1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Saw 6 gezien :+ http://www.moviemeter.nl/film/59080
    het 1e deel vond ik echt super, de andere delen waren allemaal slecht tot matig. De 5e vond ik dan wel weer aardig (met allemaal flashbacks etc)
    De 6e ach ja .. zo kunnen ze nog wel 4 delen maken. Het was verder niet echt bijzonder. Er was denk wel wat meer gore en bloed dan bij de vorige delen.
    als je de hele serie hebt gezien moet je deze natuurlijk ook weer kijken, duurt ook echt maar 82min.
    cijfer: 6+
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Fok hé.
    Ging net even Gamer proberen te kijken, na 15 minuten dacht ik al WTF? 8)
    Toen maar uitgezet.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net Silent Hill zitten kijken. Had er niet zulke hoge verwachtingen van, en verwachtte andere film, maar moet zeggen dat ie me toch wel goed beviel. Lekker duister stadje, creepy monsters, beetje demonische zooi, wat gore op het eind. :)
    Ook bizar om dan op YouTube wat van Centralia te zien, vergaande stadje waar wat delen van de film zijn opgenomen.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh? dat wist ik niet, vond de silent hill film erg mooi en heb hem op dvd!
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net The Incredible Hulk gezien, einde met Tony Stark was geniaal. :+ Verder wel een aardige actiefilm, weinig bijzonders. Actie kon me weinig boeien, dat heb ik al zó vaak gezien. Vond de vorige overall iets boeiender.
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    The Invention of Lying
    Over the top comedy waarin Mark, (Ricky Gervais) een schrijver in een wereld waarin leugens nog niet bestaan, op date gaat met Anna (Jennifer Garner). Wanneer Mark door iedereen beledigt wordt, zijn baan kwijtraakt en zijn moeder op sterfbed komt te liggen verzint hij een verhaal over het hiernamaals. Het heeft ironische momenten (wanneer Mark de 10 geboden nog eens dunnetjes over doet) maar verder een slap verhaal; waarin vooral opvalt dat niet kunnen liegen betekent dat iedereen er maar van alles vanuit flapt en je mond houden geen optie blijkt in deze film. Een voorbeeld wanneer Mark Anna komt ophalen voor een date: 'Oh I'm sorry, I was just masturbating' :emo: Door enkele grappige momenten wel leuk om een keer te zien, maar verwacht er verder niet teveel van. een 6

    2012
    Eindelijk weer een good-old actiefilm waarin ontdekt wordt dat een kettingreactie aan rampen uiteindelijk voor de ondergang van de wereld zullen zorgen. Het verhaal is dun, maar de vele en bij tijd en wijle verbazingwekkende special effects maken grotendeels goed. Tel hier enkele prima acteerprestaties bij op en je hebt een boeiende (van begin tot eind!)actiefilm die je, als je door de clichés, het verhaal en het feit dat het overduidelijk een amerikaanse film is heen kunt kijken, een leuke avond garandeerd. een 8

    All about Steve
    Mary Horowtiz (Sandra Bullock) is een vrolijke, slimme, excentrieke vrouw die voor de lokale krant elke week een kruiswoordpuzzel in elkaar zet en nog thuis bij haar ouders woont. Als haar ouders een blind date voor haar regelen met CCN cameraman Steve is Mary overtuigd van een klik en volgt ze Steve het hele land door om hem hiervan te overtuigen. Ondanks dat Steve volledig gek wordt van de losgelagen Mary begint hij toch wat spijt te krijgen van zijn gedrag tegen de aanhoudend enthousiaste Mary. Een matige comedy (die zonder de grappige Thomas Haden Church helemaal verschrikkelijk was) waarvan de moraal zoiets is als: It's ok the be different.
    Mocht je hem kijken: let vooral wel even op wanneer je kindjes over een grasveld ziet rennen.. een van de weinige lachmomentjes. een 5

    Planet 51
    De nieuwste animatiefilm waarin heel wat bekende stemmen te herkennen zijn ( denk aan Gary Oldman, Jessical Biel, John Cleese, Dwayne Johnson 'The Rock' en Sean William Scott), waarin het draait om Planet 51; een wereld bevolkt door kleine groene mannetjes; oftewel Aliens. Op een nacht land amerikaanse astronaut Charles Barker op de planeet zonder de verwachting een bevolking aan te treffen. En wie is er dan de alien? Volgens de bewoners van planet 51 moet de bezoeker wel een gemuteerde, brein-etende creep zijn dus vlucht Charles in het huis van Lem, een van de wezentjes. Planet 51 is een originele grappige animatie die menigeen zal waarderen. Helaas zijn de animaties noch het script zo hoogtaand om in de buurt van toppers als WALL-E te komen. Desalniettemin een aardige animatie. een 6

    verder gezien:

    Surrogates 5
    Cirque du Freak: The Vampires Assisstant 6.5
    Inglourious Basterds 9
    500 days of summer 9
    Cloudy with a chance of Meatballs dikke 7
    Adventureland: 9
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  7. Remco

    Remco Guest

    Agreed, en al die tieten vind ik ook erg overbodig. Wat een verschrikkelijke film zeg.

    een 7.9 voor zo'n film? Hmm, ik wil weleens een cijfer zien als je een echte film gaat kijken dan.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    1 vond ik ook zeer goed, 2 veel minder. En 3 vond ik dan gelijk echt behoorlijk goed weer. 4 ging wel opzich, 5 en 6 moet ik nog altijd zien. Persoonlijk begin ik het een beetje zat te worden, hoe lang willen ze nog doorgaan?
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze ooit gezegd dat 7 het laatste deel werd. Ik ga deel 6 vanavond even kijken, ben toch wel benieuwd. Vond de eerste ook echt goed daarna werd het minder en minder maar wil natuurlijk de complete serie van films gezien hebben.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Inderdaad. Maar ja, veel horrors moeten het gewoon van sequals hebben. Kijk naar Friday the 13th. Een tijdje terug kende ik de film alleen van verhalen en fotos van die vent met dat hockeymasker op. Dus op een gegeven moment ging ik voor de eerste keer het eerste deel kijken, en ik was verbaasd toen ik die Jason niet eens had gezien.

    Blijkt het dat die knuppel pas veel later in de films tevoorschijn komt...hoe raar is dat? Hetgeen waar de films uiteindelijk zo bekend door werden, was die man...gek dat hij niet eens in het eerste deel zat. Hoe dan ook, voor SAW was dit niet nodig. Maar ja.
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist saw 6 gezien. Moest hem toch meteen kijken :) Qua film misschien wel beter dan bijvoorbeeld deel 5 maar... (zie spoiler)
    Ik miste in dit deel wel heel erg het wtf moment op het einde. Jammer!
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dacht dat het bij Deel 5 op zou houden met SAW. Maar ze gaan dus gewoon verder. Binnenkort V maar is kijken.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Heat.
     
  14. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Die film heeft een goeie bankoverval-scene, de hele film draait daar niet om.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 2012 gezien. Verhaal was erg ongeloofwaardig, maar de film zelf zag er top uit. Toch een 7
     
  16. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Heeft iemand Ink al gezien? Ik lees er veel goede reacties over en het is ook niet hollywood product nummer zoveel.
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    The Day The Earth Stood Still (Scott Derrickson, 2008 )

    [​IMG]

    My my, wat een schijtfilm. Moderne Hollywoodkots in de zuiverste vorm. Schande voor het origineel dat dit ding gemaakt is.


    R-Point (Su-chang Kong, 2004)

    [​IMG]

    Het Zuid-Koreaanse leger krijgt een onverwacht bericht van een vermiste soldaat en stuurt een groepje gewapende mannen op speurtocht naar het signaal en de man daarachter. Echter doen zich op hun spoor allerlei vreemde zaken voor en stilaan wordt duidelijk dat er spooky dingen ten grondslag liggen aan het ontvangen signaal en er rare dingen gebeuren gebeuren in het gebied 'R-Point'.

    Een vrij goedkoop aandoende horrorfilm van niet bijster hoge kwaliteit, maar kijkt best prima weg.
     
  19. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    American psycho gezien.. what the fuck? Snap er geen zak van. Nou zal dat wel de bedoeling zijn, maar dan nog.. de tering.

    Kijk, een beetje denkwerk aan de kijker overlaten, oké. Dat is leuk, maar bij deze film weet je niet of het nou wel of niet gebeurd gebeurd? Wat een rotzooi.. bah.

    Pluspuntje dan wel weer is het acteerwerk van Bale, vooral die scéne waar hij tegen zijn advocaat opbiecht wat hij allemaal heeft gedaan aan de telefoon. Maar dan nog, dat compenseert niet met de rest van de film. Als ik er geen zak van snap kan ik het niet vet vinden, maar ook geen punt geven.
    Laat ik maar duidelijk zijn dat deze film niet voorkomt in mijn top 10 favo films aller tijden. Of top 20. Of top 30. _0/
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net the burning plain gekeken. Drama film, vond hem lekker wegkijken. Ben nooit zo goed in het beoordelen van een film maar vind dit wel een aanrader!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina