1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Is ie qua effecten dan echt zo ziek mooi? daaamn. Hoe mooi was dit 3D? Ik ben wel eens eerder naar een 3D film geweest..een horror, maar stelde weinig voor eerlijk gezegd. Maar Cameron schijnt iets speciaals ontwikkeld te hebben qua 3D voor de film toch?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    2012

    Mmm gaat. Actie is leuk. Alleen dat stukje in die Limo was echt nep en zag er echt vaag uit.
    Verder zijn al die rollen van Politieke leiders echt lachtwekkend met als hoogtepunt Schwarzenegger.

    Jammer van het einde. Knallen ze net tegen Mount Everest aan maar ze ontsnappen en opeens gebeurd er helemaal niks meer op de wereld. Beetje vreemd.

    7.5/10
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee, Cameron heeft een poging gedaan de 3D effecten meer een doel te geven.
    Bij eerdere 3D films was het bijvoorbeeld alleen maar een tak/rots die uit beeld stak ofzo, maar wat eigenlijk niks toevoegde. Nu is het wat beter doordacht.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    3D tieten?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben gister ook naar Avatar geweest (mijn eerste 3D ervaring sinds Jaws 3D als ik het me goed herinner)

    Ik kan niet anders dan instemmen met wat de meeste reviews zeggen. Het plot moet je niet teveel op letten, het is Pocahontas in space, maar de 3D effecten maken het tot een beleving die absoluut de moeite waard is.

    Ik kan na gister niet wachten tot deze technologie beschikbaar is voor bij mij thuis :) Ik wil Planet Earth in 3D! :D Op de momenten dat de 3D ECHT goed werkt is het bijna alsof de acteurs bij je in de zaal staan (er zijn ook momenten dat het niet zo goed werkt en wat geforceerd overkomt maar die zijn in de minderheid) en dat was voor mij echt iets nieuws wat ik nog niet eerder beleefd had.

    Ik kan iedereen de film aanraden , niet vanwege de kwaliteiten van de film zelf (denk ook niet dat er veel aan is als je hem bijv thuis op bluray kijkt) maar vanwege de geweldige beleving in de bios.

    En nu maar wachten tot we een scherm voor thuis kunnen kopen die hetzelfde effect teweeg brengt , kan niet wachten op Halo 5 of GT6 in HD 3D :+



    Amper tieten te zien helaas, maar voor zover ze erin zitten zijn ze wel 3d :+
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar het is niet gelijk zo dat echt ALLES 3D is gewoon? Of komt echt alles 'uit het beeld' zetten zeg maar?

    Mij is opgevallen dat om een of andere reden ik 3D niet zo goed kan zien zoals anderen. Toen ik naar die horror ging met broer eerder dit jaar geloof ik...al gelijk bij de intro van de filmmaatschappij, dat logo...zei mijn broer al 'kijk dan, wow' en ik zag dus gewoon echt niks he.

    Maar ik wil deze toch echt wel in 3D kijken dan.
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    sowieso zonde om Avatar niet in imax 3D te kijken.
    En je kan niet uit leggen hoe extreem het is, je moet het eigenlijk gewoon zien!
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Wanneer kwamen trouwens die 3d tv's? aankomend jaar toch al of pas in 2011?
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Fucking vette trailer!!!!! :thumbs: Lijkt me zo'n brute film
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zeer vette trailer. Sowieso is die vent perfect gekozen in de lead als Iron Man.

    EDIT: En Avatar is inmiddels een must see film voor mij geworden. 3D bioscopen zat (zowat elke Pathe?), maar IMAX 3D bioscopen zijn er volgens mij niet zoveel in NL. Eff checken of er in de buurt liggen...
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    FREAK!
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel degelijk iets speciaals ontworpen voor Avatar en dat is een goed werkende 3D camera. Dat lijkt me toch niet niks. Daarbij hebben ze ook nog een speciaal systeem ontworpen wat Cameron in staat stelt om tijdens het filmen voor een green screen meteen de wereld van Pandora te zien op een scherm. Dat moest weer resulteren in natuurlijkere camerabewegingen + het is beter te regisseren allemaal. Je kan er een artikel over lezen in WIRED magazine of op de website van wired. Is best wel interessant en je krijgt wat meer respect voor wat ze met Avatar hebben proberen te doen.


    Net ook District 9 gezien. Ik vond 't wel een vette film. Ook rijp voor een vervolg, maar ik hoop dat die achterwege blijft.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Heb gelezen en gehoord van meerdere mensen dat ze het niet zo goed kunnen zien als anderen. Een tijdje geleden had ik voor PC een soort 3D bril gekocht ergens op een beurs, en het werkte totaal niet bij mij. Toen mijn pa dat ding opzette zag ie van alles op zich afkomen. Maar ja....
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Werkt dat niet gewoon door op een slimme manier in te spelen op hoe je diepte ervaart? Misschien kan je wel geen diepte zien 8)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Vroeger toen ik naar Dolfinarium ging en die 3D bios ding ging checken, kon ik alles zien :). Heel wat jaren geleden bij Euro disney...kon ik genoeg 3D zien :) Ach ik weet het niet hoor. Bij die horror film kon ik dan bepaalde dingen wel weer zien, maar gewoon niet zo extreem zoals mijn broer het zag.
     
  16. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Apart verschijnsel. Maarja, zo kunnen sommige mensen simpelweg ook beter zien dan anderen, dus opzich niet zo vreemd dat dit soort dingen dan ook verschillen per persoon. Ik heb Up gezien in 3D en daar werd ik ook niet echt van weggeblazen. Zag wel wat diepte, maar niet echt mind-blowing ofzo, maar ik geloof ook niet dat 3D echt een toevoeging was in die film. Ik hoop dat Avatar er wat meer mee doet.
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Paranormal Activity
    nou ik ging er is goed voor zitten, alle lichten uit, geluid hard en kijken maar. Het eerste uur vond ik verschrikkelijk ... saai. Ik zat al te denken, ah man dit is echt de allerslechtste film die ik in tijden heb gezien. Het was allemaal zoooo ongelofelijk nep en totaal niet eng. Maar in de gedachte dat het einde wel de shit zou zijn toch blijven kijken. Nou het werd nog wel ff spannend, maar niet eng (bij blair witch project had ik wel iets van 8)8)8) ) en een heeeeeeeeeeeel slecht einde.
    cijfer 5+
    alle kritiek in mn spoiler

    maar kom op zeg, die grom die in dat geluidsfragment zat, dat ie gelijk de volgende ochtend ontdekte dat de deur open en een beetje dicht ging. Dat vuur op het bord, die foto, die andere foto, onzichtbaar zijn en wel voetstappen, elke keer dat licht aan en uit als er wat ging gebeuren, veel te harde voetstappen waar ze niet van wakker werden en het kleinste dingetje weer wel, aan je been je bed uitgetrokken worden door onzichtbaar iets, haha die ene man die langs kwam en gelijk weer weg ging, dat einde (uur naast bed staan, naar beneden en weer terug enzo)
    waren er ook goede/vette dingen .. nee :9 heb het alleen niet zo op keihard dicht slaande deuren. Je kan zeggen...ja leuk gedaan met een low/no-budget maar who cares wil gewoon vermaakt worden tijdens mn film
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik vond the blair witch.....tja vaag....het meest freaky moment had ik bij the exorcist. Dat fragment dat ze in die keuken staat en het licht even knippert. Was ook de enige die het zag :eek:

    Ik schrok mij dood van dat hoofd naast haar 8)
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Net Avatar gezien, wat een film. _O_
    Helaas niet 3D, waar ik heel erg van baal, maarja het was gratis.
    Twijfel nog om hem voor de tweede keer te gaan kijken in 3D.
    Wat een film.
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gister Das Experiment gekeken die me eigenlijk wel mee viel, niks overdreven schokkende ofzo gezien. Zal er inmiddels imuum voor zijn:9.

    Maar net Requiem For A Dream gekeken en die zorgde wel voor een naar gevoel. Brrr
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina