect \o/ Ook zeker een combinatie van veel genres (sci-fi, mysterie, humor, thriller etc.).
    Toen ik hem had gezien had ik echt een gevoel van "Wat een film, maar ik snap er weinig van 8) )
    Nog een heletijd over na zitten denken en rond gegoogled, snap het nu aardig.
    Alleen
    Wat is nou precies dat Tangent Universum? Ik snap dat het 28 dagen voor loopt op het primary Universum. Maar ik vond het zo verwarrend.
    9,5/10
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.947
    Leuk Bevonden:
    3.304
    daar is ook een deel 2 van gekomen heb die aleen niet gezien dus kan niet zeggen of die goed is maar ben bang van niet :)
     
  7. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hoef je ook niet te zien, heb deel 2 gezien en het feit dat het een direct-to-dvd is zegt geloof ik al genoeg!
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk nu deel 1 maar ik volg het verhaal niet helemaal. Je krijgt wel een soort van begin stukje en vervolgens ga je een stuk terug in de tijd?!? en dan leggen ze zo wat uit? Zit nu op 20 min dus heb nog een half uur :+ Ik moet zeggen het ziet er erg goed uit voor een anime serie, sommige stukjes vooral de humor stukjes dan wat minder maar goed dan komt het ook komischer over
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.947
    Leuk Bevonden:
    3.304
    als je verder kijkt begrijp je het verhaal wel is op zich niet moeilijk ofzo.
    en die style die ze gebruiken bij humor vind ik wel grappig maakt het grappiger op ene of andere manier:p en hij is ook wel bloederig maar daar ben je al wel achter denk ik :)
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    net de trailer gekeken :eek:
    1 woord: Schaamteloos...

    Snap niet hoe ze toestemming voor een vervolg konden kregen.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.947
    Leuk Bevonden:
    3.304
    ja dat had ik ook al meegekregen dus daarom maar nooit gekeken:)
     
  12. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    The green mile

    Mooie film :). Wel een erg lange zit (3 uur), dus had ondertussen maar even een pauzetje genomen O-). Zelfde directeur als Shawshank redemption, en net als die film gebasseerd op een boek van Stephen King en dan kan het eigenlijk niet fout gaan :).

    8.5/10
     
  13. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Die film heb ik hier al een tijdje liggen, maar 't lukt me maar niet om hem te gaan kijken. Ik ben namelijk zo bang dat het "drama" gehalte erg hoog is. :x

    Gister trouwens Night at the Museum gezien. Leuk filmpje voor tussendoor, maar voor de rest niet zo eel erg bijzonder.

    Een 6,5.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  14. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, het is op sommige stukken wel een beetje depressief. Maar op andere stukken ook weer verbazingwekkend hoe vrolijk een tot dood verklaarde man kan zijn door een vriendschap met een muis.. klinkt raar, maar goed. Het is echt een hele mooie film, drama of niet ; ik zou hem gewoon kijken als ik jou was.

    Wall-e

    Leuke film :). Ik kijk niet al te vaak animatiefilms, maar deze was goed te pruimen. Lekker feel good :)

    8/10
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik kan niet tegen drama, maar eerlijk.. The Green Mile is een meesterwerk
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vond je? Ik hou van de films van Pixar, maar Wall-E kon me echt niet bekoren. Het zag er schitterend uit, maar het verhaal was me te 'saai'.
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja ik vond Wall-E ook niet zo speciaal als iedereen em vond.. hij was wel oke, maar meer schattig dan leuk..
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het idee erachter was prima, maar het kon mijn aandacht niet vasthouden. Ik had 'm vorig jaar oktober al proberen te kijken in het vliegtuig naar Zuid-Afrika, toen heb ik 'm ook vroegtijdig afgezet omdat zo'n scherm in het vliegtuig niet echt geschikt is om zo'n animatiefilm te bekijken. Dus ik dacht, ik probeer het thuis nogeens..maar helaas!
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:
    Een aantal jaar geleden heb ik zo'n film in het vliegtuig gezien, nu ben ik de naam vergeten en zou die graag weer willen.
    De film ging over een stel duikers die opzoek gingen naar zo'n schat. En natuurlijk waren er weer een stel badguys die er ook achteraan gingen. Hij was een aantal maanden terug ook nog op tv. Volgens mij heet hij Blue ocean ofzo. Hij is denk ik maar 5 jaar oud ofzo, en in ieder geval niet meer dan 10 denk ik. Een beetje een avonturen film.
    Iemand enig idee hoe deze film heet?

    Ik zou hem graag herzien, ondanks het misschien geen topfilm is.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    into the blue
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina