1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Alsjeblieft wel een FD5 en nog veel meer delen!
     
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heet toch niet voor niks the final destination
    en het was ook niet echt meer een open einde :D
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Inglourious Basterds

    Normaal hou ik totaal niet van films Tarantino maar deze was toch wel heel erg tof. Word heel veel gepraat maar het verveeld nooit en blijft boeien tot het einde. Weet niet wat ik er nou zo precies tof aan vind maar vond het geheel gewoon een hele sterke film. Brad Pitt met zijn accent en zijn uitdrukking ( Hoe hij doet met zijn mond/kin ) is echt geniaal. Christoph Waltz was ook wel een hele toffe badguy hoor, einde was ook erg tof. _O_ 8
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Maar ik heb het boek niet gelezen en mn oordeel is over de film, zonder de boeken gelezen te hebben. Dus geen idee of ze iets verdraait hebben. Alleen vond de film dus beter dan Da Vinci code film. Dus niet de boeken.

    Die discussie ga ik niet voeren, want 99% van de gevallen vinden lezers van de boeken de verfilming kut. Want een boek kan je niet in een 1,5 uur durende film proppen zonder iets te schrappen of veranderen.


    Waarom? De film is niet van Michael Bay maar Roland Emmerich, die heel af en toe nog wel es iets aardigs maakt.

    Moet toegeven dat ik vantevoren al geen hoge verwachting ervan had, maar zelfs met een lage verwachting viel ie tegen..
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    American Pie 7: the book of love
    heb alle American Pie's gezien, 1e was natuurlijk geniaal :) daarna werd het wel minder, de eerste 3 gingen nog wel, band camp was ook nog wel te doen. Maar daarna waren alle bekende eruit en ging het wel heel hard bergafwaarts. Naked mile was slecht en Beta House was verschrikkelijk.
    Deel 7, gaat nog steeds over "get laid" en dat boek waar alle verhalen instaan. Deze had alleen een verschrikkelijk slecht acterende stiffler en de rest was natuurlijk ook niet veel soeps. Het was een komedie, maar zo grappig was het vaak niet eens..weinig gelachen eigenlijk (die eland was wel dieptepunt). wel veel tieten ;)
    5-
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Je moet al die films na de 3e dan ook niet zien als horende bij de trilogie. Ze heten niet voor niks allemaal American Pie Presents: daarna ;)
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond het wel verneukt dat ze een andere stiffler hadden :'-(
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Er zit al sinds een paar jaar per film een andere Stiffler in hoor :+

    Alleen in deze film was ie voor de eerste keer niet grappig :mad:
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook zo, maar dan mogen ze me nog wel een leuke komedie voorschotelen :9
    verhaallijn in deze reeks is natuurlijk ook niet echt relevant
    maar in de 7e hebben ze wel echt een verkeerde stiffler gekozen.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoho, ik voerde geen discussie aan. O-) Ik vroeg me het alleen af, omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand die het boek wel gelezen heeft dat over het einde zegt. Verder respecteer ik je mening en vind ik ook dat het iig wel beter is dan de Da Vinci Code. Daar waren duidelijke kritiekpunten op en die zijn netjes verwerkt in dit deel.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Poep, sinds die film heb ik echt zin om een van z'n oude films te kijken. Weet iemand of er al een goede blu-ray releases zijn van z'n oude films, want de Nederlandse versie van bijv. Reservoir Dogs schijnt ongelooflijk slecht te zijn.
     
  12. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Nederlandse films / versies zijn bijna altijd slecht. Reservoir Dogs blijkt zelf heel goed te zijn. Nooit gezien tho, toch maar eens bestellen ofzo!
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Had niet verwacht dat jij naar een 2009 film zou gaan met een tital als Ninja Assassin(:+), maar goed kun je er wat over vertellen?
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb 'mijn' Resevoir Dogs bij Play.com vandaan, limited edition tin gas-can ding, zegmaar.
    Kwaliteit is goed te doen. Huidige films zijn beter, maargoed.
     
  15. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    2012:

    Vond het een supervette film, hou natuurlijk ook wel heel erg van dit genre maar snap niet dat mensen hier onvoldoendes voor gaan geven? Bij dat stuk met de limousine schoot ik wel in de lach omdat dat wel heel erg onrealistisch was steeds 1 cm onder het puin door:p hij duurde ook lekker lang en heb elke minuut genoten.:thumbs:

    8.3
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik wist eerlijk gezegd niet eens van het bestaan van de film. Een paar vrienden van me gingen naar de bios en vroegen of ik mee ging naar Ninja Assassin, onder het mom van: 'is van dezelfde makers als The Matrix'. Ik hoopte daardoor eigenlijk dat er nog iets van diepgang in zou zitten, maar die hoop bleek ongegrond :+

    Het draait om een ninja clan die moordopdrachten uitvoert voor allerlei duistere figuren en overheden. De ninja clan is opgebouwd uit weeskinderen die keihard gedrild worden tot moordmachines. Eén van de ninja's keert zich uiteraard tegen de principes van z'n 'familie' en dat leidt tot allerlei voorspelbare, irritante clichés en bloederige gevechten. Dan waggelt er af en toe nog een wicht tussendoor dat onderzoek doet naar het ninja clan complot.

    Kortom: het gaat helemaal nergens over. Het is een soort ode aan de hersenloze films uit de jaren 80/90, zo lijkt het, met expres zo min mogelijk diepgang en zoveel mogelijk hersenloosheid. Vreselijk dus.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Toevallig pas nog alle drie de Matrix films in HD gekeken. Reloaded en Revolutions zijn qua verhaal niet interessant en Revolutions is bij vlagen verschrikkelijk saai, maar wat een stijl! :D Choreografie, muziek, kleding, decors, special effects. Om te smullen.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik heb ondertussen de Franse steelbook van Pulp Fiction besteld. Die schijnt er behoorlijk strak uit te zien.

    Ik zag dat er van Jackie Brown ook een blu-ray release is, maar dat is een Nederlandse, dus die durf ik niet aan.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    The Taking of Pelham 123
    Goede film, lekker snel geschoten, geen langdradige stukken in de film. Lekker tempo, goede rol van Denzel Washington en Travolta. Enige wat beter had gekund is de achtergrond van Travolta. Daar kom je in de laatste 15 min van de film even achter, maar had wat mij betreft iets uitgebreider gemogen ipv even in 1 zinnetje snel noemen en that's that.
    7,8/10
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jennifer's Body, 5/10

    Wat een kutfilm.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina