[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hij mag van mij best over de Master Chief gaan, laat ze lekker the fall of reach verfilmen. Dat vond ik van de 3 boeken die ik gelezen heb verreweg de beste.
    Denk dat het best te doen is ook al zie je dan een groot gedeelte van de film zn gezicht niet meer, werkte ook prima bij Robocop :+
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
  2. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar ik snap de hoge notering in de lijsten niet. Ik snap niet wat deze film nu zo extreem goed maakt. Het enige wat ik leuk vond aan deze film was de scene waar ze die auto aan het poetsen zijn, en de eindscene in het cafetaria.

    Maar voor de rest vond ik er helemaal niks aan:x
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Robocop, Halo, Robocop, Halo. Dan hoop ik toch dat ze het bij Halo anders aanpakken. :+
    En daarbij, de jeugd van Master Chief kan gewoon in beeld gebracht worden. Kindergezicht, tienergezicht. Maar wanneer hij de Master Chief is die wij kennen, moet z'n gezicht verscholen blijven. :) Vind het geweldig, dat het een geheim is. Het past ook goed in het verhaal. Het is een held zonder gezicht, toch wel bijzonder.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.947
    Leuk Bevonden:
    3.304
    FireBall Muay Thai Dunk

    8.5/10

    Leuke sport/vechtfilm

    Banlieue 13 Ultimatum

    8.5/10

    Leuk vervolg had hem slechter verwacht
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
  5. Bldx

    Bldx Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Gran Torino

    8.5/10 geweldige film :D
    De rol van Clint wordt echt goed gespeeld, heerlijk!

    Heeft iemand Van Wilder: Freshman Year ( 3 ) al gezien?
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ja. Niet goed maar ook niet slecht. Beetje qua niveau als de laatste 3 American Pie films. Mocht je van dat soort films houden kijkt het wel lekker weg
     
  7. Bldx

    Bldx Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah ok, thx :)
    Zo'n "verstand op nul en kijken" film :lol:
     
  8. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dat 18 bedoelde ik meer dat ik misschien sommige dingen snap of opmerk die mij nu ontgaan, Resevoir Dogs is daar een goed voorbeeld van, die heb ik op latere leeftijd nog eens bekeken en beviel mij veel beter. The Usual Suspects vond ik een goede film, maar dat einde maakt zoveel kapot, het voelt namelijk helemaal niet aan als een grote verrassing ofzo, wow, o nee, is HIJ Kaiser Söze:{?! Maarja, ik had dan ook een hoog verwachtingspatroon bij beide films. Ik probeer inderdaad zo eerlijk mogelijk te zijn:D, ik snap ook wel dat dat soms wat reacties oproept. Ik zal Lock Stock nog eens checken;).

    Tja, ik vind dus van niet, het is gewoon een goede film, maar een meesterwerk vind ik het niet.

    Clint was wat wisselvallig, ik vond hem beter in zijn rol zitten als hij langzamerhand ontdooit maar als hij de boze buurman speelt vind ik hem echt tergend, dat gegrom etc, overgeacteerd. Verder was de film wel goed, alleen het acteerwerk was van een aantal acteurs echt matig, dat jochie dat Clint onder zijn hoede neemt speelt niet echt de sterren van de hemel. Ik zou het dan ook geen 8.5 geven, maar goed ( eerder een 7.0 ).

    Over District 9, echt een film die ik ga checken, ook IMDB geeft een gemiddelde van een 9.1 met +1200 stemmen waaronder er ook 50 haters zijn die de film een 1 geven. Misschien maar weer eens naar de bios gaan, is al lange tijd geleden. Hopelijk is die docu-point of view aanpak vet, heb niet al te veel van dat soort films gezien.
     
  9. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenacious D and the pick of destiny

    Leuke comedy, beetje standaard maar er zitten wel wat leuke stukken in. 'We noemen onze band tenac omdat dat al sinds mijn geboorte op mijn reet staat' 8)

    7/10

    Indiana Jones and the last crusade (deel 3 )

    Weer een leuke avonturenfilm, vind deze net als deel 2 ook leuker dan deel 1. Komt erop neer dat ik deel 2 en 3 leuker vind dan 1.. gebeurd niet vaak dat ik sequals leuker vind dan het orgineel :+

    Net als deel 2, een 8/10

    Heb hier ook nog deel 4, misschien dat ik die ondanks de kritiek ook maar eens ga kijken. Iedereen zat ook te zeiken op deel 2 en die vind ik ook leuk, dus why not?
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    SM Rechter
    Waargebeurd verhaal over een rechter in belgië die wordt opgepakt op verdenking van mishandeling en dwingen tot prostitutie van dr eigen vrouw.

    Verhaal loopt lekker, tis ook wel is een verfrissend om een film te kijken zonder bekende acteurs. Het gaat om de vrouw van een rechter die altijd al gepijnigd wou worden dmv SM.Zij is al 6 maanden depressief en wil alleen maar SM. Haar man stemt toe om naar een sm-club te gaan en wat te proberen. Dit wordt uiteindelijk steeds meer en ze wil ook steeds verder, aangezien ze een behoorlijke pijngrens heeft. Als de politie toevallig op wat foto's stuit , komen ze in actie. Vanaf dat punt begint de strijd voor de rechter.

    7,5/10
    Puur vanwege het feit dat goed in mekaar steekt.Karakters zijn ook goed neergezet en hebben body.Hier en daar een ''sneak-peak'' into the wereld die SM heet,maar niks vergeleken met de franse films.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zijn eigenlijk allemaal bekende acteurs maar ach... Nederlanders =(.

    :+
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gisteravond War, Inc (Oorlog en co) gezien met John Cusack en Hilary Duff. John Cusack vind ik een goede acteur, daarom de film gaan kijken. Het speelt zich af in Turaqistan (maak er Afghanistan of Irak van), en het is een héél aparte oorlogskomedie. Gaat over hoe de Amerika, of in dit geval het bedrijf Tamerlane, landen waar zij oorlog gevoerd hebben, verder uitbuiten. De boodschap is sterk en ook interessant, omdat het een reflectie van de werkelijkheid is.
    Maar jezus, wat een verhaal. :x Serieuze, interessante scènes worden afgewisseld met ver-schrik-ke-lij-ke humor. Echt niet te filmen, zo slecht. Hilary Duff speelt best aardig, maar wellicht valt haar zwakke acteertalent niet op omdat ze in dit geval een wat dom kind speelt. John Cusack speelt goed.
    Erg jammer dat sommige oorlogsbeelden realistisch gefilmd zijn, en je tien seconde later weer met zeer aparte humor geconfronteerd wordt. Verkeerde combinatie. - 6,7
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor een redelijk nieuwe film? Wil een film kijken vanavond maar heb geen idee wat.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vond Ïn the loop wel grappig is volgens mij aardig nieuw
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb me laatst goed vermaakt met Estômago. En een trailertje hier.

    Film krijgt van mij een 8. Fris verhaal, leuke humor (die alles behalve geforceerd is), twee leuke verhaallijnen (de één speelt zich een jaar na de ander af, maar ze lopen wel door elkaar, tof gedaan!). Aanrader. :) Probeer wel een leuke dame of een paar maten te strikken om te kijken.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    :D

    Voor mij zijn het iig geen bekende acteurs. Dit is mijn eerste belgische film ja !

    En het scheelt ook dat ik semi-nederlands ben. maar niet volgens mijn paspoort.
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    State of Play
    Ice Age 3
    Grace
    Fighting
    Adventureland

    allemaal niet gezien maar deze zijn net uit.
     
  18. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb afgelopen week The Wrestler gezien. Geregisseerd door Darren Aronofsky (bekend van (althans voor mij) o.a. The Fountain, Requiem For A Dream en Pi). Laatstgenoemde drie films vond ik geniaal, dus was ik ook erg benieuwd naar deze film.

    Plot: Randy ''The Ram'' Robinson (gespeeld door Mickey Rourke) was in de jaren '80 een beroemd professioneel worstelaar. Tegenwoordig is hij niet zo succesvol meer, maar hij werkt aan een comeback en wil opnieuw de held van de ring worden, de enige plek die hij als zijn thuis beschouwt.

    Supervette film, met een zeer sterke rol voor Mickey Rourke. Hij zet zijn personage zo sterk neer, dat ik heel goed kon meeleven met hem en de dingen die hij meemaakt. Als je Darren Aronofsky een goede regisseur vindt, dan moet je deze film ook zeker gaan kijken. Snoeierharde actie in de ring, gecombineerd met drama buiten de ring.

    Score: 8/10
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2009
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dude...... die dialogen zijn legendarisch, de opzet van de film fenominaal en het acteerwerk super.

    Paar dagen terug Pitch Black gezien. Min of meer een sci-fi cultfilm (voorloper van Chronicles of Riddick) met Vin Diesel in de hoofdrol. Kon hem wel uitkijken en was wel geinig. Niet echt hoogstaand, maar ik heb een voorliefde voor sci-fi

    6,5
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Fighting

    vond hem wat tegenvallen. Never Back Down is echt veel beter.

    2,5*

    John Q
    Damn wat is deze film goed. Stom dat ik hem nog nooit eerder gezien heb. Kreeg paar keer echt kippenvel.
    5*
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina