1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgende stap is Antichrist dan. :D
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Net ook deze film gezien. Werkelijke een fantastische film\o/
    Heb hem in gewoon 3D gezien. Maar of het nu ook echt een 3d film is. Denk dat hij gewoon zo ook goed tot zijn recht komt. Misschien had ik de imax 3D moeten kijken. Maarja ik ga geen 150 km rijden daarvoor.

    Maargoed de film krijgt van mij gewoon een dikke 10
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Blair witch...echt....waarom vinden mensen dit uberhaupt een goeie 'film' ?
    Het gaat echt neeeeergens over. En eng? noooooooo fucking way gek:D

    Requiem for a dream inderdaad een beste nare film eigenlijk, absoluut NIET
    kijken als je je down voelt bijvoorbeeld of erger, gewoon echt niet doen.
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Gister voor de derde keer Avatar gezien(8)), en deze keer in Imax 3d. En de film is zo ontzettend goed. De eerste keer vond ik het een goede film, de tweede keer was hij beter, maar nu vind ik hem gewoon perfect. Ik kan geen enkel moment verzinnen die ik slecht vond. Alles ziet er gewoon prachtig uit(vooral de nachtscenes en Neytiri ;) ), en het verhaal vind ik ook geweldig. True, het verhaal komt misschien simpel over, maar de manier waarop Cameron het aan ons verteld is gewoon goed.

    Voor mij een van de beste films die ik ooit heb gezien. Ik wil hem gewoon nog een keer zien.

    10(+)
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En doe dan daarna maar Eraserhead, als je het over 'naar gevoel overhouden aan' hebt. De meest weerzinwekkende film die ik ooit gezien heb. Niet eng, maar wel de meest vreselijk voor te stellen situatie. Brrr...
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    eng is een groot woord :9
    vond blair witch spannender en geloofwaardiger dan Paranormal Activity.

    oh onder het kopje "nare films": Cannibal Holocaust :{ http://www.moviemeter.nl/film/1794
    moet je wel de hardcore versie kijken 8)
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    You've missed the point. Blair Witch was spannend en voor sommigen ook eng, zeker als je gaat "geloven" dat het gepresenteerde materiaal "echt" is. Blair Witch was het bewijs dat je ook met een laag budget mensen in een film kunt zuigen. Film kijkers die effecten met een mijoenen budget verwachten, worden natuurlijk teleurgesteld.

    Ligt ook niet de kracht van Paranormal Activitiy in zijn eenvoud? Ik weet het niet hoor. Heb de film nog niet gezien, maar volgens mij is dat een film waarbij je met een specifieke instelling voor moet gaan zitten.
     
  8. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie film is dat. Daar draait je maag pas echt van om. Vooral het einde.:b:
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dat ben ik totaal niet met je eens. Voor een gemiddeld nuchter persoon was het niet echt te geloven dat dit "echt" is. Daarnaast vond ik de film echt slaapverwekkend en totaal niet spannend. Enkel aan het einde zie je nog wat spannende dingen. Maarja, that's just my opinion.
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zet hem op mijn lijst.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja maar dan gaat het meer om enge/ranzige beelden. Dat is anders dan een naar, maar realistisch verhaal. Horror boeit me echt totaal niet.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Precies, ik viel ook echt bijna in slaap. Mensen die door een bos lopen en een beetje dom lullen. En welke tjappie gelooft nou dat dit echt is? Nah....maar ieder zijn kop thee, zal ik maar zeggen.

    Voor een hele lijst aan nare/disturbing films -->

    http://www.imdb.com/title/tt0073650/board/thread/126520222?p=1

    :)

    Maar die Cannibal holocaust..is het niet vooral lachwekkend nep dan? Want ik heb al aardig wat 'gore' gezien in mijn leven en vraag me echt af of dit mij gaat schockeren.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond Blair Witch Project zeker wel eng/spannend, maar hoor van zoveel mensen dat ze hem saai vinden. Misschien heb ik veel inlevingsvermogen ofzo. :+ Het is in ieder geval stukken beter dan die typische horrorfilms IMO. Daarom lijkt die Paranormal Activity me ook echt creepy. Moet hem nog steeds een keer zien.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb je het over Eraserhead? Dat valt heel erg mee namelijk. Het is voornamelijk de sfeer en de situatie die het weerzinwekkend maken. Het is niet echt horror, maar ik heb me nog nooit zo naar gevoeld bij een film.
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    nou als cannibal holocaust zo nep geweest zou zijn dan was ie niet verboden geweest in aardig wat landen :9 "no animals were harmed during the making of this movie" kwam denk ook niet in de aftiteling voor :{
    Ga hem denk binnenkort weer keertje kijken :D
    hij komt wel in 1980 ;)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    morgen naar avatar in 3d, krijg ik tegenwoordig nog wel zo'n brilletje op?
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb besloten, ik ga Avatar nog een keer kijken, dit maal in 3D te Amsterdam. :cool:
     
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Als het over Antichrist gaat, dat vind ik ook niet echt horror. Ik houd in ieder geval niet van horror. 8) Je ziet wel wat nare dingen, maar niet heel veel naarder dan in Das Experiment, 't gaat bij Antichrist ook meer om de sfeer, het beklemmende gevoel en zo wat je er van krijgt (wat ik in ieder geval kreeg dan).
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond avatar 3D in scheveningen. ben benieuwd of die echt zo goed is als mensen zeggen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina