1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Oh gadver daar kan ik dus echt niet tegen. Gelukkig gaat dat echt niet overal in de wereld er zo aan toe...
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Het alle beetjes helpen idee. Ben ik het wel mee eens. Ik wordt er geen vegetarier van maar je kan toch altijd letten op kleine dingen, Licht uit als je het niet gebruikt e.d. Het lijkt stompzinnig en je kan wel zeggen het helpt toch niet, maargoed.. alle beetjes helpen dus.
     
  3. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    O God, ik hoop echt niet dat je in de werking van organisaties als het WNF gelooft.. Ordinaire geldkloppers daarzo.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    en raad je dan de engelse dub aan of jap met subs?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Wat denk je zelf? :+

    Je gaat for example The Dark Knight toch ook niet in het Nederlands kijken? :+
     
  6. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    kiss kiss bang bang. vond hem echt grappig. val kilmer en robert downey jr zijn echt geweldig met z'n tweeën. 7/10
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn die trailer van Earthlings is echt heftig.. maar ik wil gewoon geen vegetariër worden, helaas. Damn, echt zielig hoe die beesten behandeld worden.
    edit; WTF was dat onthaarde/ontvelde beest?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Gerjan: ik kan niet voor alle bedrijven spreken, maar ik kende iemand die met kuikens werkte en trust me zo ging het er ook gewoon aan toe. Zo konden ze aan de beestjes zien of ze geschikt waren, zo niet dan werden ze doorgedraaid (nek omgedraaid, whatever). Maar dat ging vaak zat gepaard met gewoon dood stampen, zieke spelletjes uithalen etc :)

    @ Daz: waarom niet? Ik dacht dat het vet heftig zou zijn, maar er zijn genoeg lekkere vleesvervangers met kaas, groente etc. En anders gewoon een paar euro meer uitgeven aan biologisch vlees ;)

    Andere films die ik de afgelopen twee weken heb gezien

    District 9
    Snap niet dat veel mensen deze film zo slecht vonden, ik vond hem zelf best vermakelijk. Beetje hetzelfde thema als Avatar alleen dan wat realistischer (in de zin van actie-reactie) uitgewerkt

    7,5

    Is there anybody there
    Mooie film over een jongen wiens ouders een bejaardencentrum aan huis hebben. Het wordt interessant als een oud goochelaar er gaat wonen waarbij allerlei levensvragen om de hoek komen kijken

    8

    500 days of summer
    Leuk liefdesverhaal wat zeer origineel gebracht wordt. Echter het blijft allemaal een beetje op de vlakte.

    7

    Coraline
    Geanimeerde film die zeker de moeite waard is. Het is in essentie een kinderfilm maar voor kids een erg enge! Mooie animaties, origineel verhaal
    7,2

    Inglourious Bastards
    Je bent zo goed als je laatste werk. Maar Tarantino kan beter dan dit. Dessalnietemin een heftige en vette WOII film met sterk acteerwerk en een paar memorabele scenes
    8

    My sister's keeper
    Deze film met Cameron Diaz vertelt het verhaal van een meisje wat geboren is om te fungeren als donor voor haar oudere en zeer zieke zusje. Bij vlagen zeer ingrijpend en al met al een mooi verhaal
    7,5

    Hero
    Ik had deze Chinese actiefilm nog niet gezien! Veel mooie scenes en een standaardverhaal wat echter via een drieluik erg origineel wordt gebracht. Zeker net zo goed als Crouching Tiger
    8

    Harry Brown
    Gran Torino vond ik kut en heb ik uitgezet. Deze Engelse variant was echter zeer goed te doen. Sterk acteerwerk van ....shit kom even niet op de naam :+, heftig verhaal, rauwe beelden en intrigerend tot het eind.
    Aanrader
    8,5
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Gran Torino eigenlijk wel gaaf juist. Lekker grauw vond ik... Harry Brown maar eens opzoeken :D
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gran Torino was geweldig juist.

    Mijn "films" van de afgelopen dagen. ;)

    Family Guy Blue Harvest

    Gewoon epic. Dat stukje met die bank. :lol:

    10/10

    Family Guy Something, Something, Something, Dark Side

    Ook epic :+

    10/10
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Serieus? Ik kon de hele afloop na 10 minuten voorspellen, het acteerwerk van die Indianenlui vond ik tenenkrommend slecht en de hele film kwam op mijn ontzettend geforceerd over. Ieder zijn eigen smaak natuurlijk :)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja het was idd voorstelbaar maar het acteerwerk van Clint maakt echt alles goed vind ik.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    The Express

    Gaat over een bruine jongen (Ernie Davis) die heel goed is in american football en laat zien hoe racistisch amerika in de jaren 60 was. Is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal en dat vind ik altijd wel wat hebben. Ook al is het soms wat voorspelbaar heb er wel van genoten!

    7,5

    Edit; Vond Gran Torino ook een hele gave film :)!
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    iig als jullie GT gaaf vonden, dan is Harry Brown nog steeds een aanrader :)
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar die is nog niet uit toch?
     
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    De leeuwen koning was anders vele malen beter in het nederlands :+
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Net als Spongebob en Fairly Odd Parents...
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik toevallig ook
    waren geniaal *)*)
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    How to lose friends & alienate people

    Films met Simon peg zijn meestal wel cool. Deze ook (plus dat er lekkere chicks in zitten) maar vind het niet zijn beste film. Wel gelachen, verder niet heel bijzonder.

    7/10
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ik ben This is It aan het kijken, god want zingt MJ vaag/vals in 't begin. :+ "Ik moet mijn keel sparen", ja maar liever niet op zo'n manier. :9 Verder wel leuk om te zien allemaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina